נושא המאמר: טכניקות פרסום בעיתון
מאת: משרד פרסום טוויג מדיה שמור מאמר למועדפים
משרדי פרסום מתוחכמים פיתחו שיטות פרסום בעתון המביאות את התוצאות לאופטימום. על מנת להגיע לתוצאות אלה יש לבחור בקפידה את העתון המתאים לקהל המטרה,ובתוך העיתון את מיקומו של הפרסום. הטכניקות הנפוצות ביותר של פרסום בעיתון הן כדלקמן: מודעות תזכורת - אלה מודעות קטנות וקבועות, בעלות נוסח קבוע וברוב המקרים גם במיקום קבוע. מודעות אלה מטרתן לקבוע בתודעת הקורא כי קיים מוצר או שירות מסוג מסויים ואם וכאשר יזדקק לו ידע היכן למוצאו.דוגמאות נפוצות של פרסום בעיתון מסוג זה הן מודעות של חברות תיירות, מלווים בריבית, מסנני מים ועוד. מודעות סטריפ - אלה מודעות בתחתית העמוד המופיעות לכל רוחב העמוד.מודעות אלה ברוב המקרים יחדירו סיסמא או מסר כשהבולטות והזכירות ביותר הן אלה של העמוד הראשון בעיתון. מודעות מכירה - אלה מודעות עמוד המופיעות במוספי העתונים או במקומונים והן מודיעות על מבצעי מכירות.הבולטים בנושאי הפרסום בעתון בתחום מודעות מכירה הן חנויות הרהיטים,מוצרי חשמל, חברות בניה וכיו"ב. פרסום מודעות תדמית - אלה מודעות שאינן מציעות באופן ישיר מכירה של מוצר או שירות אלא מיועדות לפאר ולשבח את המוצר או השירות. כתבות פרסומיות - אלה מודעות שניראות כמו כתבה בעתון.עין בלתי מיומנת לא תבחין בין מודעה מסוג זה הממומנת ע"י משרד פרסום לבין כתבה עתונאית רגילה ואובייקטיבית. על מנת למנוע הטעיה, נקבעו לפני מספר שנים כללים מחייבים ובראשן הכלל המחייב לכתוב באותיות בולטות בראש המודעה כי מדובר בכתבה פרסומית. פרסום בעתונות מקומית - העתונות המקומית משמשת אמצעי פרסום מושלם למוצרים ולשירותים המשווקים באופן מקומי.אין כל היגיון שבית עסק בחיפה יפרסם בעיתון ארצי ו"ישלם" גם עבור קוראים בירושלים ובתל אביב. הפרסום בעיתון מקומי דורשת תיחכום ומיומנות. ישנם עתונים רבים בכל ישוב המתחרים על כספו של המפרסם ותפקידו של הפרסומאי הוא להתאים את הפרסום בעתון למוצר או לשרות על פי אופיו ועל פי קהל המטרה. משרד פרסום טוויג מדיה , משרד פרסום לתקציבים קטנים ובינוניים ,התמחה בטכניקות פרסום בעיתון ובמקומונים והוא מבצע באופן שוטף מסעות פרסום מקומיים בהצלחה רבה.
www.advertising-tm.co.il/
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י משרד פרסום טוויג מדיה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.