נושא המאמר: חשיבות התוכן באתר שלך - תוכן לאתרים - כתיבה שיווקית - דיוור ישיר
מאת: קרן אור שמור מאמר למועדפים
חשיבות התוכן באתר שלך - תוכן לאתרים - כתיבה שיווקית - דיוור ישיר
שנות האלפיים והנוחות הטכנולוגית שהן מספקות הפכה אותנו לצרכנים חסרי סבלנות. דעתנו על מוצר מוכרעת על פי פרסומת האורכת מספר שניות, אנו מדלגים על כתבה אם הכותרת לא פיקנטית מספיק ולמעשה אנו מסתכלים בקנקן ולא במה שבתוכו. בעולם האינטרנט העסק אכזר עוד יותר. חוסר הסבלנות יחד עם ההיצע האדיר שקיים ברשת גורמים לגולש להיות עם אצבע קלה על העכבר. להפוך גולש ללקוח אתר של עסק משמש ככרטיס הביקור של העידן החדש. דרך האתר הגולש לומד על העסק, אופיו, שירותיו ומוצריו ומחליט אם כדאי לו להפוך ללקוח. לכן עסקים וחברות משקיעים רבות בבניית האתר שלהם- עיצוב מרהיב, פירוטכניקה, טכנולוגיה מתקדמת. אבל מה עם התוכן? אם הוא משעמם, לקוני ומפרך סביר להניח שהגולש יברח ממנו מבלי להביט אחורה. אז אל תתפשרו, תשקיעו באתר שלכם את התוכן שמגיע לו-משווק, מתומצת והכי חשוב מ-ע-נ-י-י-ן! לתת לאתר ערך מוסף פעמים רבות, אתרים חוטאים בשמירה על תוכן קבוע לאורך זמן. גולש אשר נכנס אל אתר יותר מפעם אחת לא יראה כל צורך להיכנס אליו שוב-הרי אין בו כל שינוי. בצורה כזו הדרך של האתר שלך להתרחק מהתודעה של הגולשים מהירה מתמיד. כדי שהאתר שלך יהיה בעל ערך מוסף עבור הגולש, שתהייה לו סיבה טובה לחזור עליו שוב ושוב ואולי אפילו לתת לאתר מקום של כבוד ברשימת המועדפים כדאי להוסיף באתר מאמרי ידע בתחום העסק אשר יתחלפו מידי פעם ופעם. שירותי הכתיבה של מילת מפתח מציעים שירותי כתיבה שוטפים לאתר שלך כך שישמור על הרעננות המתבקשת. שמור על קשר-גרסת האינטרנט החברות הגדולות במשק דואגות למערך שיווקי מתקתק המחזיק בתקציבים עתירי שקלים רק כדי ששמן יהדהד תמיד בראשו של הלקוח. לנו, החברות והעסקים שאינם יכולים לממן פרסומות בערוץ 2 יש דרכים אחרות, זולות הרבה יותר ואפקטיביות באותה מידה. השיטה המדוברת היא עריכת ניוזלטר לכל לקוחות החברה. הניוזלטר נשלח אל לקוחות החברה באמצעות הדואר האלקטרוני באופן קבוע ובו הלקוח מקבל עדכונים שוטפים על מוצרים חדשים, מבצעים נבחרים וגם מאמרים מעניינים מתחום העסק והענף בו הוא פועל. צרו קשר לקבלת פרטים נוספים על השירות
www.tohen4u.co.il/
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קרן אור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.