נושא המאמר: השילוש הקדוש להצלחה בעסקים
מאת: מצפן לעסקים קטנים שמור מאמר למועדפים
להלן 3 הגורמים הקריטיים להצלחה:
מוצר טוב - הוא מוצר שיש לו ביקוש, לקוח שצריך אותו ומוכן לשלם עליו את המחיר שאתה דורש, שיש לו נתח שוק שמצליח לייצר לך הרבה כסף, ושעומד במבחן התוצאה: מספק את הסחורה (יש תמורה אמיתית למחיר ששילם הלקוח)
יכולת שכנוע - יכול שיהיה לך את המוצר הכי גאוני ומועיל אבל לקוח בפועל יהסס לקנות...כמה פעמים הרגשת שיש לך את ה-פיתרון ללקוח אבל פספסת את המכירה??? הגורם הקריטי הזה שנקרא יכולת שכנוע מתחיל הכל מסר שיווקי שהלקוח שלך יראה ויסתיים ביכולת שלך לסגור עסקה תכל'ס!
חשיפה ופרסום - אם אתה לא שם – אתה לא קיים! מוצר גאוני, לקוח משלם, העברת מסר שיווקי מדויק, ויכולת פנומנאלית לסגור עסקאות – כל אלו לא יעזרו אם הלקוח שלך אינו יודע על קיומך!!!המשימה שלך – להגיע למקסימום חשיפה ולקוחות, במינימום עלות ובתקציב שמתאים לכיס שלך.
3 משימות אלו הן לא רק למקצוענים בלבד.
גם אתה יכול ללמוד אותן.
ואכן כך יקרה!
במאמרים הבאים נסקור משימות אלו ונראה מה הן דורשות ממך כדי להצליח...
yeutz4u.fav.co.il
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מצפן לעסקים קטנים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.