נושא המאמר: חיסכון בשיחות סלולר - Call Back - סלולרי - VOIP - טלפון
מאת: אלכס ארגוב שמור מאמר למועדפים
חיסכון בשיחות סלולר - Call Back - סלולרי - VOIP - טלפון
הוצאות התקשורת הסלולארית בארגון מהוות נתח נכבד וכבד מסך ההוצאות של הארגון. טיקל נטוורקס (Tikal Networks) מהחברות המובילות את מהפיכת תקשורת ה- VOIP בישראל פיתחה מערכת המאפשרת ניהול שיחה אופטימאלי ממכשיר טלפון נייד והשגת חיסכון מירבי בשיחות ממכשיר סלולארי בארץ ובחו"ל. בעת ביצוע שיחה מבצעת המערכת אופטימיזציה בניתוב השיחות ללא כל צורך בהתערבותו של המחייג או בהמתנה לחיוג חוזר (Call Back) או חיוג למספר גישה והמתנה לצליל חיוג להמשך ביצוע השיחה (Call Through) או משלוח SMS. פשוט מחייגים כרגיל מתוך ספר הטלפונים או בהקשה על לוח המקשים של הטלפון והמערכת דואגת לנתב את השיחה בדרך הזולה ביותר (L.C.R) . מערכת EZCall מותאמת לצורכי הלקוח וגודלו, מערכת EZCall מאובטחת ומאפשרת שיחות רק לאלו אשר מורשים לעשות שימוש במערכת ורשומים בבסיס הנתונים המוצפן שלה.
www.tikalnetworks.com
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלכס ארגוב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.