חיפוש מאמרים

12383 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קייטרינג כשר לברית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קורס אימון קורס הכשרת מאמנים הכשרת מאמנים אישים אימון אישי

נושא המאמר: הכשרת מאמנים
מאת: מאת אורי איל, מרכז טנא לאימון   שמור מאמר למועדפים

הסמכה לאימון - הכשרת מאמנים
הכשרת מאמנים ונושא האימון הוא נושא חם בתקופה האחרונה. רבים שואפים להכשיר עצמם להיות מאמנים, בין אם מאמנים אישיים ובין אם מאמנים עסקיים.

האימון האישי כמתודה לקבלת החלטות, לשיפור ביצועים, לשינוי ולפריצת דרך, כמו גם למוטיבציה, לביטחון עצמי ולמסוגלות מתאים מאוד לעולם בו אנו חיים. עולם שנמצא בתהליכי שנוי מואצים, הדורש יכולת שנוי, החלטות במצבי אי בהירות ותוצאות מהירות.

מי מתאים לעסוק באימון?
אדם בעל ניסיון וידע בתחום בו הוא שואף לעסוק כמאמן.
כמו כן, ההכשרה לאימון מתאימה לאנשים העוסקים במקצועות חופשיים, למנהלים ולבעלי הכשרה אקדמאית.


מרכז טנא לאימון רואה את ליבת האימון כך:
המישור ראשון, בבחירת מטרת העל ? החזון והיעדים הנגזרים מכך.
במישור השני מבוצע אימון דינמי לבניית אסטרטגיה למימוש יעדים.
המישור השלישי הינו אימון להרגלים ותפקוד.
ארגז הכלים של האימון האישי עסקי
מדובר בארגז כלים יישומי מתחומי ידע ומחקר רבים, שהוכחו כמכווני תוצאות יעילים. כלים אלו, שבחלקם היו חייבים לעבור הסבה יישומית, שולבו באופן מושכל למודל שלם הפועל כמכלול.


כלי האימון נלקחו מתחום הספורט ההישגי, מהאימון הקוגניטיבי (בעיקר משיטות שפותחו על ידי הפרופסור ארתור קוסטה ופרופסור רוברט גרמסטו), מתחומי הפילוסופיה, הסוציולוגיה, הפסיכולוגיה ומנהל העסקים. כמו כן, מתחום התכנון האסטרטגי, תקשורת המונים ותקשורת בינאישית, מתחום הלוגותראפיה (על פי פרופסור ויקטור פרנקל) וכמובן מתחומי הניהול, המיתוג והשיווק.

ברור שלכול מוסד העוסק בהכשרת מאמנים יש דגשים משלו. אדם הרוצה לבחון אפשרויות הכשרה צריך לקחת בחשבון שכיום חלק גדול מהגופים העוסקים בהכשרת מאמנים עושים זאת כהזדמנות עסקית, עם ידע ומחויבות מינימליים למתודה האימונית, כך אפשר לראות גופים שעסקו בגישור, בייעוץ, בפסיכולוגיה אדלרינית הפותחים סדנאות שהשם אימון (coaching) מתנוסס עליהן כאשר המתודות שלהם, ארגז הכלים שלהם, אינו דומה כלל ועיקר לאימון על כל מרכיביו. לכן יש לבדוק היטב מהי תכנית ההכשרה, ומהם הכלים המוקנים בה.

תכנית הסמכה לאימון, הכשרת מאמנים, מרכז טנא
חלק א, הסמכה לאימון, הכשרת מאמנים

- הכשרה באימון, מרחב אימוני
הקניית מרחב פעולה על ידי בניית שפה משותפת, מושגים משותפים,חשיבה אימונית, התקשורת האימוניות.

-אימון חיים, מצב הווה.
הבדיקה מתרחשת בשלבים: מבדיקת עקרונות, ערכים, פרדיגמות והרגלים,ועד לבדיקת המצב בו אנו נמצאים, צרכים, רצונות, שאיפות .
-הכשרה לאימון, בצירי אימון.
"אני במגרש", להיות בתוך הדברים , אני מול העולם, ציר היחסים, ציר התקשורת ועוד.

-ה"אני"( SELF) באימון דינמי
מודל לקבלת החלטות. המתאמן בוחר יעדים, מטרות וחזון. המתאמן מתמקד במטרת על או חזון, אשר יהיו הנושא המרכזי עליו יתאמן במהלך האימון. תוצאות אותו חזון צריכות להיות דבר משמעותי ביותר, אשר יחרוג מהנושא עצמו לעבר תחומים רבים נוספים בחייו.

אימון אישי עסקי, מתודה ישום יעדים, הכשרה ותירגול.
אסטרטגיה כוללת אשר מגובשת באופן ברור ותכליתי. המשכו בבנית יעדי הביניים ובבניית מערכת בקרה ותפקוד ע"פ תוצאות.

סולמות העשייה,
יישום מטרות. במהלך כל האימון המתאמן חווה ומקבל מתודות להסרת רעשים (דברים המפריעים לנו לפעול כפי שאנו רוצים), להעצמה, למוטיבציה ולהרגלים מקדמים. למעשה התהליך הוא תפקוד להשגת תוצאות, כאשר התפקוד פועל על האדם כשלם, קוגניטיבית, ריגשית, וכלים לתפקוד יעיל.

מושגי יסוד באימון:
מחויבות
העצמה
אינטגריטי
סיכון
חזון
עקרונות
ערכים
פרדיגמות
הרגלים
פריצת דרך
מימוש
אבני דרך
מיקוד
לעסוק ביש
מודעות
מוטיבציה
הקשבה
הצלחה
עתיד/הווה
מצב רצוי/מצב מצוי
חזון:
החלק ב.,הסמכה לאימון, הכשרת מאמנים:


- העמקה- בכל המישורים, במישור הקוגניטיבי, במישור הרגשי ובמישור התפקודי.
-המתאמן לומד/מתרגל כלי אימון, אופני אימון והתערבות אימונית לצורך הכשרתו כמאמן.

להלן אב טיפוס של תוכנית להכשרת מאמנים של מרכז טנא לאימון:

האימון
א. מהו אימון, הכשרה לאימון
ב. תנאים ליצירת אימון
ג. BEING A COACH
ד.אימון חיים, תרגול יחידני (בבית)

מסוגלות לאימון:
א. כיוון, העצמה, ביטחון והשראה
ב. הרחבת מעגל האפשרויות
ג. צירי אימון
ד. אימון חיים, תרגול יחדני (בבית)

התמקדות ב "self":
א. הביטחון - הערך העצמי
ב. ההכוונה - מה מכוון אותי
ג. הכח - הכישרון שלי לפעול
ד. התבונה - גשטאלט
ה.אימון אישי תירגול יחדני ( בבית)

בחירת מטרות על ו/או חזון -
א. מתודת קבלת החלטות, הכשרה לאימון
ב. בדיקת החלטות מתודה לבקרה
ג. ניסוח החלטה ממוקדת
ד.אימון עסקי, אימון אישי,תירגול

מהפנים החוצה? פעולה אפקטיבית בסביבה -
א. אימון דינאמי
ב. אימון משקף
ג. אימון נרטיבי
ד. אימון אישי אינטואטיבי אופני שיקוף,

הקשבה:
א. הרגלים
ב. פעולות
ג. הקשבה, שפה, מחשבה תוצאתית,
ד, הכשרה לאימון תירגול תקשורת מקדמת
אימון אישי, מיקוד בהצלחה ?
א. הסרת "רעשים"
ב. העצמה
ג. מוטיבציה
ד. הרגלים
ה. הכשרת מאמנים, תירגול אימון אישי,

פעולות והרגלים:
א. מודל "20-80"
ב. הפעולה הדו-שלבית
ג. הכשרה באימון חיים, תירגול (בבית)

פריצת דרך, הכשרה ואימון:
א. חמשת השלבים.
ב. סולמות העשייה.
ג. יישום מטרות, אימוןעסקי ,הכשרה.


מודלים אפקטיביים לחיזוק ולעשייה:
א.ביטחון "בשלבי ביניים"
ב. תכנון זמן
ג. דרכי התערבות
ד. הכשרה באימון, תירגול

ניהול פריצת דרך:
א.דרכי התערבות ובקרה
ב. עיצוב סביבה תומכת לשנוי
ג. מיתוג ושווק עצמי
ד. הכשרת מאמנים, אימון עיסקי אישי

ארבעת מימדי ההתחדשות:
א. פאזי
ב. חברתי-רגשי
ג. רוחני
ד. מנטאלי


התוצאות כמכשיר ניהול.
א, הכשרה לאימון, אימון לחברות וארגונים


חלק שלישי, הסמכה לאימון, הכשרת מאמנם:

החלק השלישי הינו התנסות המוכשר לאימון באימון .
ההתנסות בתוך הסדנה מבוקרת ע"י שאר חברי הסדנה וע"י מנחי הסדנה. זהו תהליך מסודר המגובה במתודה המחולקת לנושאים ויעדים לצורך שיפור יכולות התערבות, ייסוד אמון, יצירת שיקוף ,יכולת התנתקות והשגת תוצאות.

ההתנסות החוץ סדנתית
ההכשרה באימון מלובה במנחה כאשר לאחר כל אימון מתקיימת שיחה בין המאמן למנחה, מתוך רצון לשקף את האימון ולשפרו, כמו גם לעלות אתגרים העולים מן האימון ויצירת מתווה אימוני לגביהם.

הקוד האתי
מסמך של איגודי האימון הבין לאומיים, אשר נסחו תצהיר שעיקרו נקודות המוצא של האימון והדברים המחייבים מבחינה אתית את המאמן. לכול איגוד יש את הקוד האתי שלו, אך הם דומים.
המסמך עוסק בחיסיון הלקוח, איסור על ניגוד אנטרסים בין מאמן למאומן, איסור פיתוח קשר אנטימי, אמירת האמת, מודעות למגבלות,יושרה וכדומה. בחלק מהמוסדות להכשרת מאמנים נבחן המשתתף על הקוד האתי וכדאי מאוד שכולם יקפידו על כך.

לסיכום,

האימון הוא דיסציפלינה יעילה להשגת תוצאות של רווח והצלחה.

המוכשר לאימון צריך לעבור אימון והכשרה של לפחות 120 שעות.

המוכשר לאימון צריך להתנסות באימון, להתנסות כמאמן באופן מבוקר, לעבור את מבחני הקוד האתי,ולעסוק באימון בתחום בו יש לו ניסין וידע.

מרכז טנא לאימון,הכשרה והסמכה לאימון, מאמנים אישים תל אביב, הכשרת מאמנים תל אביב. הכשרת מאמנים אישים חיפה,אימון ללימודים לתעסוקה וקרירה, אימון יעודי, אימון לחברות ואירגונים.

www.tene-c.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מאת אורי איל, מרכז טנא לאימון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]