נושא המאמר: בניית אתר סחר - חשיבות התוכן
מאת: מאור קפלנסקי שמור מאמר למועדפים
חשיבות התוכן בבניית אתר סחר
אחד מהביטויים השגורים ביותר מאז נכנס האינטרנט לחיינו הוא "התוכן הוא המלך". כוונת המשורר בעניין זה כוונה בעיקר להדגיש את חשיבותו של הטקסט בהבאת הגולש לאתר, בהשארתו שם, ובהנעתו לבצע פעולה נדרשת. ברגע ששלושת היעדים הבסיסיים האלה יוגשמו, אתר האינטרנט ייחשב להצלחה.
אם נעצור לרגע ונסכם, ניתן לומר כי על בעל האתר לדאוג:
שהגולש יגיע אל האתר.
שהוא יישאר שם.
שהוא יבצע פעולה נדרשת.
נשמע פשוט, לא?
אז זהו, שלא.
בניית אתר מסחרי – אל תזניחו את התוכן
רבים מבעלי העסקים שפונים אלינו בקשר לבניית אתר מסחרי המנהל סחר (אתר קניות או חנות וירטואלית), רואים לעיניהם רק דבר אחד – כיצד הגולש הופך לקונה, ובצדק. אתר סחר נמדד בתוצאות – וזה אומר הכסף שהוא מכניס לקופת בעליו. אבל כמו שאתם בוודאי יודעים, כסף לא זורם לכיס בקלות והקונים הפוטנציאליים שמבקרים באתרך לא ימהרו לשלוף את הארנק ולהוציא את כרטיס האשראי, אם לא תניע אותם לפעולה זו.
כאן בדיוק נכנס פרמטר התוכן.
נכון שבניגוד לפורטל, או לאתר תדמיתי – באתר מסחרי (אתר קניות או חנות וירטואלית) מה שעומד בחזית הם מוצרי הרכישה (כמו מצלמות דיגיטליות, מכשירי כושר, תיקים ועוד) הנמצאים על המדף. אולם כמו שאתם נכנסים לחנות בקניון וזקוקים למידע ועזרה מצוות המוכרים, כך חשוב שבנוסף לתמונה, למפרט הטכני ולמחיר של המוצר – יהיה טקסט נלווה שייתן ערך מוסף לקונה הפוטנציאלי ויעודד רכישה.
חשוב גם להדגיש כי לתוכן שבתוך האתר יש גם חשיבות מבחינת מנועי החיפוש. ככל שהתוכן יהיה עשיר, ממוקד מילות מפתח, ייחודי ומעניין – כך הרובוטים של מנועי החיפוש (וגוגל בראשם) יקדמו אותו בדירוג, וכפועל יוצא יגדילו באופן משמעותי את כמות הכניסות לאתר המסחרי שלך.
חברת פלוטו, עוסקת שנים בבניית אתרים מסחריים, אתר סחר, חנויות וירטואליות ואתרי קניות, מעניקה בנוסף שירות של פתרונות תוכן, אותו תוכלו לנצל על מנת למקסם את הרווחים מאתרכם.
אם אתם מעוניינים בשירות של פתרונות תוכן לאתרים מסחריים הנכם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי
www.pluto-group.co.il
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מאור קפלנסקי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.