חיפוש מאמרים

12391 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תולדות העולם והאדם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: זהות מותגית מותג מיצוג שיווק

נושא המאמר: מהי זהות מותגית?
מאת: גדעון כלימיאן   שמור מאמר למועדפים

בה בעת שמותגים מדברים אל השכל והלב זהות מותגית הינה מוחשית ונגישה ומדברת אל החושים.
זהות מותגית הינה המראה והביטוי הקולי של המותג, זהות תומכת, מבטאת, מתקשרת ומציגה את המותג באור נכון ואמיתי.
זהות מותגית מאפשרת לנו להבחין במותג, לאחוז בו, להרגיש בו ולשמוע אותו גם אם הוא נמצא בקרב אחרים.

זהות המותג צריכה להיות אחידה לאורך כל הדרך לבניית המותג.

המסע שלנו כצרכנים להכרת המותג מתחיל בשם המותג והלוגו שלו ונמשך במבחר של כלים תקשורתיים בהם בא הלקוח במגע עם המותג או הפירמה. "נקודות מפגש" אלו הינם חוליות חשובות בשרשרת אשר אם תתנתק תגרום לכשל בהצלחת המותג.
נתק בשרשרת נקודות המפגש יכול להיווצר בכל חוליה חלשה. מכאן, שיש חשיבות רבה בטיפול גם בחוליות הקטנות ביותר כאלה אשר לפעמים נראות בעינינו פחות חשובות כמו לבושו של איש המכירות או הצורה שבה עונים בטלפון למתקשרים לפירמה.
כאשר פורסם בעיתונות בשנת 1999 כי חברת " Body Shop" - יצרנית מוצרי הגוף המפורסמת באנגליה - מעסיקה ילדים בני 9 בהודו בייצור מברשות לשיער – הצביעו הללו ברגליים ונמנעו מלהיכנס לחנויות החברה. מדוע? מכיוון שאסטרטגיית המותג של הפירמה דיברה על "מכירת מוצרים בגישה הוליסטית המקפידה על שימור הסביבה" וכאשר נשברה חוליה באסטרטגיה זו "חוליה קטנה" כמו הדאגה לרווחת העובדים והעסקת ילדים קטנים בצורה אשר לא מתיישבת בקנה אחד עם אסטרטגית המותג המוכרת - הצביעו כאמור הלקוחות ברגליים ונמנעו מלהיכנס לחנויות.

הזהות המותגית מעלה את המודעות לקיומו של המותג ובונה את יכולתו להיצרב בתודעת הצרכן.
אנו יודעים כי ביום רגיל נחשף לקוח ממוצע ל-600 פרסומים ובשנה לכמה עשרות אלפי מוצרים חדשים.
מיתוג עוזר ללקוחות לבחור בין אפשרויות, וזהות מותגית מביעה בדרך המוחשית הטובה ביותר – ישר לחושים - את התועלת במותג.

עיצוב חולק חלק נכבד בבניית מותגים. עיצוב מבדל ומגלם את כל הלא מוחשי – הרגשי התמציתי והעיקרי כזה שיהיה חשוב לרוב הלקוחות.

/www.mesh.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גדעון כלימיאן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]