נושא המאמר: טיפים לכתיבת תוכן לאתר
מאת: גיא יום טוב שמור מאמר למועדפים
ריכזנו עבורכם טיפים שיתנו לכם מושג מה לכתוב באתר, ודגשים לגבי איך כותבים את זה.
הטיפים שלנו יעזרו לכם לקדם את האתר במנועי חיפוש ולהפוך אותו לשיווקי ומתאים ללקוח.
זה התקציר, בשיטת הכן ולא:
כן בשביל הלקוח- לא בשביל לפאר את שם החברה.
כן להתגאות ולהתפאר - לא ללכלך על המתחרים.
כן לשבץ מילות חיפוש - לא יותר מידי.
כן לערוך ולהגיה - לא להפוך את הטקסט ליבש.
כן להכניס מידע בכמויות - לא לוותר על האיכות.
כן לספק ללקוח מידע - לא לשכוח שאנחנו רוצים למכור.
ולסיום:
כן כותרות אטרקטיביות - אבל לא מוגזמות עד כדי חשד.
1. התאימו את התוכן למטרותיכם
כאשר אתם מנסחים את הטקסטים באתר, חשבו על הלקוחות שלכם. מה הם באו לחפש אצלכם? מה מעניין אותם? איזה מידע הוא הרלוונטי ביותר עבור מילות החיפוש שמהן סביר להניח שהגיעו? תוכן טוב הוא תוכן המותאם למטרתו, והמטרה אינה לפאר את החברה, אלא למכור את המוצר ללקוח.
2. כן להתפאר, לא להתלכלך
כמובן שהלקוח ישאל את עצמו: למה כדאי לי להיות לקוח של החברה הזאת דווקא? לכן בכל זאת חייבים קצת להתפאר... הבליטו את הייחודיות של החברה ואת היתרונות שלכם על פני המתחרים. יש להימנע מלנסות "להקטין" מתחרים, ודאי לא מתחרה ספציפי, מפני שמי שבאמת טוב, אינו צריך להוכיח שהאחרים הם גרועים.
3.
חשיבות מילות החיפוש
שימוש נכון במילות חיפוש על בסיס מחקר רציני וניתוח סטטיסטי מגדיל את הסיכוי שאתרכם יזכה למקום גבוה במנועי חיפוש. יש לוודא שמילות החיפוש אותן בחרתם יופיעו בכותרות ולכל אורך הטקסט, אך מבלי לכתוב ביטויים לא הגיוניים, משפטים מגוחכים או תכנים עמוסים ומעייפים.
4.
בבקשה- בלי שגיאות
אתר חייב להיות נטול שגיאות כתיב, תחביר ופיסוק. אם ישנן שגיאות, מקצועיות האתר ואמינות החברה נפגמים. אם אין לכם מישהו שיכול להגיה את התוכן באתר, יש לשקול פניה לעורך מקצועי אשר יכול ב"מכה אחת" להגיה וגם לערוך לשפר את איכות התוכן.
5.
מידע = כוח = כסף
מידע הוא כוח, ובעולם של היום מידע שווה גם כסף. לכל חברה יש וודאי ידע רב בתחום ההתמחות שלה. הגולשים, לעומת זאת, מבקשים אחר הידע וההבנה שיש לכם.
6.
גם איכות וגם כמות
המידע באתר נסרק על ידי מנועי החיפוש. האתר הופך להיות איכותי יותר, כאשר יש בו יותר דפים ויותר מידע וכתוצאה מכך משיג תוצאות טובות יותר במנוע החיפוש. גולש אשר יגיע במקרה לאתר שלכם, מפני שחיפש את הידע שאתם מספקים, ייחשף לחברה שלכם, ולשירותים שהיא מציעה.
7.
שם המשחק -מקצוענות
אתר מרשים, ושילוב של מערכת לינקים מסודרת ודינאמית בין דפי התוכן, בשילוב עם מידע המוגש בצורה מעניינת וכתוב ברמה גבוהה, יוצר רושם של חברה רצינית ומקצועית.
8.
עם הפנים ללקוח
המידע באתר צריך להיות רלוונטי ומותאם ללקוחות שלכם. כך אתם לא "מבזבזים" כוחות בכתיבת טקסטים לא רלוונטיים, וגם הלקוח מקבל את ההרגשה שאתם מכירים אותו ואת צרכיו.
9.
כמה טוב שבאת הביתה
כדאי לתת לקורא תחושה שהוא הגיע למקום מוכר. שהוא בבית. הוספה של סיפורים פיקנטיים על הקמת החברה או אנקדוטות מהעבר. אפשר לשלב משהו מפתיע ובלתי צפוי, ואפשר לשתף אותו במשהו מהלבטים שלכם, בכדי לתת לו את התחושה שאתם "בדיוק כמוהו". כל זאת כאמור מבלי ליגע את הקורא.
10.
דף נחיתה לכל נושא
דפי נחיתה רבים ומגוונים. לא לרכז את כל מאמצי הפרסום בדף נחיתה אחד- הדף הראשי. רצוי ליצור דפי נחיתה רבים ככל האפשר – דף אחד עבור כל כל נושא או תחום אותו מעוניינים לשווק. ההפניה לדף נחיתה מתאים יוצרת הנעה לפעולה של גולשים ומשפרת את יחס ההמרה של האתר.
11.
כותרות או לא להיות
יש לנו שתי שניות לפתות את הגולש! שימוש בכותרות ובתת כותרות הוא דבר חשוב מאין כמוהו. הכותרות חייבות להיות מושכות מפתות ומתוחכמות, אך גם לתת לגולש מושג כללי לגבי תוכן העמוד ולגרום לו לחשוב שלא כדאי לא לפספס את המידע הזה.
www.advanced.co.il
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גיא יום טוב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.