נושא המאמר: נכנס עם הראש בקיר? אתה צריך יחסי צבור באינטרנט
מאת: peb- professional e-branding שמור מאמר למועדפים
שנים, שנים שאתה מנסה לקבל הכרה. ניסית בכל דרך אפשרית: טלוויזיה, רדיו, עיתונות, מסיבות עיתונאים, קד"מים, מה לא בעצם? ועל הכל שפכת ים של כסף... אמרו לך שזה יחזיר את ההשקעה, שכל מה שתוציא יחזור אחר כך בריבית דריבית. אז אמרו. בינתיים מכל ההשקעה הזו אתה רק שוקע.
ושוקע... ושוקע... ושוקע...
תשמח לשמוע שיש אלטרנטיבה!
זה תחום חדש, שמתפתח כל הזמן, זה דורש השקעה מינימאלית והתוצאות הן מדהימות, ואפילו חשוב יותר – מיידיות: יחסי ציבור באינטרנט.
כידוע לכולנו, האינטרנט הוא תחום שמתפתח בלי הפסקה. הוא נמצא היום כמעט בכל מקום בעולם, ומהירות העברת הנתונים שהוא מאפשר היא ברמה שפעם היה אפשר רק לחלום עליה.
אז למה להיכנס עם הראש בקיר?
בזמן קצר יותר, ובמשאבים פחותים מאלה שהשקעת עד כה ביחסי הציבור ה- 'רגילים' שמחוץ לרשת, אפשר להגיע למספר רב בהרבה של לקוחות פוטנציאליים מפולחים, עם מסרים מגוונים, שמתעדכנים מתי שרק תרצה.
הכלים שמעמיד האינטרנט לרשות כל אחד מאיתנו היום – פורומים, בלוגים, רשתות חברתיות ועוד – מאפשרים לכל אחד להפעיל מהבית, בלי לדעת יותר מידי על מחשבים או אינטרנט, מערכת יחסי ציבור משומנת, שפעם הייתה נחלתם הבלעדית של עסקים גדולים. בהשקעה סמלית, ובעבודה שיטתית של הפצת המסרים השיווקיים שלך ברשת – גם יחסי הציבור של העסק שלך יכולים לעלות לרמה חדשה.
אבל למרות הזמינות, ולמרות שלא צריך ניסיון מוקדם, לא לכל מי שמפעיל עסק, ובוודאי עסק שכוח האדם בו מוגבל, יש את הזמן, היכולת והסבלנות להתעסק בקידום וביחסי ציבור – אבל גם לזה יש פתרון: חברת יחסי ציבור באינטרנט. זה לא עולה כמו להעסיק חברת יחסי ציבור מחוץ לאינטרנט, אבל זה יכול להיות הרבה יותר אפקטיבי.
PEB מתמחה ביצירת מערכי יחסי ציבור אינטרנטיים לעסקים ובתפעולם היומיומי עבור לקוחותיה – מתכנון ובניית אתר, דרך פתיחת מערכת בלוגים וחשבונות משתמש ברשתות חברתיות ועד לכתיבה ועיצוב של תוכן שיווקי ייחודי, המותאם לכל לקוח ע"פ צרכיו והעדפותיו, והפצתו ברשת האינטרנט.
www.peb.co.il/נכנס%20עם%20הראש%20בקיר%20-%20%20אתה%20צריך%20יחסי%20צבור%20באינטרנט
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י peb- professional e-branding שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.