חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יש לכם בעיות משפטיות בנושא תעבורה?





    קישורי טקסט (לפרטים)




שליחת הודעות sms 
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אייפון אייפד אייפוד דור רביעי אפל

נושא המאמר: האייפון, האייפד ומה שביניהם
מאת: איתי   שמור מאמר למועדפים

האייפון הוא ללא ספק הגאדג'ט הנחשק בעולם, האם האייפד החדש עומד לתפוס את מקומו?
האייפד קרוב אלינו מתמיד, ב3 באפריל האייפד יושק רשמית ויהיה אפשר לרכוש אותו, כבר החודש החלו הזמנות מוקדמות לרכישתו וכבר בסוף השבוע הראשון, הוזמנו מעל ל160,000 אייפדים.
אנליסטים רבים מעריכים כי האייפד עומד להפוך את הקערה על פיה, האייפד, המכשיר החדש של אפל, הולך להיות הגאדג'ט הנחשק הבא. האם הם צודקים? ואם כן, מה יקרה לאייפון? האם הוא ירד מרמה של "הגאדג'ט הנחשק" ל-"סלולאר הנחשק"?
אנליסט בשם Jason Schwarz העובד בחברת TSC סבור שאפל מתכננת לדחוק את האייפון הצידה לטובת האייפד, לפי השמועות, כמו בכל שנה, השנה בחודש יוני עומד לצאת אייפון חדש, Jason Schwarz טוען שהפעם נראה את האייפון נאנו, אייפון קטן וזעיר בעל פחות פוקנציות מקודמיו שמטרתו היא להפוך את האייפד לאטרקטיבי יותר.
אני אישית חושב אחרת, אומנם אני לא מומחה, אבל יש לי קצת ניסוין ולפי דעתי, אפל לא יעשו צעד שכזה, לפי דעתי יותר סביר שאם אפל באמת רוצים לקדם את האייפד בדרך דומה, הם לא יוציאו אייפון חדש השנה, למרות זאת, אני עדיין חושב שאפל לא ינדו את האייפון ולטובת האייפד ואכן הולך לצאת דגם חדש של אייפון, והוא לא הולך ליהיות נאנו, הוא הולך ליהיות דומה מאוד לקודמיו, אם קצת יותר פונקציות (לא יותר מידי). אולי הוא יהיה טיפה יותר קומפקטי, אבל אני לא חושב שיהיה הבדל גדול.

התחום הזה דיי מעורפל, מצד אחד, אפל הראתה לנו הרבה הפתעות בעבר, אבל מצד אחר, עם השנים אפל הולכת ונהיית יותר ויותר צפויה, עד השקת האייפד, ועד הכרזת האייפון הבא, אני יכול רק להציע לכם להישאר מעודכנים ואולי לפתח כמה תאוריות בעצמכם, ככל שנתקרב לחודש יוני, נשמע יותר ויותר שמועות על האייפון הבא, והאם הוא באמת יהיה כמו שJason Schwarz מתאר אותו? מכשיר סלולרי קטן וחמוד שנועד להגדיל את מכירות האייפד? נחייה ונראה...


www.theiphoner.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איתי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]