נושא המאמר: כתיבה שיווקית באתר אינטרנט
מאת: גיא יום טוב שמור מאמר למועדפים
הכתיבה השיווקית צריכה לעשות את הבלתי יאומן:
להיות תקנית וללא שגיאות אך גם רעננה ומבריקה, כך שתמשוך את קהל הלקוחות ותגרום לו להישאר באתר.
להיות אמינה ונאמנה לעובדות, אך גם לשכנע את הגולש שכדאי לו להירשם לאתר, או להפוך ללקוח.
כותב שיווקי טוב, הוא להטוטן המצליח להחזיק את כל הקצוות המנוגדים האלו יחדיו. הוא אפילו מצליח לכתוב תוכן שהופך את האתר אופטימלי למנועי חיפוש.
להלן מספר עקרונות ועצות המסייעים בכתיבת תוכן שיווקי.
א.
בלי סיסמאות וסימני קריאה.
אף אחד לא אוהב להרגיש שמנסים "לדחוף" לו מוצר לידיים. אנשים נכנסים לאינטרנט, יותר מהכול, בשביל לקבל מידע. יש לשכנע את הלקוח שהמוצר שלכם הוא הטוב ביותר עבורו, אך כדאי לעשות זאת בצורה מתוחכמת.
ב.
משפטים קצרים ולא מסורבלים.
הגולש באינטרנט קצר בזמן ובסבלנות. מטרת הטקסט היא "להכניס אותו לעניינים" מהר, ולהשאיר אותו שם.... תוכן שיווקי צריך להיות בהיר וענייני.
ג.
לקדם את העלילה.
הגולש הוא אינטליגנטי. הוא אינו רוצה לשמוע את אותו דבר בצורה שונה, עשר פעמים. כתיבה שיווקית חייבת להתקדם במהירות לעבר ה"שורה התחתונה": מה מציעים כאן, למה לקנות, ואיך?
ד.
להפריד בין עיקר לתפל.
עדיף לא להעמיס על הקורא את כל המידע שיש לכם בנושא, או את כל ההיסטוריה של החברה. רצוי לבדוק מה הדברים הרלוונטיים ביותר עבורו. מה כדאי שיידע על מנת שיישאר באתר וירצה להשתמש בשירותיו.
ה. שימוש נכון בכותרות.
שימוש נכון בכותרות ראשיות ובכותרות ביניים, יכול למשוך אנשים אל "תוך" האתר, כדי לקבל מידע נוסף. הכותרות משפרות את ההתמצאות שלהם באתר, וכך ימנעו מלקרוא את מה שאינו רלוונטי עבורם.
ו.
התמקדות בייחודיות החברה.
לא מספיק לשכנע מישהו שהוא צריך משהו, צריך לשכנע אותו שהוא צריך לקבל את זה דווקא מימכם. התוכן השיווקי חייב להבליט את יתרונות החברה שלכם, להתמקד במה שמייחד אותה, ולהבדיל אתכם מהמתחרים.
ז.
יחסי אמון עם הגולש.
יחסי אמון נוצרים כשהגולש מקבל תחושה שמספקים לו את כל המידע הדרוש ולא מסתירים ממנו דבר. כתיבה שיווקית איכותית צריכה לענות על שאלות שהגולש עשוי לשאול ולספק אינפורמציה רלוונטית ומעניינת, על מנת ליצור תדמית של רצינות ומומחיות.
www.advanced.co.il
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גיא יום טוב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.