נושא המאמר: How Search Engines Work…
מאת: IMGi Internet Markerting שמור מאמר למועדפים
How Search Engines Work…
Many Search Engine Optimisers believe there may be upwards of 1,000 factors that determine a pages rank within the SEs listings. However, it’s possible to breakdown these factors into just four groups.
• Keyword Prominence
• Keyword Density
• Spam
• Links from other sites
All four factors have evolved over time and are concerned with creating more relevant results for the user. Also all four factors are or can be determined by keywords
Keyword Prominence
Search Engines study where and when a keyword appears on a web page, such as in a sub heading, link or paragraph. A search engine also evaluates where in each of these whether they are the first in a sub-heading, the second word in a link or at the end of a paragraph. Search engines decided on what level of prominence would be the most relevant to a surfer and weights its formula accordingly
Keyword Density
Search Engines study the frequency of a keyword within a page and also the frequency within particular areas such as sub-heading, links or a single paragraph. Again Search Engines decide on the level of frequency that it believe would create the most relevant results for the user and then amends its ranking formula
Spam
In relation to keywords, Search Engines have decided that if the two above factors are abused then the web page must be spam and penalise it accordingly. This is usually called keyword stuffing as the page is filled with keywords with many irrelevant or inappropriate
Links from other sites
Search Engines also rank web pages by the pages that link to them, it important that for a web to obtain a high ranking it must get links from other pages with high prominence and density for that keyword.
For more info IMGi Search Engine Marketing
About The Author
IMGi Internet Marketing's aim is to develop clients' businesses by 1. Attract more visitors; 2. Convert more visitors to customers; 3. Retain more customers. http://www.imgi.co.uk/summarysearchenginemarketing.htm
www.imgi.co.uk/summarysearchenginemarketing.htm
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י IMGi Internet Markerting שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.