חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בטיחות באש





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיווק ניהול זמן מכירות פרסום

נושא המאמר: ניהול זמן
מאת: עופר פלין פירסט סייט   שמור מאמר למועדפים

בוקר, פתחנו את העיניים, הרדיו כבר ברקע, כוס הקפה ביד והתיישבנו מול המחשב ממש לרגע לפני שיום העבודה מתחיל....אופס פתאום הזמן נזל לנו בין האצבעות, במקום לקדם את העסק בפייסבוק נשאבנו לשיחה אונליין, את הניוזלטר שהתכוונו לכתוב דחינו כי הייתה כתבה ממש מעניינת על שרידי האח הגדול והעדכון על בארסה וריאל משך אותנו קצת יותר מדי ולא הספקנו להתקשר ללקוח לשאול לשלומו... נשמע מוכר? מישהו מחייך עכשיו כמוני?
ניהול זמן לקוי הוא אחד האויבים הגדולים של עסק עצמאי, נורא נח לשבת ולחכות שהלקוחות יגיעו אלינו, נורא נעים וטוב לחיות עם התחושה שהנה, השקעתי יום שלם בקידום האתר שלי ועכשיו אני יכול לנוח רגל על רגל וכמובן שאין כמו פגישה אחת של שעתיים כדי לסכם יום עבודה ארוך ומפרך.
את הפוסט הזה אני כותב מניסיון, וניסיון מר! ניהול זמן הוא משאב חשוב ביותר וניהול זמן נכון מוביל לעשייה, אפקטיביות והכי חשוב הכנסה. אני מניח שישנם כאלו סופר מוכשרים שנמצאים עם האצבע על הדופק כל הזמן ויודעים בכל שנייה מה הם אמורים לעשות, לצערנו רובנו לא כאלו ובמיוחד מסגרת הזמן נהיית בעייתית כשאנו עצמאים.
אז מה עושים? מאוד פשוט ומאוד בנאלי...מתכננים!!!
צרו לכם מערכת שעות שבועית שבא אתם יודעים מה אתם עושים כל יום בשוטף ובמדויק. הגדירו מראש שעות לקידום האתר, לכתיבת פוסט, לפולו אפ עם הלקוחות, לקריאת מאמרים, לפגישות אסטרטגיות וכל דבר שיקדם את העסק.
ויותר מכך, תכננו את הזמן כך שיהיה חלק לא מבוטל לעצמכם. אל תשעבדו לעסק, זה קל מאוד, תשאירו זמן לארוחה טובה, הפסקה מהנה וזמן פנאי. כשרודפים אחרי העסק מגלים שאנחנו פול גז בניוטרל.
אז קדימה, תוציאו דפים, הכינו את טבלת האקסל ותבנו לכם את מערכת ניהול הזמן שלכם ושל העסק, האמינו לי פתאום תבינו כמה זמן יש לכם...

מקווה שתרמתי ולו במעט
עופר פלין – פירסט סייט
ליווי אישי בעולם של שיווק

www.firstsight.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עופר פלין פירסט סייט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]