חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
צימרים רומנטיים – צימר רומנטי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דיוור ישיר דיוור שיווקי קופירייטינג קופירייטר

נושא המאמר: דיוור ישיר שווה לך לא מעט לקוחות
מאת: אהוי   שמור מאמר למועדפים

דיוור ישיר הוא כבר מזמן לא רק מכתב, הוא יכול בקלות להפוך לקמפיין שלם, קריאטיבי ויעיל מאוד. דיוור ישיר הוא בעצם כל חומר פרסומי שנשלח בדואר ישירות לצרכן או ללקוח הפוטנציאלי שלך. החומר הפרסומי הזה יכול להסתכם בעמוד פשוט עם טקסט שיווקי או להיות חבילה יוקרתית עם חפץ ייחודי בתוכה, הוא יכול להישלח בתפוצה כלל עולמית ומנגד להגיע רק לעשרה אנשים שבחרת בקפידה. הכל על פי קהל היעד, התקציב ויותר מכל המטרה השיווקית. קופירייטר מנוסה ידע להתאים עבורך את הדיוור הנכון ולהפוך אותו לכלי שיווקי חזק ואפקטיבי.
אבל למה בכלל להשתמש בדיוור ישיר? בגלל המיקוד! ולא מדובר על חמש הספרות שמוסיפים לכתובת שעל המעטפה אלא על היכולת לכוון במדוייק את המסר השיווקי שלך. דיוור ישיר מאפשר לך להחליט לכמה אנשים לפנות ומתי ולכן, להגדרה של קהל היעד והמיפוי שלו יש חשיבות עליונה לפניה כתיבת הדיוור.
דיוור ישיר הוא בעצם פרסומת אישית. גם היום בעידן של המדיה הדיגיטלית, תמיד כיף לקבל חבילה\מכתב בדואר עם השם שלך עליה. בניגוד לכלי פרסום אחרים כמו עיתונות ורדיו, כאן הפרסומת לא מופצת לקהל הרחב אלא מגיעה ישירות אל הלקוח הפוטנציאלי שלך. אפשר להגיד שהדיוור הישיר מורכב מהרבה פרסומות "פרטיות".
קופירייטר מקצועי יכול להיות ההבדל בין עוד מכתב משעמם לדיוור חכם, מפתיע ולא פחות חשוב – יעיל. לקופירייטר יש בעצם שני תפקידים: הראשון הוא הקריאייטיב. הקופירייטר מביא את הצד היצירתי של הדיוור החל ממשפט מסקרן שכתוב על העטיפה ומושך את הלקוח שלך לפתוח ולהתעניין ועד לרעיונות יצירתיים בתוך הדיוור (כמו לשלוח משרוקית בדיוור לקורס מצילים...). רעיונות שיגרמו למקבל הדיוור לחייך או להתרגש יהפכו את הדיוור הישיר לפרסומת חוויתית ומפתיעה ויגבירו משמעותית את ההשפעה שלה על קהל היעד.
פן נוסף בעבודת הקופירייטר היא הכתיבה השיווקית. בגלל הפניה האישית לטקסטים השיווקיים בדיוור יש משקל רב, הם צריכים להיות מספיק מעניינים, מסקרנים ואפילו מרגשים ומצד שני הם חייבים להיות כתובים במבנה נכון, לשמור על סגנון כתיבה מהודק, להעביר את המסרים השיווקים ולהפוך את מקבל הדיוור לעוד לקוח מרוצה.
במשפט שילוב חזק בין רעיון לטקסט יהפוך את הדיוור הישיר הבא שלך לפרסומת ממוקדת, בולטת ועוצמתית.

www.froyke.com/divur/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אהוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]