חיפוש מאמרים

12383 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מערכת המיסוי באוסטריה -שיטת המס באוסטריה תוך התייחסות ליזם הישראלי במערכת האוסטרית - דיני מסים - מיסוי בינלאומי - מס אוסטריה מיסוי אוסטריה נדל"ן אוסטריה השקעות אוסטריה נכסים אוסטריה





    קישורי טקסט (לפרטים)




שוק עסקים - לוח עסקים למכירה! 
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון מנהלים ניהול מנהיגות מנהלים וארגונים

נושא המאמר: מנהל טוב
מאת: יעל אשד   שמור מאמר למועדפים

כולם כבר יודעים, אנשים לא עוזבים ארגונים , אנשים עוזבים מנהלים !
כשאתה מנהל טוב, עובדיך ישמרו לך אמונים, ילכו אחריך גם אם הסביבה הארגונית פחות מתאימה להם.

מנהל - משפיע, מניע ורותם אנשים ע"מ להפיק מהם את המירב במילוי משימותיהם.

איך מזהים קבוצת עבודה שזכתה במנהל טוב ?

התבוננות בסביבתה של קבוצת עבודה שמנוהלת ע"י מנהל ראוי תשקף לנו תמונה בה התנהלות העובדים מתאפיינת ב-

אווירה טובה, חיוך, מוראל גבוה
משמעת ועמידה בתוכנית העבודה.
ראש גדול ולקיחת אחריות,
עבודת צוות ,עזרה הדדית, שיתוף פעולה.
מוטיבציה גבוהה למילוי התפקיד על הצד הטוב ביותר מתוך תחושת שייכות.
פעילויות משותפות גם מחוץ לשעות העבודה, אוהבים להיות ביחד.

מהם הכישורים הנדרשים ממך כמנהל ע"מ לבנות ולקיים קבוצת עבודה כפי שתוארה לעיל ?

התנהלות זו כפי שהיא מתוארת כאן מצביעה על סיגנון ניהול מאפשר, מגדיל , סיגנון היוצר אוירה של הרמוניה, שמחה ומוטיבציה אמיתית למלא את התפקיד המשותף על הצד הטוב ביותר ובעיקר סגנון המתאפיין באינטליגנציה רגשית גבוהה של המנהל.

מה הופך אותנו למנהלים טובים, למנהלים שסביבת הניהול שלהן מתאפיינת בהתנהגות המתוארת לעיל ?

ראשית יש לזכור שלהיות מנהל זה לא סטטוס, להיות מנהל זה תפקיד ומכאן נגזר ? שכל התנהלות שלי כמנהל מול העובדים שלי באה מכורח תפקידי (ולא מכורח הסטטוס שניתן לי).

מנהל טוב יודע לגלות בכל עובד את הכישרון הייחודי לו, את אותו דבר שבו הוא מצטיין ויודע לנצל כשרון זה לטובת המערכת ולטובת עבודת הצוות המשותפת, מנהל טוב מתנהל כמאמן , הוא עוזר לעובד לגלות את הנקודות החזקות שבו וממנף אותם לטובת ביצוע המשימות המשותפות.
מנהל טוב מקשיב הקשבה אמיתית לעובד, לזווית הראייה המיוחדת לו ומכבד את דעותיו ורעיונותיו.
מנהל טוב מאפשר ביטוי חופשי של מחשבות, רעיונות ורגשות.
מנהל טוב ער לביצועים הטובים של עובדיו ודואג לציין את הישגיהם ולספק משוב חיובי בעת הצורך.
מנהל טוב יוצר גישה הרמונית בקבוצת העבודה, מעודד עבודת צוות ושיתוף.
מנהל טוב פתוח לשינוי,גמיש, פתוח ללמידה ומשמש דוגמא אישית במי שהוא כבן-אדם.
מנהל טוב מתייחס לעובד כאל אדם שלם , בעל תחומי חיים נוספים מעבר לתפקידו בעבודה, מכיר ומתעניין בתחומים אילו ותומך במימוש האישי שלו מעבר לתפקידו בעבודה.
מנהל טוב דואג להקנות תחושת שייכות לעובד, על העובד להרגיש נחוץ, מועיל,בעל תפקיד משמעותי, תורם ובעל ערך.
מנהל טוב משתף בקבלת החלטות שיש להן השפעה על קבוצת העבודה, מתייעץ עם עובדיו ומנהל עימם תקשורת פתוחה.,
מנהל טוב הוא מנהל מאפשר, נותן מרחב, מנהל הנותן לעובד את התחושה שהוא סומך עליו ונותן לו להיות ראש גדול.
מנהל טוב הוא מנהל היודע ליצור אצל עובדיו התלהבות והרגשה חזקה של "ביחד".
מנהל טוב מבין שתפקוד טוב ותפוקות גבוהות בעבודה הן פונקציה ישירה של עובדים שמחים ומאושרים ומתוך כך הוא דואג להלך הרוח הן של הפרט (מתן תשומת לב ויחס אישי) והן של הקבוצה (יוזם פעילויות מעשירות מחוץ לשגרת העבודה).
מנהל טוב דואג לשתף את עובדיו בכל מידע רלבנטי היכול לתמוך בהם ובמילוי משימותיהם.
מנהל טוב מוצא את הדרך ליצור "גאוות יחידה", משהו המייחד את קבוצת העבודה שלה.
מנהל טוב דואג שעובדיו "יראו את התמונה כולה" ויכירו בערך ובתרומה של משימותיהם השוטפות לארגון כולו ולמטרותיו.
מנהל טוב שם פוקוס על יחסים : יחסים טובים בינו לבין עובדיו ויחסי עבודה טובים בין העובדים לבין עצמם , מתוך הכרה ברורה שרק מתוך כך התוצאות הרצויות כבר יגיעו.
ולכל המנהלים באשר הם, קיבלתם "מתנה" , זכות להשפיע, זכות "לגדל" אנשים , זכות לתרום לעובדים המדווחים לכם ולארגון שאתם מייצגים, זכות להוות סמל , זכות נפלאה להראות שאפשר אחרת ובעיקר הזדמנות להציג מודל ניהולי אנושי וחם ? הרימו את הכפפה , אתם יכולים !




www.eshedyael.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעל אשד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]