חיפוש מאמרים

12383 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מדריך להכנת יין | מתכוננים לבציר הבא | שלב התכנון | חישוב כמות הענבים | הכנת יין (תקציר)





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כתיבה שיווקית ניהול תוכן קופירייטינג כתיבה לאינטרנט

נושא המאמר: כתיבה שיווקית לאינטרנט
מאת: שיר מנור   שמור מאמר למועדפים


מרגע שלקוחותיך הפוטנציאליים הגיעו לאתר שלך, יש לך כמה שניות של תהילה למשוך את תשומת לבם. כדאי שתתכנן את השניות האלה באופן מחושב ולא כבדרך אגב. תכנים לאינטרנט צריכים להכיל יותר מאשר מילות מפתח. הם צריכים להתחשב בזמנו הקצר של הגולש ולשרת אותו ככל האפשר, באופן זכיר ומרשים, שיניע אותו ליצור קשר ולבצע עסקה

פעם, לא ממש מזמן, כשאמרו "כתיבה שיווקית", התכוונו לכתיבה שמניעה לפעולה, כתיבה שמושכת את הצרכן הפוטנציאלי ומשכנעת אותו ליצור קשר ולבצע עסקה. זוהי כמובן תמציתה של תורה שלמה על אודות הדרך הנכונה למגנט ולהניע את הצרכן באמצעות מילים, שבבסיסן אסטרטגיה שיווקית, שממנה נגזר קונספט קריאטיבי.
כתיבה שיווקית מהסוג ה"מסורתי", זה שנכון גם היום בכתיבה שיווקית מקצועית, לוקחת בחשבון את קהל היעד והשפה המתאימה לו. היא פורשת בקיצור מירבי את יתרונותיו הייחודיים של המוצר/שירות/מותג שנועדה לשווק, ביחס למתחריו.
הכתיבה השיווקית של עידן האינטרנט לעתים לא עונה על אף אחד מכללי הכתיבה השיווקית המסורתית. לפעמים נדמה שכל מה שחשוב בתוכן שיווקי לאינטרנט הוא דבר אחד בלבד - התאמה למנועי חיפוש, קרי שימוש במילות מפתח המשמשות את רוב הגולשים המחפשים את המוצר/שירות המשווק.
מילות מפתח זה לא מספיק
כל הרשת מוצפת במאמרים בלתי קריאים בעליל, שעושים את עבודתם השיווקית רק בשל התאמתם לנוסחה הסודית של גוגל – בתוך גבב של שטויות נאתר את מילות המפתח, המגנטים שמשכו אותנו ממנוע החיפוש להיחשף אל התוכן.
מאמרים מסוג זה מושכים את הגולש ומייד דוחים אותו, כי הוא לא אוהב תכסיסים זולים. אם חיפש מוצר או שירות והגיע לעמוד רשת מסוים בשל כך, הוא ירצה למצוא שם ערך מוסף, מעבר למילות המפתח החוזרות על עצמן פעמים רבות לאורך הטקסט. הוא ירצה לקבל מידע תמציתי ואמין על אודות השירות/מוצר שאתה מספק, כדי להחליט אם להיעזר בהם או להמשיך הלאה בתהליך החיפוש.
השילוב המתחשב
ממני אליכם, המלצה חמה של גולשת שהיא גם בעלת ניסיון רב בכתיבה שיווקית לאינטרנט ולדפוס - כדאי לכתוב לאינטרנט באופן המשלב בין כל כללי הכתיבה השיווקית ובין מכוונות מקסימלית למנועי החיפוש.
רק בדרך זו תענו גם על הצרכים שלכם, להיות בולטים ככל האפשר במנועי החיפוש, וגם על הצרכים של קהל היעד שלכם, שאולי משיקים למוצר/שירות שאתם מציעים.
תכנים לאינטרנט צריכים להכיל יותר מאשר מילות מפתח. מרגע שלקוחותיך הגיעו לאתר שלך, יש לך כמה שניות של תהילה למשוך את תשומת לבם. כדאי שתתכנן את השניות האלה באופן מחושב, בעזרת איש מקצוע מתחום הכתיבה השיווקית לאינטרנט, ולא כבדרך אגב. רק כך תהפוך את הלקוחות מפוטנציאליים לפעילים.
התכנים צריכים להיות קצרים ותמציתיים, ברורים ומדויקים, אמינים ומהימנים, עם הבלטות של משפטי מפתח, עם כותרות ביניים רבות ועם קישורים במקומות הנכונים. לקוחותיך הפוטנציאליים רוצים להרגיש שהשקעת בהם. התכנים באתרך צריכים להתחשב בזמנם הקצר ולשרת אותם ככל האפשר, באופן זכיר ומרשים.


www.milat-hakesem.co.il/internet.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שיר מנור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]