חיפוש מאמרים

12383 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
זכות הערר על החלטות המנהל בפיצויי מס רכוש, לרבות ב"מסלול הירוק"... מסלול ירוק - מס רכוש - פיצויים - עסקים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עיתונות טיפים יחסי ציבור מסרים

נושא המאמר: טיפים בכתיבת הודעה לעיתונות - עיתונות - טיפים - יחסי ציבור - מסרים
מאת: הילה קומם   שמור מאמר למועדפים

טיפים בכתיבת הודעה לעיתונות - עיתונות - טיפים - יחסי ציבור - מסרים


לא פרסמת , לא עשית? האם שמעתם אי פעם ססמא זו? אנשים אינם מודעים לכך שכמעט כל מה שכתוב בעיתון הוא פרי של עבודת קשרי עיתונות. למעשה גם המיתון שאנו חווים היום נגרם על ידי יחסי ציבור של גורם אינטרסנטי, אשר מרוויח מהמיתון. אותו גורם (או גורמים) שכנע קודם את העיתונות, העיתונות פרסמה, אנשים קראו והשתכנעו ואחר כך המיתון הפך לעובדה. קשרי עיתונות הם בעצם מסע שכנוע של הציבור אשר עובר דרך סוכני ביניים: עיתונאים. אנשי יחסי ציבור הם אנשים שהתמחו בין השאר בהעברת מסרים לסוכני ביניים אלו. אתם יכולים כמובן גם לרכוש רשימות עיתונאים ולהתחיל לתקשר איתם, או לייעד מישהו במשרד למטרה זו. להלן כמה טיפים למי שרוצה לעשות זאת בעצמו (ההתייחסות לגברים ולנשים כאחד) 1. הכר את קהל היעד שלך: עיתונאים. עיתונאים אינם הלקוחות שלך ולכן הפנייה אליהם היא אחרת מזו של מכתב שיווקי הפונה לצרכנים פוטנציאלים. הם ביקורתיים יותר, לרוב מרגישים ברי סמכא וידע. מסיבה זו מומלץ להשתמש בנתונים ועובדות בלבד ולהמעיט בסופרלטיבים. 2. לכאורה אנו צופים ב"חדשות" ואמצעי התקשורת אוהבים דברים חדשים. מניסיוני למדתי שהמוכר הוא האהוב ושלמידע רצוי שיהיו עוגנים מוכרים. אני למשל, מקדמת אמנים ואם אמן חדש ליווה בעבר זמר מפורסם נתון זה נותן לו בולטות ועדיפות. דברים מוכרים הם דברים שניתן לסמוך עליהם. חפשו את המוכר בתחום שלכם. אם אתם מוכרים מוצר – תשוו אותו למוצרים מוכרים (לאו דווקא לחברות). תוכלו לציין שמות של לקוחות שלכם שהם חברות מוכרות. זה יוצר אמינות אצל העיתונאי. 3. עם זאת בכל הודעה לעיתונות חייב להיות חידוש- החידוש יבוא בכותרת. התיאור צריך להיות מושך ומעניין, אך בנוי מעובדות. ושוב הימנעו מסופרלטיבים. למשל שימוש יצירתי בדבק ביולוגי הציל חייו של גבר כתוצאה מסיבוך של אוטם שריר הלב זרם דם בין שכבות הלב , הפריד אותן ויצר חור בחלקו החיצוני השימוש בדבק עצר את זרימת הדם מחוץ ללב והציל את הגבר ממוות ודאי 4. בכל הודעה לעיתונות חשבו: מה אתם רוצים לקדם, איזה תדמית אתם רוצים ליצור ובמקביל מהם הצרכים של העיתונאי ומה ייחשב מעניין בעיניו. עם זאת אני ממליצה שלא לנדב פרטים עסיסיים, שאינם קשורים, אשר עשויים לעורר עניין (למשל הקשיים, כישלונות, מחלות וצרות), ואשר לא יתרמו לתדמית 5. הקלו על העיתונאי: כתבו משפטים קצרים. התרכזו בפעולות ובנתונים. תארו את הנושא בצורה ברורה כך שלא יהיה מקום לשאלות. בעידן המחשב והאינטרנט, שבו התגמול לעיתונאים אינו גבוה, יש בהם שיעתיקו הודעה טובה מילה במילה. מהודעה שאינה כתובה היטב ומלאה בחורים, הם עשויים להתעלם. 6. הוסיפו תמיד בסוף את הדרך בה ניתן לצור עמכם קשר. אתם מוזמנים להירשם לניוזלטר שלי וגם להינות מהטבות לאירועי תרבות לחצו כאן להרשמה http://www.otzartarbut.com/newsletter.php

www.otzartarbut.com/newsletter.php


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י הילה קומם שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]