חיפוש מאמרים

12384 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תכשיר אנטי סרטני S.N.H.C.D





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תוכן לאתרים כתיבה שיווקית קופירייטינג

נושא המאמר: כתיבה שיווקית טובה יותר כשקהל היעד ממוקד
מאת: אריאלה זמיר   שמור מאמר למועדפים

למה חשוב כל כך לעסקים בתחילת דרכם לעשות פילוח של קהל יעד?
כתיבה שיווקית איכותית היא אחת התשובות.

בגובה הבטן // אריאלה זמיר

יש לך אתר. יש אתר אבל אין מספיק גולשים. יש מספיק גולשים אבל אין מספיק פניות. אין מספיק פניות כלומר אין מספיק סגירת עסקאות, שזה מה שעסק צריך לעשות. ל-מ-כ-ו-ר.

אז נזרקות השאלות לחלל הפורומים: איך העיצוב נראה? ואיך התכנים?.

איך התכנים?
התכנים! התכנים הם שיקוף מצוין לעסק. ככל שהתכנים מבולגנים יותר, מפוזרים יותר, כוללניים יותר, סתומים יותר כך הלקוחות מתפזרים מהר יותר.
על מנת שיותר לקוחות פוטנציאליים יניעו עצמם לפעולה (יתקשרו, ישלחו מייל וכו'), הם חייבים לזהות את עצמם כלקוחות.
תוכן לאתר יכול להיכתב נכון אם הוא רואה מול המילים שלו קהל יעד.

קהל יעד צריך לראות לא לדמיין
"אני לא רוצה שזה יגביל אותי", כתבה לי בעלת עסק לייעוץ רוחני כשהצעתי לה להתמקד בנשים בהיריון. ייעוץ רוחני, (הבנתי מהאתר), עוזר במצבים של שינויים, פחדים, כאבים וכו'. מבין כל המילים שצפו לי מול העיניים קלטתי קהל יעד אחד מוגדר היטב: נשים בהיריון. הצעתי למקד את העסק רק בנשים בהיריון מכיוון שיש שם הכול: שינויים, פחדים, כאבים ומה לא.

המשפט המתפזר: "ייעוץ רוחני יכול לעזור לך במצבים של שינויים, כאבים ופחדים" "מדמיין" את קהל היעד האפשרי. לא רואה אותו מול העיניים. אותו משפט מתקבץ באחת כשהוא כתוב עבור נשים בהיריון: "תקופת ההיריון והלידה היא תקופה עתירה בשינויים, פחדים וכאבים. ייעוץ רוחני יקל עלייך מאוד."

יש לך עסק לקוסמטיקה. אם תפני את כל עשרת הטיפולים שאת נותנת לנשים שונות איך תפני אליהן?
בואי לפנק את עצמך? – נדוש! להעלים את הקמטים? – לצעירות בנות עשרים אין קמטים!.

עכשיו תחשבי על אוכלוסיית הבנות המתבגרות. רואה אותן? סימן שאת יכולה לכתוב להן:
"הפצעים האלו הורסים לך את החיים? היפטרי מהם!
שימוש בחומרים טבעיים והיפו אלרגיים שפותחו במיוחד עבור נערות בגיל ההתבגרות.
בואי עכשיו ותראי איך החיים שלך משתנים.
10% הנחה על הורדת שיער."

את בהחלט יכולה לצפות לשינוי מהותי בעסק שלך. התוכן שלך ימכור. קהל היעד שלך יקנה.
את יכולה להיות קוסמטיקאית ולבחור להתעסק רק בהעלמת קמטים.
להיות מס' 1 בתחום בהעלמת קמטים. זו שיש לה את כל השיטות והטיפולים למלא חריצים ולהעלים תלמים.

"מס' הקמטים בפנים מגיע למס' השנים?
לאל קמט כל הפתרונות עבורך."

שינוי קטן במיצוב = שינוי גדול בתוכן
בעידן האימון שבו כולם רוצים לאמן את כולם, בחירה נכונה תהיה לפנות לקהל יעד אחד.
לעיתים שינוי קטן במיצוב גורר שינוי גדול בתוכן.

דוגמה: מאמן לשינוי קריירה (הפונה לאנשים שמעוניינים בהסבה מקצועית), לעומת עמיתו מאמן לבחירת קריירה (הפונה לצעירים המתלבטים לגבי בחירת מקצוע).
פילוח האוכלוסייה שונה, השירות דומה. התוכן אחר. בידול של טקסט מעיד על בידולו של העסק ועל ייחודו.

הפנייה הבאה תהיה מיועדת ל...
"זה שבחרת מקצוע בגיל 20 לא אומר שצריך להיתקע איתו עד הפנסיה".
וזו... : "איך למצוא היום את מה שיתאים לך גם בעוד 20 שנה?.

קהל היעד מתפרץ מהמילים אפילו לא הוזכר מפורשות.

אל לכל המאמנים לפרש את הנאמר כמי שהן חייבות להתמקד בתחום אימון אחד. זו לא תהיה שגיאה, אבל גם לא כורח המציאות, לא כל עוד הם מוצאים קהל יעד אחד, שיכול לצרוך את כל סוגי האימון שלהם.

בחרת להיות קאוצ'ר לחיים טובים: סיפוק בעבודה, זוגיות מוצלחת ותזונה נכונה.
ובדף הבית הכרזת לעיני גוגל וקוראיו:
"החיים הטובים מתחילים עכשיו!"
אפילו ההבטחה הקוסמת הזו תעורר בליבנו תהיות אם תיזרק אל העולם הווירטואלי על כל גולשיו.
הרי ברור שאין לפנינו קוסם. או במילותיה של עדי אשכנזי "מה זה השטויות האלו?".

לפני המחשבה על לוותר לעצמך ולסגור את הבאסטה, צריכה לבוא המחשבה על קהל יעד אחד שזקוק לשינויים בכמה תחומים במקביל. למשל: אמהות שהיו הרבה שנים בבית וגידלו ילדים.
קהל יעד כזה ירצה שינויים בכמה מישורים, אבל הוא לא בהכרח ירצה לרוץ לכמה מאמנים שונים.

"שנים שאת יוצרת חיים לאחרים. בואי ליצור את החיים שלך.
עבודה, זוגיות, תזונה.
החיים הטובים מתחילים עכשיו!"

קידום נכון של האתר, יוביל אליו את אותן אמהות יושבות בית שחושבות על מהפך.

מהפך בחשיבה מהפך במכירה
מדוע הגדרת קהל היעד כל כך חשובה לעסק בתחילת דרכו ובכלל?
כדי לדעת איפה אפשר למצוא את הלקוחות וכדי לדעת באיזו שפה לכתוב אליהם מצד שני.
פצצות לגבות והורס – לא ידברו אל אנשים בני שישים. אבל אל בנות 15?- די! – מגניב!
נשות עסקים לא יושבות איפה שנערות רובצות.

אז למה בכל זאת בעלי עסקים רבים מתקשים לבחור קהל יעד?
"מה עם כל האנשים האחרים?" שאלה אותי בעלת העסק לייעוץ רוחני.
התחושה שלה הייתה, שאם היא תתמקד רק בנשים בהיריון היא תפסיד את כל האנשים האחרים.

האמת, שהעסק שלה לא יפסיד את כל האנשים האחרים. יש לו פוטנציאל להרוויח המון לקוחות בהיריון.
אחרי הכול לאיזה עוד קהל יעד אפשר לכתוב בגובה הבטן?

www.zamirkeyword.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אריאלה זמיר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]