נושא המאמר: שיטת השיווק החדשה שיטת הגרילה והקשר לנשים
מאת: רויטל שאשא, סטודיו דף בית מנהלת תוכן בחברת רייב www.rave.co.il שמור מאמר למועדפים
החברה הכי טובה שלי אמרה לי ש....
כמה פעמים שמענו או לחילופין אמרנו את המשפט "חברה שלי אמרה לי ש....",
על בסיס המשפט הנשי הזה נבנתה לה דרך פרסומית חדשה שכובשת את ארה"ב ומצליחה להשתלט על מדיית הפרסום המורחבת, קוראים לה "שיטת הגרילה" והיא משתלטת גם עלינו, נעים מאוד.
שיטת הגרילה מתבססת על העברת מסרים מפה לאוזן, אולי בגלל זה מקורותיה בעולם הנשי?
נשים הן מטבען צרכניות גדולות יותר של מוצרים, בעיקר מוצרי מותרות, ולכן הן מהוות מטרה טובה לכל אותן שיטות שיווק המציעות הנחות, מבצעים ומתנות.
שלא תבינו לא נכון, זה לא שמנצלים את יכולותינו הנשיות ובונים באמת רק עלינו, פשוט עזרנו ביצירת שיטת שיווק חדשה, התוצר הוא יופי של שת"פ בינינו לבין בעל המוצר שמאמין ביכולות הוורבליות שלנו. הוא לא מבזבז כסף על פרסום אלא מעביר את המושכות לידינו ובכך מתאפשר לו להעניק לנו מוצרי איכות ב 00.00 ש"ח.
בני אדם הם מטבעם יצורים סוציאלים ולכן הם מקיפים עצמם במעגלים חברתיים. אם ככה, נראה כי שיטת שיווק מפה לאוזן מסתמכת על היצר הטבעי של כל אחד מאיתנו, לתקשר ולשתף חברים, בני משפחה ואנשים קרובים במידע שיש לנו, חברות מסחריות הבינו את המהות הבסיסית הזו ולכן הן מתעלות אותה לטובתן . נשים נתפסות כבעלות רשת חברתית ענפה יותר ולכן הן מהוות שגרירות מעולות של שיטת שיווק זו. היכולת של נשים לשתף חברות קרובות בהתלהבותן אודות מוצרים חדשים מאפשרת לחברות מסחריות להתפרץ לדלת פתוחה, בעיקר שהקמפיין השיווקי מלווה במודעות מפתות ההופכות את המוצר לאטקרטיבי במיוחד ומפתה הרבה יותר. תוסיפו לזה את הקלות שבה ניתן לקבל את המוצר, ויצרתן מצב של WIN WIN . אנחנו יכולות להתנסות במוצר מבלי לרכוש אותו במחיר מלא.
כך למעשה אנו הופכות להיות שגרירות של מוצרים. יש לנו את הכוח לבדוק ולהתנסות במוצר ולהמליץ עליו במידה והוא טוב. אין ספק כי בעלי המוצרים ערים לעובדה שאם הם לא יוכיחו את איכות מוצריהם ישיגו את התוצאה ההפוכה ולכן הם משקיעים אנרגיה ומשאבים לתת לנו, השגרירות, את המוצרים האיכותיים ביותר באריזה הססגונית ביותר.
השיטה הנפוצה מאוד בארה"ב תופסת גלים גבוהים גם כאן בארצנו הקטנטונת. לנו הנשים נותר רק לנצל את המנדט שניתן לנו, בחוכמה.
אגב, על פי מחקרים שנעשו הוכח דווקא שגברים מדברים יותר מנשים...לא מאמינים? תבדקו.
www.rave.co.il
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רויטל שאשא, סטודיו דף בית מנהלת תוכן בחברת רייב www.rave.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.