נושא המאמר: איזה סוג לוגו לבחור?
מאת: imark עיצוב אתרים שמור מאמר למועדפים
לוגו הוא אחד הרכיבים החשובים ביותר באסטרטגיית המיתוג של כל חברה, אך כיצד נדע באיזה סוג לוגו לבחור? מתי נעדיף לוגו עם סמל על פני לוגו טקסטואלי? על מנת להסביר מעט על הנושא, לוגו טקסטואלי הוא סמל המכיל אותיות בלבד ללא כל אלמנטים עיצוביים אחרים . לוגו טקסטואלי כולל לרוב רק את שם החברה כתוב בסוג אות מסוגנן. מאחר שהוא פשוט, הוא לעתים קרובות קל לזיהוי ולשילוב בחומרים הפרסומיים השונים של החברה.
למרות היתרונות הרבים הנובעים מהפשטות של לוגו טקסטואלי, היא גם אחת הסיבות הברורות לקושי ביצירת לוגו שכזה. עיצוב לוגו טקסטואלי שהוא בולט מספיק מבלי להיות קשה לקריאה או להיראות דומה מדי ללוגו קיים היא משימה מורכבת מאד.. הלוגו טקסטואלי המפורסם ביותר הוא של חברת Coca-Cola
סוג הלוגו השני העומד לרשותנו הוא לוגו עם סמל, או לוגו הכולל אלמנטים גרפיים: שמש, איור, מאזניים, מעגל או כל רכיב צורני אחר הניתן לזיהוי בקלות. לוגו מסוג זה הוא הנפוץ ביותר היות והוא פשוט יותר לעיצוב ובולט יותר בקלות. אם נתסכל על עולם הפרסום של היום, כמעט כל לוגו שנראה ברחוב מכיל אלמנט גרפי מסוג כלשהו.
אם כן, זה יהיה הזמן לשאול את עצמנו איזה לוגו יהיה יותר טוב עבורנו? הכל תלוי במטרות שלנו, האם נרוצה לוגו טקסטואלי פשוט אשר קל להעתיק אותו או שנרצה אלמנט גרפי אשר יהפוך את הלוגו שלנו לברור וזכיר יותר?
ובכן, אין סיבה אמיתית לדאגה בעניין זה, היות וכל לוגו באשר הוא יהיה צורה, גם אותיות הן צורות והסדר שלהן אחת לייד השנייה הוא ציורי בפני עצמו. אם נקפיד לוודא בעת עיצוב הלוגו שלנו כי יש ללוגו יש צורה הניתנת לזיהוי ולזכירה, נפתור את ההתלבטות הזו. השאלות החשובות יותר משלב זה והלאה יהיו קשורות בסגנונות הלוגו המתאימים ביותר לחברה שלנו. אם אינך יודע עדיין אל מי לפנות בכדי לקבל שירות מלא של עיצוב לוגו מקצועי, פנה אלינו ונשמח לעצב עבורך את הלוגו המושלם למטרותיך.
www.imark.co.il/
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י imark עיצוב אתרים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.