חיפוש מאמרים

12372 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שנת השור - פילוסופיה ורפואה סינית - רפואה סינית - דיקור סיני - אסטרולוגיה סינית שנת השור - רפואה משלימה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ביבי נתניהו חמאס

נושא המאמר: אקטואליה
מאת: לירז   שמור מאמר למועדפים

תניהו ילחם עד החייל האחרון.
נתניהו הצהיר שמטרתו להיפטר מחמאס, לשאלה אם בכוונתו להתפטר. הוא הצהיר כי הוא יילחם בחמאס עד להכרעתו, וזאת כמובן בהקרבת החייל האחרון כמובן לא אם זה היה בנו.
לא מעט נאמר על נתניהו כי הוא פועל בניגוד אינטרסים לעומת טובת המדינה. לנתניהו יש עניין לסחוב את המלחמה כביכול להכרעה סופית של החמאס גם אם הוא צריך להגיע למסקנה שמיטוט סופי של החמאס הוא לא בר ביצוע.
החמאס כאשר ביצע את הטבח בשמחת תורה לקח בחשבון תגובת ישראל, ועיר התעלות שנבנתה בעזה היא פוליסת הביטוח שחמאס לא יוכרע סופית. מספר ההרוגים הגבוה בסדר גודל של אלפי מחבלים לא מזיז למנהיגי החמאס שכן הם רק בשר תותחים למימוש חזונם הפנטי שמעוגן בקוראן. תכניסו למשוואה גם את החטופים אשר ישמשו קלף מיקוח של זהב לחמאס ואז קשה לדעת איך נתניהו יתמודד עם ההחלטה להמשיך את המלחמה עד החייל האחרון, או להפסיק אותה עד החטוף האחרון. יש הרואים את הניצחון במלחמה בצורת התפטרותו נתניהו מראשות הממשלה.
התנהלותו של נתניהו כראש ממשלה הייתה מופקרת מהרגע הראשון לכהונתו. כל תקופת שלטונו רצופת כשלים וניגוד אינטרסים, כשטובתו האישית היא בראש מעייניו. הוא ומשפחתו ניצלו את השלטון כדי להנות ממנעמיו וליהנות מהכוח ומהחשיבות שהשלטון נותן להם, וזאת על ידי רפי שכל שבחרו בנתניהו ולא מבינים עד עצם היום הזה שהם בוחרים ברעת המדינה.
מה שעניין את נתניהו תמיד היה הכסף שנכנס לקופתו למימון ביתיו הרבים והוצאותיו באופן מופקר שלא איפיינו אף ראש ממשלה שקדם לו. אי אפשר אפילו להשוות את רודף השלטון הזה ו''אישתו היקרה'' עם ראשי ממשלה שקדמו לו. הקלפטומניה של פולה בן גוריון מעלה רק חיוך ואפילו האי היווני של שרון קטן על נתניהו.
דוגמה אשר יכולה להמחיש את הניתוק של שמתניהו ואישתו מהעם זה הסיפור עם המיספרה של שרה (מיס- פרה), שבעת שמלחמת אחים הייתה בשער מה שעניין אותה זה טיפוח השיער שלה אצל ספר צמרת. את האישה המפוטמת הזו צריך להוקיע ולדבר בגנותה וככל שעושים זאת יותר הרי זה משובח. ''רעייתי היקרה'' של נתניהו בקול הבריטון שלו נשמע מזויף ולא אמין, ואותה ''רעייה יקרה'' היא זו שהוא מיהר להודות בשידור חי בערוץ הראשון על בגידתו בה. גם כשהיא הולכת לנחם משפחות שכולות זה נראה לא אמין והדמעות שהיא מזילה אלה הן דמעות תנין.
אז שמתניהו ימשיך במאמציו למיגור החמאס גם אם זה יהיה בניגוד לכל אינטרנס צבאי. כי הוא יודע שככל שהמלחמה מתנהלת זה חוסם את ההפגנות בנות חצי המיליון איש שמחכות לו. הוא גם יודע שזיכרון הציבור הוא קצר וככל שהמלחמה תמשך יותר זה ירחיק אותו מתאריך ה 7 באוקטובר, וזה יחזיר אליו את החסידים השוטים אשר איבד.
נתניהו מתנהל בצורה שטנית ומי שתומך בו מוכר את נפשו לשטן. את נתניהו יש לסלק מה שיותר מהר עם משפחתו הכוללת את המפוטמת החזרזרית , ואת בנו חובב מופעי החשפנות. יש להשליך את זכרו לפח האשפה של ההיסטוריה ואת תאריך סילוקו מהשלטון יש לחגוג כיום העצמאות השני של המדינה. סילוקו מהשלטון יהווה מחדל ברירה בכך שאת החמאס לא ניתן למגר, ובלי קשר למה שהמלחמה תארך.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לירז שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]