נושא המאמר: איך מגדילים מכירות ללקוח ותיק ונאמן
מאת: נאור שקד שמור מאמר למועדפים
ששואלים אנשי מכירות כיצד ניתן להגדיל מכירות ללקוח ותיק ונאמן מקבלים את התשובות:
• קידום מכירות.
• צירוף איש מכירות נוסף לפגישה הבאה.
• הגדלת סל מוצרי החברה.
• חיזוק הקשר ע"י זמינות עד יצירת תלות.
• יום עיון ללקוחות סופיים של הלקוחות.
להלן מספר דרכים קצת יותר יצירתיות אשר קלות מאוד ליישום כל אחד על פי תחום עיסוקו:
ניוד לקוחות
אל תתקע עם הלקוחות שנים, נסה לנייד בין חבריך לעבודה לקוחות, זה לאו דווקא ייפגע במכירות שלך !
למכור אצל הלקוח
פנה לך זמן והקדש אותו לתהליך מכירה אצל הלקוח שלך, למד אותו למכור את מוצריך, לטפל בהתנגדויות לקוחותיו ובאופן ברור למכור יותר !!!
הצגת המוצרים
הקדש מחשבה לאופן בו מוצגים מוצריך, מצא דרכים חדשות ויצירתיות להצגה אחרת: מיקום, גובה, מדף אחר, ארון חדש וכו'.
לשאול את הלקוח מה הוא מצפה ממך כאיש מכירות שלו
אל תפחד לשמוע את האמת, קבל משוב על ביצועיך עד כה מהלקוח, הוא יילמד אותך איך למכור לו יותר..
לשאול את הלקוח איך אתם מגדילים ביחד את הפעילות
קבל עצות מהלקוח שלך, הוא איש מכירות לא פחות טוב ממך.
לקבוע יעדים יחד עם הלקוח
שתף אותו ביעדיך, צור מחויבות הדדית.
הפיכת הלו"ז וסדר היום שלי
גוון את היום והסדר שלך, שנה את הרוטינה.
גיוס לקוחות בשביל הלקוח שלי
חשבת על זה פעם שכל לקוח שתגייס ללקוח שלך זה בעצם לקוח שלך !!
לסיכום
אין דבר כזה, אין אפשרות להגדיל מכירות ללקוח, תמיד יש עוד דרכים ופתרונות, פשוט צריך למצוא אותם.
בברכה
נאור שקד
מנכ"ל
תכלית – ייעוץ הדרכה והשמה
www.tachlit.biz
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נאור שקד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.