|
|
נושא המאמר: שיווק וקידום באינטרנט מאת: ישעיהו בינגי שמור מאמר למועדפיםשיווק אתרי אינטרנט המונח שיווק באינטרנט תופס תאוצה רבה בתקופה האחרונה, עסקים רבים מצאו את עצמם נחשפים לקהל לקוחות שלא ידעו איך להגיע אליו לפני כן, וכמות המשתמשים ברשת האינטרנט רק הולכת וגדלה וכך גם מספר הלקוחות הפוטנציאלים. מעוניינים להגדיל את כמות הגולשים לאתר? יש מספר דרכים לעשות זאת: קידום אתרים אורגני במנועי החיפוש, במסגרת הנדבך של שיווק אתרי אינטרנט מנועי החיפוש הינם הגנרטורים הגדולים להזרמת תנועה לאתר, קידום אורגני יספק לכם תנועת גולשים שעלותה הראשונית תהיה גבוהה מכיוון שיש צורך במקדם אתרים מקצועי לקידום האתר לדפים הראשיים, אך לטווח הארוך היא הדרך היעילה ביותר. PPC-קידום אתרים ממומן ע"י מכיוון שיש צורך בתנועת גולשים מתמדת והשילוב בדפים הראשונים בקידום האורגני לוקח זמן ניתן תמיד לשלם על פרסום ברמת הקליק, יש תוכניות שיווק אתרים רבות למנועי החיפוש המאפשרות הזרמת גולשים ע"י קידום בפרסום הנקרא בשם שלם לפי הקלקה על הפרסומת, העלות משתנה כאן בין מוצר למוצר ובין אתר לאתר לפי התחרות הקיימת. גם במקרה זה לחברה מקצועית לקידום אתרים יהיה ייתרון אדיר בבניית קמפיין יעיל וחיסכוני. תוכניות פרסום בפורטלים ובאתרים מתאימים. תמיד אפשר לשים באנר באתר פופולרי ולמשוך גולשים - העלות כאן משתנה לפי המפרסמים, יש מפרסמים גדולים ורחבים יותר וישנם מפרסמים קטנים ונישתיים, וישנם מפרסמים שאינם רלוונטיים אך לא רק ממנועי החיפוש ומקמפיינים ממומנים ניתן לייצר תנועה לאתר, יש טכניקות שיווק אינטרנט רבות אשר ניתן לנקוט בהן בכדי להזרים תנועה לאתרים כגון כתיבה בפורומים ובבלוגים שונים, ותפיסת קהל גולשים ע"י שיטוט ברחבי האינטרנט. שיווק באינטרנט מצריך חשיבה יצירתית ועמוקה, יש דברים שאותם אסור לעשות ואנו נמנעים מקידום אתרים לא אתי, אך יש דרכים רבות וחוקיות בעולם השיווק האינטרנטי ומלקוח ללקוח מוצאים רעיונות חדשים ומקוריים להזרמת תנועה לאתר. המשווקים הינם פריקים ומשוטטי אינטרנט וכן כותבי תוכן בבלוגים ופורומים אשר יוצרים תנועה לאתר בימים ספורים גם ללא תלות במנועי החיפוש השונים. כמובן שלכל אתר יש את המאפיינים שלו ואת המקומות הרלוונטיים בהם ניתן לצוד לקוחות פוטנציאליים ולכן מתאימים את מסגרת האתר לאיש התוכן הנכון. דרך זאת הינה הדרך המהירה ביותר לשיווק באינטרנט וליצירת תנועה באתר והיא דורשת מחשבה יצירתית והבנה עמוקה של הרשת. קורס קידום אתרים כללי עולם האינטנרט הינו התשתית החדשנית והמתקדמת ביותר במגוון היכולות הקיימות בו לשיווק ולקידום עסקים. חברות חדשות צומחות דרך האינטרנט ואין המדובר רק במיזמי אינטרנט הקמים לעשיית רווחים דרך הרשת, אלא אפשר למצוא כאלה שיצרו להם חברות שירותים, חברות טכנולוגיה, ועסקים זעירים שעוד לפני שהם פתחו את המשרד בפעם הראשונה ושוכרים את העובד הראשון כבר מגייסים לקוחות דרך הרשת. כמות ההזדמנויות שיוצרת הרשת הנה עצומה, מגוון האפשרויות ורעיונות עסקיים לקידום עסקים דרך הרשת והצוהר שנפתח למקורות להשגת לקוחות חדשים מן האינטרנט ע"י קידום אתרים. קהל יעד קורס קידום אתרים מיועד לבעלי חברות, יזמים צעירים, מנהלי שיווק ומכירות, מנהלי אתרי אינטרנט, אנשי תוכן ומפתחים אשר מעוניינים להיכנס לתחום השיווק באינטרנט או לשפר את יכולותיהם בתחום. דרישות מוקדמות הבנה בעולם האינטרנט HTML בסיסי . תכני הקורס אבני היסוד של השיווק באינטרנט מיומנויות מרכזיות הנדרשות בניהול אתר האינטרנט כלים לניתוח צרכנים וגולשים באתר מחקרי שוק ניתוח וניטור קהל יעד ברשת מחקר מילות מפתח בניית תוכניות עבודה תוכן הקורס כיצד בונים תוכן נכון באינטרנט תוכן שיווקי \ תוכן לקידום תכנון מבנה התוכן באתר האינטרנט להתאמה לגולשים ולמנועי החיפוש כתיבת תוכן נכונה פלטפורמות ומבנה האתר אלמנטים טכניים שיש לשים לב אליהם במבנה האתר בניית מערכי קישורים פרסום ברשת גוגל adwords מרלין תוכניות שותפים אתרי תוכן לפרסום בארץ ובעולם פרסום דרך רשתות חברתיות קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים באינטרנט חשוב לא פחות ואפילו יותר מבניית האתר עצמו. קידום אתרי אינטרנט הנו בראש ובראשונה הופעה של האתר שלך בתוצאות החיפוש במקומות הראשונים והמובילים וזאת על מנת שהזמן הממושך והמאמץ שהשקעת בבניית אתר אינטרנט מסחרי או אתר אינטרנט תדמיתי לא ירד לטמיון בגלל מיקום נמוך מדי במנועי החיפוש.. כבר השקעת והקמת אתר אינטרנט כדי שגולשים יגיעו אליו, אם למטרות מסחריות או לכל מטרה אחרת. אין כל סיבה שהאתר ישכב אי שם בעומק מנועי החיפוש. החלק שלנו בעניין הוא לבצע אופטימיזציה לאתר שלך ולהעלות אותו למיקום הטוב ביותר האפשרי במילות החיפוש המתאימות לו ובכך למשוך אליו כמה שיותר גולשים חדשים. ?מה זה קידום אתרים קידום אתר היא פעולה אשר נועדה להעלות את מיקומו של אתר מסוים בתוצאות מנועי החיפוש השונים. ולגרום לאתר להופיע באחד המקומות הראשונים ובשאיפה במקום הראשון של תוצאות החיפוש. :הסבר מרבית הגולשים (בערך 85%) כלל לא טורחים להתעניין בתוצאות חיפוש שהופיעו בדפים מהשלישי ומעלה. ובערך 60% מהגולשים לא מתעניינים בתוצאות שהופיעו בדף השני ומעלה. תופעה זו גורמת למנהלי ובעלי אתרי אינטרנט לשאוף שאתר האינטרנט שלהם יופיע כמה שיותר גבוהה בתוצאות החיפוש. המשמעות היא שככל שאתר האינטרנט שלך מופיע גבוהה יותר בתוצאות החיפוש יש לו יותר אחוזי חשיפה לגולשים, וככל שיש יותר אחוזי חשיפה לאתר האינטרנט שלך יש לו גם יותר כניסות. וככל שיש לאתר האינטרנט שלך יותר כניסות יש לבעליו יותר רווחים ממנו. אם זה בגלל שיש יותר קונים או שיש יותר טלפונים נכנסים והזמנות. כיצד מקדמים אתר אינטרנט? קידום אתרים באינטרנט היא פעולה מסובכת מאוד ומורכבת מאוד. והסיבה היא שמנועי החיפוש השונים ובראשם גוגל מנסים למנוע את התופעה של קידום אתרים. וזאת על מנת שלא למסחר יותר מדי את תוצאות החיפוש. חישבו על מצב בו חברה ענקית לדוגמה "קוקה קולה" בעלת תקציבי פרסום ענקיים אשר מחליטה לצאת בפרויקט השיווקי הבא כמעט כל מילת מפתח שתקלידו במנוע החיפוש תגיעו לאתר של "קוקה-קולה" גם אם הקלדתם מילת חיפוש לא קשורה לדוגמה "מכונית" נכון מעצבן אם מחפשים מכונית ומקבלים קוקה קולה אבל מעבר לזה מה שיקרה הוא שאנשים יאבדו את האמון במנוע החיפוש ויפסיקו להשתמש בו . על מנת למנוע תופעות כאלו מנועי החיפוש ובראשם גוגל מסתירות את האלגוריתים אשר קובע את מיקום או דירוג תוצאות החיפוש. ?אז איך בכל זאת מקדמים אתר אינטרנט אם הרגע אמרתי שהאלגורתים סודי ואף אחד לא יודע אותו אז איך בכל זאת מבצעים קידום אתרים :התשובה מחולקת לשניים 1. נכון שאלגורתים סודי אבל גוגל ומנועי החיפוש האחרים מפרסמים הנחיות כלליות איך לקדם אתר אינטרנט ואיך להתאים את האתר שלכם למנוע החיפוש. 2. מקדמי אתרים משתמשים בשיטת ניסוי וטעייה (לא על חשבון הלקוח). לכל מקדם אתרים טוב יש מספר "אתרי ניסוי" המשמשים אותו לגלוי (לפחות חלקי) של האלגורתים וגם לעקוב אחרי שינויים שמתבצעים מדי פעם באלגורתים לדוגמא: נניח ויש לי 5 אתרים ובכל אתר השתמשתי בשיטת קידום אתרים שונה. ברור שאתר אחד יעלה יותר אתר אחד יעלה פחות וכו' אבל אם בוקר אחד קמתי ואחד האתרים עלה ואחד האתרים ירד אז א' אני אדע שנעשה שינוי וב' אני אשנה את כל האתרים שאני מקדם לשיטת קידום האתרים כמו של האתר שעלה. באמצעות 2 השיטות הללו ובאמצעות המון ניסיון המון מחקר והמון מקצועיות מקדמי אתרים מקדמים אתרים באינטרנט ואפילו יכולים מדי פעם להתחייב לתוצאות כלשהן. קידום אתרים באינטרנט פעם כדי להיות מקום ראשון בספר הטלפונים כל מה שהיית צריך לעשות הוא לקרא לחברה שלך א.א.א. משה ובניו וישר היית ראשון בספר הטלפונים בדפי זהב היום בעידן האינטרנט הנושא הרבה יותר מסובך על מנת להגיע למקום ראשון יש צורך בפרוצדורה ארוכה ומסובכת הכוללת מספר רב של פעולות שרק חברה מקצועית הנותנת שירותי קידום אתרים באינטרנט ושיווק אתרים במנועי חיפוש יכול לספק שירותי הקידום כוללים: .1 . אופטימיזציה למנועי חיפוש - התאמת תוכן האתר לתצוגה אופטימלית בעיני מנועי החיפוש . .2 מחקר מילות מפתח - מחקר ובדיקה של מילות המפתח המתאימות לעסק שלך לקידום אתר אופטימלי. .3 ניהול קמפיינים ממומנים - קישורים ממומנים למילות החיפוש שאותן אנו מגדירים יחד בשלב מחקר מילות המפתח. .4 כתיבת תוכן שיווקי - עריכת התוכן והפיכתו נעים למשתמש, ברור ומכוון מטרה. בצורה כזו שיתאים גם למנועי החיפוש וגם לגולשים. .5 החלפות קישורים - ביצוע מערך לא פשוט של הכנסה והוצאת קישורים לאתר בצורה אופטימלית שיתאים למנועי החיפוש. .6 קידום אתרים באמצעות רשתות חברתיות - תחום חדש אך יעיל המאפשר קידום ושיווק של האתר שלך לקהל יעד מכוון גיל, נישה, תחום עניין. .7 קידום במנועי חיפוש אופטימזציה של האתר + תוכן מקצועי + תוכנית קישורים = הגדלת כמות הגולשים באתר. שלושה דברים הכרחיים על מנת לבצע שיווק במנועי חיפוש ולקבל כמות עצומה של גולשים - אופטימיזציה (התאמה של האתר לקריאה אופטימלית ע"י מנועי החיפוש) תוכן מקצועי ותכנית קישורים טובה! :קידום במנועי חיפוש קידום אתרים בגוגל קידום אתרים באמינות ולטווח ארוך. קידום אתר בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים הוא הצעד המתבקש אם אתה מעוניין להגדיל את החשיפה והפרסום של האתר שלך ברשת האינטרנט. זכור : את הפרסום שמעניק גוגל אתה מקבל ולא משיג. ניתן לפרסם במנוע החיפוש של גוגל בתשלום בצורת תשלום עבור הקלקות. הדרך השנייה היא לקבל את הפרסום הזה בתוצאות החיפוש. שוב אני מזכירים המטרה היא לקבל ולא להשיג. גוגל מעניקה ומאפשרת לך לחשוף את האתר והעסק שלך לקהל של גולשים באמצעות תוצאות החיפוש לכן חשוב בזמן קידום האתר לא להגזים ולהשתמש בהתחכמויות והגזמה או מה שנקרא עודף קידום. קידום בגוגל וגיוס לקוחות ממוקדים מהם לקוחות ממוקדים ? לקוחות ממוקדים הם לקוחות אשר מודעים לצרכיהם ויודעים לאיזה מוצר או שירות הם זקוקים וכאשר הם יבצעו חיפוש אחר מבוקשם במנוע החיפוש הם יבצעו זאת לפי מילות חיפוש /מילות מפתח בבגוגל . קידום בגוגל ומעקב תוכנת מעקב וסטטיסטיקות גוגל אנליטיקס אשר מאפשרת מעקב אחר קידום האתר בגוגל. קידום אתרים ופרסום אתרים באינטרנט ידועה כפעילות לא קלה בכלל. ישנם חברות רבות המנסות כוחם בקידום אתרים, ואף מכריזות על יכולות קידום אתרים. ובסוף כושלות, לא מספקות תוצאות מוכחות ואף יכולות לגרום נזק בלתי הפיך. צריך לקחת בחשבון שמנוע החיפוש של גוגל יכול גם להעניש אתר כאשר גוגל מגלה שמנסים לרמות אותו. בנוסף גוגל מעצם היותו מנוע החיפוש הגדול ביותר ברשת האינטרנט נותן הערכה לכל אתר ומעניק להם פייג' ראנק (Page Rank) בערכים מספריים החל מ - 1 ועד 10. בעבר הרחוק מדד זה היה העיקרי למיקום בתוצאות החיפוש אולם בשנים האחרונות ערכו של מדד זה הלך ופחת מאוד. בניגוד למנועים אחרים, גוגל לא מציג תוצאות סתם כך הקריטריונים להערכה של אתר הם מורכבים שונים ואינם חשופים לציבור. רמת הערכה שגוגל מעניק לכל אתר - מהווה אבן בוחן ושומרת על רמתו של מנוע חיפוש זה. הסיבה לפופולריות הרבה שלה זוכה מנוע החיפוש של גוגל על פני המנועים האחרים נעוצה גם בנושא זה. בשנים האחרונות בוצעו מספר שינויים חשובים בקריטריונים שגוגל נעזר בהם על מנת להעריך אתרים. הקריטריונים להערכת אתרים בגוגל משתנים באופן תדיר וקריטריון בעל חשיבות גבוהה כיום,עלול בעתיד להיות בעל חשיבות נמוכה יותר בהערכה של מנוע החיפוש לכן חשוב בזמן הקידום לעבוד רק עם מקדמי אתרים מומחים שמבינים את אופן החשיבה של מנוע החיפוש של גוגל. קידום אתר בגוגל ורלונטיות של אתר על מנת שגוגל יציג את האתר במקום הראשון או בעמוד הראשון צריך שהתוכן של האתר יהיה רלוונטי למילות החיפוש, ויהיה קשור לנושא הכללי של האתר. אמנם עוד לא הגענו לתקופה שבה מחשב יחליף בינה אנושית אבל המורכבות שבה גוגל מעריך אתרים היא כל כך מורכבת ולא פשוטה שזה ממש נדמה שזה מה שקורה. בדיוק בדרך זו מנסה מנוע החיפוש של גוגל לבדוק האם יש אתרים אשר ממליצים ומצביעים לעבר האתר שלנו האם אתרים אלו מאותו תחום עיסוק או תחום חופף. האם התכנים באתר טובים וקשורים למילות החיפוש, האם נשמרו זכויות יוצרים ולא נגנב החומר מאתר אחר. ולפי קרטריונים אלו אנו מעריכים כי גוגל פועל אל לנו לשכוח שגוגל גם מעניש ודוחה אתרים על נסיונות רמאות ועודף אופטימזציה
netmarker.co.il/
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ישעיהו בינגי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.
|
|
|
להשכיר רכב
הזמנת מלון בחו"ל
הזמנת מלון בישראל
אתר איי יוון
מדריך איטליה
מלונות בניו יורק
מדריך לאס וגאס
המלצות על נופש
המלצות על פריז
נדל"ן ביוון
|