חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חומרי בניין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: OSR ORIT SHIFMAN OSR אורית שיפמן אורית שיפמן OSR Enterprises

נושא המאמר: אורית שיפמן: "נחזיר את השליטה במידע לצרכנים"
מאת: אלכס   שמור מאמר למועדפים

אורית שיפמן, מנכ"לית חברת טכנולוגיית הרכב והבינה המלאכותית OSR Enterprises, קיבלה לאחרונה אישור לפטנט שמאפשר למשתמשים שליטה מלאה במידע שהם משתפים, וקבלת תשלום עבורו באמצעות מודל וחלוקת רווחים הוגנים.

כבר התרגלנו לעולם שבו האפליקציות אוספות עלינו מידע, עוקבות אחר המיקומים שלנו, יודעות איזה מוזיקה אנחנו אוהבים ומהי המסעדה החביבה עלינו. אם לומר את האמת, די השלמנו עם העובדה שתמורת השימוש ברשתות החברתיות והאפליקציות, אנו מוותרים על הפרטיות שלנו. כל זה עומד להשתנות בקרוב.

בזכות פטנט חדש שאושר לאחרונה, מחזירה היזמת הסדרתית אורית שיפמן את הכוח לידיו של הציבור הרחב ומשנה את המאזן אל מול ענקיות המידע, שמרוויחות הון עתק מאיסוף מידע אישי ומעיבודו, מבלי שהמשתמשים מקבלים על כך תשלום ומבלי שיש להם יכולת שליטה ממשית במידע הנחשף.

שיפמן הקימה את חברת ההייטק השווייצרית OSR Enterprises, המובילה בתחום טכנולוגיית הרכב ולה מרכז פיתוח חדשני בישראל, OSR R&D Israel, והיא משנה את פרדיגמת שיתוף המידע ומחזירה את הכוח לידי הציבור. באמצעות הפטנט, מציגה החברה מודל עסקי-טכנולוגי חדשני, המאפשר למשתמשים בכלל ולנוסעים ברכב בפרט, להרוויח כסף בעבור שיתוף המידע שברשותם. הטכנולוגיה תיושם גם מעבר לעולם הרכב, בטלפונים חכמים ובמחשבים אישיים.

אורית שיפמן, אשת עסקים והיזמת העומדת מאחורי הפטנט, היא אזרחית ותושבת שוויץ שנולדה בישראל, בעלת תואר ראשון ושני במשפטים ומחזיקה בפטנטים ובקשות פטנט בעולמות טכנולוגיים ועסקיים מגוונים. לשיפמן, ניסיון עשיר בהקמת חברות הניצבות בחוד החנית הטכנולוגי בתחומן, המתמחות בתחומי הבינה המלאכותית, אבטחת הסייבר, פיתוח חומרה ותוכנה, מסחר במידע ושירותים.

ה-EVOLVER - המוח המרכזי לרכב

חברת OSR Enterprises הוקמה ב-2011 והיא נהנית ממוניטין רב שנים בתעשיית הרכב העולמית. החברה פיתחה את האיבולבר (EVOLVER), כיום בגרסתו השישית, הנמכר לרוב חברות הרכב המובילות בעולם.

ה-EVOLVER מאפשר מעבר מארכיטקטורת רכב אלקטרונית וחשמלית (E/E architecture) מסורתית, מבוזרת ופגיעה - לארכיטקטורה ריכוזית ומוגנת, המבוססת על ה-EVOLVER כמחשב מרכזי. ה-EVOLVER מחובר למקורות מידע רבים ובעזרת טכנולוגיית בינה מלאכותית ייחודית, מוגנת פטנטים, שפותחה בחברה, הוא לומד את צרכי הנהג והנוסעים ויכול לספק שירותים פרסונליים חדשניים המשפיעים על איכות חיי המשתמשים בתחומי השירות, הרפואה, הצרכנות, הבידור, הפנאי ועוד.

כיום, בעוד המשבר בענף ההייטק מתרחב ומשפיע על רוב החברות בעולם ובייחוד על מרכזי הפיתוח הפרוסים בעולם, מרכז הפיתוח של OSR בישראל נמצא בתנופת גיוס כוח אדם גדולה ומתעתד להכפיל את כוח האדם שלו.

באותו מוח מרכזי שפיתחה החברה, משולב גם הפטנט החדש, ובאמצעותו מתאפשר ניתוח מידע נרחב הרבה מעבר למאפייני נהיגה ונוחות ברכב. הניתוח כולל לא רק מפגעים בכביש, אלא גם מדדים בריאותיים של הנוסעים, שפת גוף ואף רגשות. בנוסף, מנתח ה-EVOLVER נתונים כגון תוכן דיגיטלי ומוצרי צריכה המועדפים על משתמשי הרכב, וכן מידע ממקורות נוספים, בהרשאת הלקוח, כגון רשתות חברתיות, יומן או מידע מגופים חיצוניים רלוונטיים.

הפטנט שמחזיר את הכוח לצרכן

"הטכנולוגיה הייחודית, מבוססת ה-AI, שפיתחנו, תאפשר לזקק את המידע הגולמי ולדייק את ערכו באופן דרמטי. הטכנולוגיה גם מאפשרת לזהות באופן אוטומטי קונים פוטנציאליים למידע הספציפי. מהפיכת הרכב, המידע והאבולוציה הדיגיטלית בהובלת OSR, היא הפתרון שלנו לפגיעה בפרטיות. לפטנט הרשום תהיה השפעה גדולה על אפיקים רבים בחיינו האישיים", אומרת שיפמן.

המודל הכלכלי החדש מציב את בעל המידע במרכז לא רק כמשתמש אלא גם כשותף ברווחים - הפטנט מאפשר למשתמשים לקבל תשלום עבור המידע שהם בוחרים לשתף, ומאפשר להם להחליט מתי, כמה ואם בכלל הם מעוניינים לשתף.

המידע המשותף הופך לנכס מניב

"לאחר שנים של פיתוח הטכנולוגיה, השלמנו בשוק המרכזי שלנו את תהליך רישום וקבלת הפטנט ובכך הוא הופך רשמית את המידע שאנו מפיקים מחסר ערך כלכלי עבורנו לנכס מניב", מסבירה שיפמן. "זאת מהפכה. אנו מציבים יעד שלפיו חלק הארי מערך המידע יחזור כתשלום לציבור. החברה משנה באופן מהותי את הרגלי השוק ובכך נסיים את המונופול על המידע המוכר לכולם ונחזיר סוף-סוף את השליטה לצרכן, שהוא הבעלים הראוי", היא מסכמת.

finance.walla.co.il/item/3520818


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלכס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]