נושא המאמר: 4 סיבות טובות לפרסם את הניוזלטר גם באתר האינטרנט או בבלוג שלכם
מאת: אקטיב טרייל - פתרונות דיוור אלקטרוני (www.activetrail.co.il) שמור מאמר למועדפים
דרך פשוטה להוציא את המקסימום מהניוזלטר שלכם היא לפרסם אותו באתר או בבלוג של החברה. באופן זה אתם מקבלים רווח כפול על עבודה שביצעתם בכל מקרה. מומלץ כמובן להמתין פרק זמן מסוים לפני שמפרסמים את הניוזלטר. לדוגמא, אם אתם מדוורים ניוזלטר פעם בחודש, פרסמו את הניוזלטר של החודש הקודם כשבוע לפני הפצת הניוזלטר החדש. היתרונות שבפרסום הניוזלטר באתר או בבלוג:
SEO
מנועי החיפוש אוהבים תוכן, במיוחד תוכן כתוב. מכיוון שסביר להניח שהניוזלטר שלכם מכיל תכנים ומילות חיפוש הרלוונטיים לתחום העיסוק שלכם, פרסום הניוזלטר יכול לקדם את האתר ו/או הבלוג שלכם במנועי החיפוש, ולייצר כניסות נוספות. בנוסף על כך זוהי דרך נוחה להזרים תוכן חדש ומתעדכן בתכיפות לאתר שלכם. מנועי חיפוש מעדיפים חומר חדש! כאשר מסתכלים על הניוזלטר גם כספק תוכן לאתר, כדאי לקחת זאת בחשבון בעת כתיבת הניוזלטר ולבנות אותו בצורה שתמשוך מנועי חיפוש (עוד על SEO - בעתיד).
פרסום הניוזלטר
ע”י פרסום הגיליונות הישנים אתם מאפשרים ללקוחות הפוטנציאלים להתרשם מהתכנים האיכותיים אותם מכיל הניוזלטר שלכם. כמובן שכאשר אתם מפרסמים את הניוזלטר באתר או בבלוג - כדאי לצרף אפשרות לרישום מהיר לרשימת התפוצה, ובאופן זה למעשה למכור מנויים לניוזלטר.
הגדלת מספר הקוראים
ע”י פרסום הניוזלטר באתר אתם כמובן חושפים את התכנים גם ללקוחות פוטנציאלים אשר אינם מנויים ברשימת הדיוור שלכם. כמובן שיש לקחת זאת בחשבון ולא לפרסם תכנים המיועדים ללקוחות בלבד, או תכנים אשר מיועדים לנישת לקוחות מסויימת. זכרו שאם אתם מתכוונים לפרסם את הניוזלטר, עליכם לכלול תאריכי תפוגה על מבצעים, הטבות וכו’.
ניוזלטר 2.0
להבדיל מניוזלטר המשווק במייל, פרסום אותם התכנים בבלוג או באתר יאפשר לאנשים להגיב לתכנים, להפנות אליהם קוראים אחרים, לסמן אותם ברשתות חברתיות כגון digg ו- del.icio.us ובקיצור - לייצר המון קוראים חדשים כמעט בלי מאמץ. כדאי לוודא שכאשר מפרסמים את הניוזלטר באתר או בבלוג, קיימת אפשרות להשאיר תגובות ומומלץ שיהיו גם כפתורים של הוספה לרשתות חברתיות. יצוין גם שבבלוגים קיימת סינדיקציה של התכנים (RSS, Atom).
מאמרים נוספים ומאגר טיפים ניתן למצוא בבלוג של אקטיב טרייל: http://www.blog.activetrail.co.il
www.activetrail.co.il
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אקטיב טרייל - פתרונות דיוור אלקטרוני (www.activetrail.co.il) שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.