|
|
השיווק הרשתי - תעשייה או אשלייה...
מאת: אהובי רובין [email protected]
כתבת "התחקיר" של הכתבת נסלי ברדה - מערוץ 10,מיום 7.6.2008, העלתה לסדר היום את השאלה – השיווק הרשתי - תעשייה או אשלייה... הכתבה על חברת "אג'ל", ששודרה במהדורת החדשות המרכזית של יום שבת בערב, הייתה - לכל הדעות - מגמתית, בהיותה כתבה לא מאוזנת, המציגה אפיזודות תלושות מהקשרן. כאחת המשתייכת לתעשייה זו כבר למעלה מ-5 שנים - ולא קשורה ל"אג'ל" - קשה לי לראות את הבורות המופגנת של אנשים, שאינם מצויים בעולם העסקים, אך מנסים להציג בגיחוך ולהכפיש ולרמוס תעשיה כה מתקדמת. כל זאת בחסות צבירת "רייטינג", אחריו רודפת התקשורת לסוגיה. אחרת איך אפשר להסביר את ריבוי ה"פרומואים" שהיו במהלך השבוע, אשר הכינו את הצופים לצפייה "בסקופ" ההולך לעלות בחדשות ערוץ 10 במהדורה המרכזית. הכתבת הציגה בכתבתה קטעים, בהם האנשים מצויים במצב של התלהבות , שמחה, שיתוף ואחווה. היא דאגה להנציח את אותם "רגעי השיא", בהם נעשו תרגילי מדיטציה ודמיון מודרך, המהולים ברף הישגים גבוה. נכון לא כולם נמצאים שם, אבל כל אחד יכול, אם רק ידבק במטרה ויאמץ את השיטה... אם נבחן זאת מהזווית החיובית - הרי שהשיטה יכולה רק להוביל אנשים להתפתחות אישית גבוהה יותר,הגברת המוטיבציה, מיקוד במטרות ויצירת מודל התנהלות שונה באורח חייהם.. חברות השר"ש מצטיינות בקליטת אנשים מכל המגזרים ללא משוא פנים ודעות קדומות. הפעילויות וההדרכות מעצימות את המשתתפים בידע רב ותורמות להתפתחות האישית שלהם. האנשים מגיעים למפגשים האלה מרצונם החופשי, יוצאים עם "השכלה גבוהה" חינם,. ולכל אחד ניתנת הזדמנות שווה עם ליווי מקצועי ותמיכה. בשיווק הרשתי "שיתוף פעולה" היא מילת מפתח. יש מחוייבות בלתי מסוייגת של האחד להצלחתו של האחר – דבר שלא קורה בשום תעשייה אחרת. אז מדוע לפסול ולהציג באור שלילי מפגשים חברתיים של בני אדם, הנעשים מרצונם החופשי. האם אמונה, עזרה הדדית ורצון טוב, לתת לאנשים הזדמנות להגיע להגשמת חלומם – פסולה ??? האם המסורת לא דבקה באמונות... הלא כן בכל הדתות האחרות... אם לא נאמין לאן נגיע ???? היום יותר מתמיד ידוע כי- "מודעות יוצרת מציאות" ובאשר לתעשייה עצמה – ? כבר בשנות השבעים, נתנו הרשויות הפדראליות בארה"ב לגיטימציה חוקית למודל העסקי של השיווק הרשתי והגדירו תנאים לפעילותו.
? את עסקי ה"פירמידה" הוציאו אל מחוץ לחוק..
? עם מתן ההכשר, זינק התחום וכבר בשנה הראשונה שלאחר ההחלטה הצטרפו 2 מיליון אנשים לתחום רק בארה"ב - מה שלימים כונה תחילתו של "הגל השלישי".
? כמות החברות העוסקות בשיווק הרשתי ברחבי העולם עולה על 1.250... ? 50 מיליון איש מתפרנסים מתעשייה זו בעולם ומדי יום מצטרפים אלפים נוספים... ? ענף ה-Wellness הוא המוביל בתחום והגידול המתמיד במכירות מצדיק את קיומו... ? אוניברסיטת אילנוי בשיקגו, הייתה החלוץ בזיהוי תעשיית השיווק הרשתי כמודל עסקי והנחילה את הלימוד בו לסטודנטים שלה ולמיטב האוניברסיטאות בעולם...
? בישראל הוכנס המודל כמגמה במכללה למינהל.... ? חברות מובילות בתחום, מבססות את פיתוח מוצריהם על בסיס מחקרים רפואיים כפולי סמיות... עד כמה התחום לגיטימי, מעידה העובדה, כי מספר לא מבוטל של חברות בחרו להנפיק עצמן בבורסות העולמיות. כידוע - אין אפשרות להנפיק בבורסה חברה לא חוקית.... הסיבות שהשיווק הרשתי סובל מדימוי לקוי, נובעות מכישלונם של אנשים שהצטרפו, ניסו במשך זמן קצר, התאכזבו ונשרו. הצגת השיטה כ-עבודה קלה והתעשרות מהירה היא הצגה מטעה של אנשים שלא הפנימו כראוי את השיטה והיושרה אינה נר לרגליהם. התנהלות כזו, היא הגורם הישיר לאכזבות והנשירה המסיבית של אנשים המחפשים סיפוקים מהירים. אנשים שכשלו נועצים את כישלונם בחברה/בשיטה... עסקים זה לא תחביב ובניית עסק צריכה להיעשות בצורה מקצועית. השיווק הרשתי הוא "שפה מקצועית חדשה" בעולם העסקים. וכמו כל דבר חדש, צריך ללמוד , להתמקצע ורק אז ל"רוץ ולספר לחבר'ה"... אין כמו לעבוד עם אנשים – במיוחד אם אתה בוחר בהם ומגיע להישגים... It's too good to be true ואיפה ה- Catch הן האמירות המוטחות מדי יום. החברות המובילות, מביאות את ההמצאות הקשורות לטכנולוגיות עתידניות. וכידוע, דברים המגיעים טרם זמנם, מעוררים תמיהה וחשדנות עד להיותם נפוצים. המחשב האישי, המיקרוגל, הטלפון הנייד – היו מצויים בידי "המעמד הגבוהה" אותם אלו שיכלו "להרשות לעצמם" ... כיום - האם יש בית בישראל שאין לו מחשב, מיקרוגל וטלפון נייד לכל זעטוט .... לכן בשיווק רשתי, יש חשיבות גבוהה להימצאות ב"מומנטום" של תחילת הגל ולא "בזנבו"... בחברות השר"ש דואגים המצליחנים להגיע לכנסים מקומיים ובינלאומיים, כדי להנחיל מניסיונם את הדרך להצלחה... הם לא חוסכים בזמן ובכסף, כדי ללמד את "הפורמולה" שלהם...להם יש קבלות. . מה רע בללמוד מהמצליחנים שכבר עשו זאת ??? הרי עם הצלחה קשה להתווכח. נכון, אין ארוחות חינם.... וצריך ללמוד ולעבוד כדי להצליח... אנשי העסקים, הטסים מפגישה לפגישה - יוצאים לעבודה - הם אינם טסים לנופש... אך כשהם טסים לנופש - הוא תמיד הגשמה של חלום שמתאפשר להם, בעבור מאמציהם... אז למה לנו לא מגיע להגשים את החלום... החברות המובילות בשיווק הרשתי, מציעות לכל אחד - - ? זיכיון במחיר סמלי - בממוצע בין 500 $ - 1000 $ - (זיכיון של McDonald's - עולה 1.5 מליון $). ? החזר השקעה מהיר... ? מוצרים איכותיים וייחודיים. ? ניהול מלאי ולוגיסטיקה ישירות ע"י החברה ? אין עובדים - יש רק שותפים עיסקיים... ? שיטת המינוף מאפשרת הקמת רשת שמייצרת הכנסה שיורית שאינה תלויה רק בך...
תעשיית ה WELLNESS - המגלגלת כיום למעלה מ – 200 מיליארד דולר בשנה, היא התעשייה שהולכת להוביל את הכלכלה העולמית. התחזיות לשנת 2010 שניתנו לבורסה בארה"ב, מורות שהסכום יגיע ל - 1 טריליון דולר - גידול חסר תקדים של 500 % אחוזים !!! "בייבי בומרס" (שכבת הגילאים שנולדו בשנות ה 50 - 60) מכתיבים את הכלכלה שלנו ב - 30 השנים האחרונות. הם אלו הנמצאים כיום בלב העשייה של הכלכלה האמריקאית. הם האחראים הישירים על הגידול העצום בתחום הבניה, כלי הרכב, המחשבים האישים והאינטרנט. הם מייצרים צריכה של 5 טריליון דולר מתוך עשרת הטריליונים של הכלכלה האמריקאית. למרות היותם רק 30% מהאוכלוסיה, הם צורכים כ- 50% מהתוצר הלאומי הגולמי, ועומדים להוציא טריליון דולר כל שנה על הדבר החשוב להם יותר מכל- הנעורים - ה-Wellness , (גם באירופה התחזית זהה) . טריליון דולר הם 2.7 מיליארד דולר כל יום, 114 מליון דולר כל שעה ו 1.4 מליון דולר כל דקה – האין זאת תעשיית העתיד??? אם ניסיתם ולא הצלחתם בשיווק הרשתי, ישנן רק 2 סיבות – ? לא בחרתם בחברה הנכונה - ישנם כללים בדוקים לבחינת ובחירת חברה... ? לא בחרתם בחונך שמבין את השיטה ויודע להוביל במסלול ההצלחה... האם -
? כשהירקן השכונתי רימה במשקל - הפסקתם לקנות ירקות ? ? כשעובד הבנק מעל בכספי הבנק – הפסקתם להפקיד כספכם בבנקים ?
האנשים העשירים ביותר בעולם, מקימים רשתות.... את כל האחרים מלמדים איך לחפש עבודה... איפה את/ה עכשיו – היכן את/ה רוצה להיות ???
lifewave-il.com/get2biz
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אהובי רובין [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.
|
|
|
להשכיר רכב
הזמנת מלון בחו"ל
הזמנת מלון בישראל
אתר איי יוון
מדריך איטליה
מלונות בניו יורק
מדריך לאס וגאס
המלצות על נופש
המלצות על פריז
נדל"ן ביוון
|