חיפוש מאמרים

12383 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מטאטא מכני





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מדייה עסקים קידום אתרים מדייה

נושא המאמר: רשתות פרסום - Ad Network
מאת: עומר קפלן   שמור מאמר למועדפים

רשתות פרסום - Ad Network


Ad Network היא בעצם רשת של אתרים שאוגדו על ידי צד שלישי, ברוב המקרים ע"י חברה המתמחה בשיווק ובפרסום. הרעיון מאחורי איגוד האתרים הוא פשוט:
בשל התחרות הרבה בהשגת פרסום לאתרי אינטרנט, אתר המעוניין בפרסום חייב להציג בפני המפרסם נתונים שבגינם כדאי לו לפרסם באתר, כמו למשל כמות המבקרים. בשוק הישראלי ישנו מספר מצומצם של אתרים, אך אלו גורפים כמעט את כל הפרסום. האתרים הם כמובן הפורטלים הגדולים ? Walla, Nana, Ynet, MSN, NRG ועוד. לפורטלים בסדר גודל כזה יש עשרות מיליוני דפים נצפים בחודש.
שום אתר ישראלי אינו יכול להתחרות עם מספר הדפים הנצפים של הפורטלים הגדולים, אולם אם אתרים בינוניים יתאגדו עם אתרים גדולים יותר, הם יוכלו להוות כוח שקול אל מול הפורטלים הגדולים. הרעיון הזה הוא שהצמיח את רשתות הפרסום בעולם, והוא זה שעכשיו מניע גופים רבים בישראל להקים רשתות מהסוג הנ"ל.
לכאורה, די בשיתוף פעולה בין אתרים כדי להתחיל לספור את כספי המפרסמים, אך הדבר רחוק מלהיות נכון. הנכס החשוב ביותר של רשת פרסום הוא הטכנולוגיה שהיא מתבססת עליו. כדי לשלוט על פרסום ברשת של אתרים וכדי לדעת למקסם את יעילותו יש להשתמש במערכת טכנולוגית של ad serving- הגשת מודעות. ישנן הרבה מערכות שמוצעות בשוק, והשימוש בהן יקר מאוד, אך ככל שרשת תיתמך על ידי מערכת שהטכנולוגיה שלה חכמה יותר, כך יגדל יתרונה התחרותי בשוק.
חשוב שהמשווק באינטרנט יהיה מודע לקיומן של רשתות אלה משום שלפרסום בהן יש מספר יתרונות בולטים:
- הרשתות המובחרות מחולקות לאשכולות פרסום: רשת "נטינג" הישראלית, שחברים בה עשרות אתרים ישראליים, מחולקת לאשכולות שונים, כגון אשכול נשים, אשכול היריון ולידה, אשכול רכב וכדומה. לבעל עסק המוכר בגדים לתינוקות, למשל, פרסום באשכול אתרים העוסקים בהיריון ולידה יהיה אידיאלי. נוסף לכך, רשתות פרסום מציעות למפרסם רמות שונות של פילוח ומיקוד הפרסום, חלוקה לפי גילים, חלוקה גיאוגרפית, חלוקה לפי תחומי עניין וכדומה.
- רשת פרסום מציעה פתרונות גם למפרסמים קטנים. בניגוד לפורטלים הגדולים, שפרסום אצלם רק מתחיל באלפי דולרים, פרסום ברשתות פרסום יכול להיות בהיקף מצומצם יותר, במיוחד אם המפרסם מפרסם במספר אתרים מצומצם בתוך הרשת. כלומר, רשת הפרסום יכולה להוות פתרון גם למוסך, למשל, המעוניין לפרסם באתר ג'יפים, שאם לא כן, סביר להניח כי לא היה עומד בדרישות התשלום של הפורטלים הגדולים.
- המוצר הלוהט היום בשוק האינטרנט הוא שיווק מבוסס תוכן, כלומר הטמעת הפרסום כחלק אורגאני מתוכן האתר ולא כפרסומת יחידה שיוצרת אנטגוניזם אצל הגולש.
רשתות מסוימות הפנימו מגמה זו, והן מציעות למפרסם חבילות שיווק באתרים שברשת בצורה שמשתלבת באתר, בדומה לדרכים שהוצגו בפרק "שיווק מבוסס תוכן". פרסום זה מרגיע את המפרסמים שחוששים מהתדמית השלילית שיש לבאנרים ולמודעות קופצות כפרסום המציק לגולש.
- רוב הרשתות המובחרות מציעות למפרסם גישה במשך 24 שעות ביממה למערכת סטטיסטיקה מתקדמת אשר מראה בזמן אמת את תוצאות הקמפיין. בפרסום בפורטלים, האופציה הזו אינה קיימת בדרך כלל, והאפשרויות לשנות את אופי הפרסום במהלך הקמפיין מצומצמות יותר.
חשוב לזכור! לפרסום בפורטלים הגדולים יש הרבה מאוד יתרונות על פני פרסום ברשת אתרים, לפחות בשלב הזה. היתרון הגדול ביותר של הפורטלים הוא המיצוב. היום, בעקבות ממדי החשיפה של אתרי האינטרנט, חברות מרגישות חובה להיראות במדיום האינטרנט, והופעתן בו מהווה חלק ממיצובן. מסיבה זו חברות גדולות הפונות לקהל יעד רחב, כגון בנקים, חברות ביטוח וכדומה, מפרסמות בפורטלים הגדולים, המספקים חשיפה נרחבת אך לא בהכרח ממוקדת. כמשווקים באינטרנט חשוב להכיר גם את רשתות האתרים כפתרון פרסומי אשר כדאי לשלבו בתמהיל השיווק האינטרנטי של החברה, במיוחד אם רוצים לפרסם בצורה ממוקדת ומפולחת.
דוגמה לרשתות פרסום (Ad Network) מובילות:
בעולם - www.valueclick.com ( www.fastclick.com לשעבר)
בישראל - www.netting.co.il
אודות הכותב:

www.a-2-z.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עומר קפלן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]