חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רילוקיישן לניו יורק- דעו את חוקי השכירות בעיר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הסרת משקפיים הסרת משקפיים בלייזר ניתוחים פלסטיים

נושא המאמר: למי מתאים ניתוח הסרת משקפיים בלייזר
מאת: ניתוחים פלסטיים   שמור מאמר למועדפים

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הוא הליך ותיק שהשתכלל מאוד בשנים האחרונות, ונועד לכל מי שמעוניין להפטר מאביזרי הראייה המסורבלים – משקפיים, עדשות מגע, תמיסות ניקוי, נרתיקי נשיאה ומטליות ניגוב. משקפיים ועדשות הם לא בעיה אסתטית כך שניתוחי הסרת משקפיים אינם פריבילגיה אסתטית, אלא בעיקר שאלה של נוחות ואיכות חיים. אנשים רבים המרכיבים עדשות או משקפיים מוצאים את עצמם תלויים מדי באותם אביזרי עזר חיצוניים, שמגבילים אותם בפעולות מסוימות, וגוזלים זמן טיפול וכסף רב. מסיבה זו, והודות להתפתחות המואצת של הטכנולוגיה והמדע בימינו, נעשים מאמצים לשכלל את הציוד הרפואי ואת הטכניקות הקיימות לצורך ניתוח הסרת משקפיים בלייזר, על מנת שיתאימו לכל אחד ואחת שמעוניינים לתקן את הראייה אחת ולתמיד.

כיום קיימות מספר שיטות המיועדות להסרת משקפיים ונהוג להתאים את השיטה למטופל, בהתחשב במספר גורמים. הגיל והמצב הבריאותי הם גורמים ראשונים, שקובעים אם מועמד או מועמדת נמצאים מתאימים לעבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר או לא. לרוב לא נהוג לנתח בשיטה זו ילדים, ויש להמתין עד שהמספר יתייצב. אנשים מבוגרים יכולים לעבור ניתוחי הסרת משקפיים, במידה ומצבם הבריאותי תקין וכל עוד אין להם מחלות אוטו-אימוניות (הפוגעות במערכת החיסון), מחלות כלי דם ובעיקר מחלות עיניים כגון ניוון מקולרי גילי, קטרקט או גלאוקומה. הסיבה היא בעיקר שהניתוח במקרים כאלה, עלול לגרום דווקא להדרדרות בראייה. כל מועמד ומועמדת שמגיעים למרפאה המבצעת ניתוח הסרת משקפיים בלייזר מתבקשים למלא שאלון ולעבור בדיקה מקיפה, הן על ידי אופטומטריסט והן על ידי רופא, שמעריכים את המצב הבריאותי הכללי ושוללים קיומן של מחלות, וכן מעריכים את מצב הקרנית ומבנה הקרנית.

מבנה הקרנית הוא גורם חשוב בהחלטה איזה סוג של טכניקה מומלצת לכל מקרה ומקרה. כיום קיימות מספר שיטות המשמשות במהלך ניתוחים פלסטיים להסרת משקפיים בלייזר וחלקן לא מתאימות לכל אחד. לא רק הכסף משחק כאן תפקיד, אלא בעיקר עובי ואיכות הקרנית. הקרנית היא אותו איבר בו פוגעת קרן הלייזר באופן מבוקר וגורמת לתיקון הראיה באותו מטופל או מטופלת שסובלים מעיוות בראייה – קוצר ראייה, רוחק ראייה, צילינדר ובעיות נוספות. הסרת משקפיים מיועדת לרוב בעיות הראיה שמקורן בקרנית ובמבנה הקרנית, ולכן זהו ניתוח מתאים לכל מי שאינו סובל מאחת המחלות שהוזכרו למעלה. השינויים בין אדם לאדם הקשורים במבנה הקרנית עצמה הם שייקבעו את סוג הטיפול המתאים – מסיבה זו קיימות מספר טכניקות בהן משתמשים הרופאים לביצוע ניתוח הסרת משקפיים בלייזר. קרנית עבה היא אידיאלית לרוב, ומתאימה כמעט לכל טכניקה. קרנית דקה מדי, לעומת זאת, עלולה להיות בעייתית יותר ולהתאים למספר קטן יותר של שיטות. בדיקת ההתאמה הקובעת מי מתאים ומי לא ובאיזו שיטה ישתמש הרופא במהלך הניתוח, הינה גורם חשוב מאוד לא רק בקביעת ההתאמה אלא גם בהצלחת הניתוח. הבדיקה מקיפה מאוד ואורכת בין שעתיים לארבע שעות, במהלכן נבדק עובי הקרנית, הלחץ התוך-עיני, היקף האישון ונתונים נוספים. כאשר קובעים תור ניתנות הנחיות מדויקות המפרטות כיצד יש להתכונן לבדיקה, וחובה להקפיד עליהן. במידה ומתקבלת תשובה חיובית, ניתן לעבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר בביטחון, ולדעת שסיכויי ההצלחה של הניתוח גבוהים מאוד. לאחר מכן מתבצעת פגישה עם הרופא במהלכה מחליטים מה תהיה הטכניקה המומלצת ביותר עבורכם, שבה ישתמש הרופא במהלך הניתוח המיוחל - ניתוח להסרת משקפיים בלייזר.

www.estetica.co.il/%d7%94%d7%a1%d7%a8%d7%aa_%d7%9e%d7%a9%d7%a7%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%9d_%d7%91%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%96%d7%a8


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ניתוחים פלסטיים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]