הבעיה הפרסומית כנגזרת מהבעיה השיווקית
הבעיה השיווקית איתה נאלצה חברת פלאפון להתמודד במהלך השנים האחרונות היתה נעוצה בצורה בה נתפסה חברת פלאפון בעיני צרכני המכשירים הסלולרים בישראל. החברה נתפסה בעיני הצרכנים הפוטנציאלים ואף בעיני חלק ניכר מלקוחותיה הקיימים כחברה ארכאית, מיושנת וזקנה אשר פונה לקהל אליטיסטי או מוסדי, דבר שמושפע מהפנייה הרחבה לשוק המוסדי והמיצוב הממסדי אשר נדבק לה לאורך השנים ומהאנטגוניזם שהחברה שירה למאסה הקריטית של הלקוחות הפרטיים בישראל.
הבעיה השיווקית העיבה רבות על תדמיתה של החברה ופגעה ביכולותיה לפנות מחד לקהל צעיר של חיילים, סטודנטים ובני נוער אשר מחפש מכשיר נייד שמבטא את ערכיהם ואופים ושמהווה חלק מהזהות הצעירה והתוססת שלהם ומאידך לזרם המרכזי של הצרכנים הישראלים שנוהר מחפש ערכי "main stream" להזדהות עמם ומחפש את הדברים הנכונים, החדשים והעכשוויים ביותר ובכל רגע נתון.
חברת פלאפון רוצה לשנות את תפיסת הציבור ביחס אליה בידיעה כי בעיה זו מעיבה על החברה ועל יכולתה להגיע לפלחי שוק חדשים כגון אלו שהוזכרו לעיל. מתוך מכלול הבעיה השיווקית שהצגנו לעיל, נראה כי קמפיין הפרסום שהעלתה חברת פלאפון בסמוך לפתיחת השוק לניוד מספרים, ניסה להתמודד עם בעיה פרסומית הנוגעת לאופן בו נתפסת חברת פלאפון בעני לקוחותיה מתחום שליחויות, ניקיון ואפילו ביטוח רכב ולאסוציאציה שהחברה מעלה בעיני הלקוחות בישראל.
ההחלטה בנוגע לקמפיין נעשתה בידיעה כי מאחורי התדמית האנכרוניסטית שדבקה בחברה אין כל מחסום הנוגע לתמחור של המכשירים והשירותים בחברת פלאפון או לאופן השירות והפצתו ללקוחותיה וכי הבעיה יכולה להיפתר רק על ידי שינוי תפיסתי באמצעות קמפיין תקשורתי משולב, כך שיאפשר לחברת פלאפון להיתפס בעיני לקוחותיה הפוטנציאלים בצורה חדשה בצורה כזו שתוכל מעתה לפנות לפלחי שוק חדשים אליהם היא לא מצליחה להגיע באופן מסורתי.
www.natureon.co.il
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דוד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.