נושא המאמר: משפחת סימפסון בג’קוזי - מערכות ספא - בריכות ספא - הוטספרינג
מאת: טל תגר שמור מאמר למועדפים
משפחת סימפסון בג’קוזי - מערכות ספא - בריכות ספא - הוטספרינג
מספרים שפעם היה צריך לחכות חצי שנה לקו טלפון, אבל מאז השתנו הדברים והיום חברות התקשורת מתחייבות על כאן ועכשיו. כן, המציאות העולמית כנראה השתנתה ואפילו משפחת סימפסון הבינה שבלי ג’קוזי הסדרה פשוט לא תהיה אותו הדבר – בדיוק על זה רצינו לדבר. תרבות הצריכה של הצרכן הישראלי הפכה להיות ללא ספק תרבות פנאי אמיתית על כל המשתמע מכך: הצרכן הישראלי רואה, משווה ורוצה כל מה שראה בטלוויזיה או שיש לאחר – ובצדק ! כי “מה שטוב בשביל ההוא – כנראה טוב גם בשבילי”. וכך נולדו להן תרבויות חדשות שהאחרונה שבהן היא תרבות טיפוח הפנאי הביתי: טלוויזיות LCD בגדלים שפעם היו נחלת מקומות בילוי ציבוריים, טלפוניים אלחוטיים שיודעים לעשות הכול חוץ מכוס קפה, ומערכות קולנוע ביתיות שאפשר למצוא היום לא רק בחנויות לאלפיון העליון. ואם בתרבות טיפוח הפנאי הביתי עסקינן הנה הצעקה האחרונה: קחו את חצר הבית שלכם או המרפסת ושתלו בה מערכת ספא , ואם השם הזה לא אומר לכם יותר מידיי תחשבו על מילה מוכרת יותר ג’קוזי. כן, מערכת ספא (או בריכת ספא אם תרצו) הפכה להיות חלק טבעי כמעט מכל מה שנכון לפאר בו את הבית והג’קוזי הביתי עושה כנראה את אותו המסלול שעשתה מערכת הקולנוע הביתי: ממוצר הנחשב ל – ”לוקסוס” למוצר שלאחר שמנסים אותו, פולטים כמעט באופן אוטומטי את המשפט: “איך חינו עד היום בלי זה” . לגבי בריכות ספא ביתיות הדבר נכון עשרות מונים: הזמינות, ההנאה, הרוגע המשפחתיות ועוד. המיתון או לכאורה המיתון עשה למערכות הספא את מה שהמציאות עשתה עבור הטלוויזיה באמצע המאה שעברה: לא עוד יציאה מתוכנתת ומתוכננת מהבית כדי למצוא מעט תרבות פנאי. מעתה אמור: איפה שאני מוצא את מקורות הבילוי המיידיים שלי – שם הוא ביתי. ואפרופו יציאה אל מחוץ לבית, אם את הטלוויזיה הגדירו כ “תרבות לעניים” הרי ש – מערכת ספא ביתית תענה בקלות על ההגדרה ”תרבות לנהנתנים”. כשחושבים על כך ברצינות – זה עושה שכל: אחרי הכול, מה יותר פשוט מלפשוט את הבגדים ולהחליפם בפחות משתי דקות בבגד נוח ולהיכנס לג’קוזי לבד, או עם המשפחה, או עם חברים ? אנחנו מכירים אפילו איש עסקים שמנצל את הג’קוזי הביתי כדי לסגור עסקה או שתיים. ובדיוק כמו שהטלוויזיה של פעם היא לא הטלוויזיה של היום הרי שגם ג’קוזי לחצר הם לא רק “כונכיה”, “ג’טים” ומנועים אלא הרבה יותר מכך. מערכות הספא המיובאות על ידי חברת איסמור, החברה מייצגת כיום את חברת Hotspring לקחו את כל עניין מערכות הספא הביתיות עשרה צעדים קדימה ומוכרים מלבד ג’קוזי לגינה ולחצר גם מערכות להחדרת אוזון המוחדר מקרקעית הספא בצורה מבוקרת ובפיזור אחיד לכל הספא. ואל תתבלבלו, העניין הזה של האוזון (ייחודי אגב רק למערכות ספא של חברת איסמור ) הוא עסק רציני והעובדה כי החברה המייצרת את מערכת החדרת האוזון של מערכות Hotspring מתמחה בהעשרת האוויר למטוסים אזרחיים על ידי אותה פעולה בדיוק של החדרת אוזון לפני כל טיסה וטיסה. ואפרופו “תרבות לנהנתנים” הנה דבר נוסף שלא תמצאו בשום בריכת ספא אבל הינו תקן בכל מערכת ספא של איסמור: 100 אחוזים מהמים המצויים מסוננים כל הזמן דרך הפילטרים של מערכות הספא (לא פחות מ – 3 פילטרים) דבר המבטיח היגיינה ואמת בפרסום המבטיח ”מים צלולים”. על מערכת האודיו ה- תת מימית המאפשרת האזנה מושלמת למוזיקה המושמעת מתוך בריכת הספא לא נרחיב את הדיבור כיוון ויש דברים שצריך לראות ויש מה שצריך לשמוע כדי להאמין. בדקנו ומצאנו כי ישנם מספר גורמים שבעטיים אנשים אוהבים מערכות ספא: בריאות: מסתבר כי גם כאן המילים “העיקר הבריאות” רלוונטיים, היום כבר מוכח כי השהייה בבריכת ספא תורמת רגיעה גופנית ונפשית. משפחתיות: ג’קוזי ביתי היא הדוגמא למקום שאליו אנשים מעדיפים להיכנס עם מישהו שטוב להם עמו, האינטימיות, החופש ממוצרים, מקומות גורמים כנראה לאנשים למכסם את החוויה בעיקר כשאיתם נמצא בן משפחה, חבר או אדם שטוב להם איתו. ספורט: אין טוב ממערכות ספא להרגיע את הגוף ואת הנפש. עובדה כי מכוני כושר רציניים לא מרשים לעצמם שלא להחזיר בריכת ספא מקצועית לצד חדר הכושר. טוב לעסקים:בדקנו ומצאנו כי יותר ויותר אנשים רואים בג’קוזי בילוי משלים לארוחה עסקית עם מישהו שמעוניינים לעשות עמו עסקים, או במילים אחרות: לא תמיד כדאי להפריד עסקים והנאות. היום זו כבר עובדה: יותר ויותר אנשים אומרים כן למערכות ספא ומי שבאמת אוהב את עצמו (וזה כבר לא עניין של כסף אלא עניין של תפיסה עצמית) לא מתפשרים ובוחרים באחת ממערכות הספא של איסמור. איסמור הינה המובילה הרשמית בשנים האחרונות את כל נושא בניית איכות החיים במדינת ישראל והצליחה למעשה לקחת את כל נושא ה: ג’קוזי/מערכות ספא/ברכות ספא ולהעלות את העניין למודעות גבוהה יותר.
www.hotspring.co.il
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טל תגר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.