חיפוש מאמרים

12361 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אברי גלעד - שגרירה הנאמן של שיטת ימימה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דיקור סיני אין אונות דיקור סיני לאין אונות

נושא המאמר: דיקור סיני לאין אונות
מאת: רפאל רוזנסקי מטפל בדיקור סיני   שמור מאמר למועדפים

דיקור סיני לאין אונות

דיקור סיני נחקר כטיפול משלים או אלטרנטיבי במצבים בריאותיים שונים, כולל אימפוטנציה (הפרעות זקפה) או אין אונות. המחקרים מצביעים על כך שלדיקור סיני יתרונות בולטים בשיפור תפקוד לקוי של זקפה ויש העדויות רבות על יעילותו.

דיקור סיני מבוסס על עקרונות הרפואה הסינית המסורתית, הכוללת החדרת מחטים דקות לנקודות ספציפיות בגוף כדי להמריץ את זרימת האנרגיה (Qi). דיקור סיני יכול לשפר את זרימת הדם לאזור איברי המין, לאזן את רמות ההורמונים ולהפחית מתח, אשר כולם גורמים שיכולים לתרום להפרעת זקפה.

כעקרון אין אונות הידועה גם בשם תפקוד לקוי של זקפה היא חוסר היכולת להשיג או לשמור על זקפה איתנה מספיק לקיום יחסי מין. זה יכול להיות מצב זמני או כרוני ועלול לנבוע מגורמים שונים כגון בעיות בריאות גופניות (כמו סוכרת, מחלות לב וכלי דם או הפרעות נוירולוגיות), גורמים פסיכולוגיים (כגון מתח, חרדה או דיכאון), או בחירות אורח חיים (כמו עישון או צריכת אלכוהול מופרזת). אפשרויות הטיפול באין אונות נעות בין תרופות וטיפול לשינויים באורח החיים, דיקור סיני או פרוצדורות כירורגיות, בהתאם לגורם הבסיסי.

הראיות המדעיות התומכות בדיקור סיני לאין אונות די רבות. מחקרים דיווחו על תוצאות חיוביות, שהראו שיפורים בתפקוד המינית ובסיפוק המיני בעקבות טיפול בדיקור סיני. לרוב מחקרים מצאו הבדל משמעותי בין טיפולי דיקור ופלצבו בשיפור הפרעות זקפה.

חיוני לגשת לטיפולי דיקור סיני לאין אונות בזהירות ולפנות לאיש מקצוע מוסמך ובעל ניסיון בתחום. דיקור סיני נחשב בדרך כלל בטוח כשהוא מבוצע על ידי מטפל מיומן באמצעות מחטים סטריליות.

להלן כמה טיפים לשיפור האון הגברי:

1. אורח חיים בריא. התעמלו באופן קבוע, אכלו תזונה מאוזנת, שמרו על משקל תקין, הגבלו אלכוהול והימנעו מעישון.

2. ניהול מתח. תרגלו טכניקות הרפיה כמו מדיטציה או נשימה עמוקה

3. תקשורת עם בת זוג. שוחח בפתיחות על חששות עם בת הזוג שלך. ערבו אותה במציאת פתרונות.

4. הערכה רפואית. התייעצו עם איש מקצוע בתחום הבריאות כדי לזהות ולטפל בכל מצב רפואי בסיסי.

5. אפשרויות טיפול. שקלו אפשרויות כמו דיקור סיני, צמחי מרפא, תוספי תזונה ועוד.

6. כאשר אינך מצליח להגיע לזקפה, התמקד במגע חושי בלבד ללא כוונה למשגל. בני הזוג שלומדים בסובלנות לענג זה את זה ללא ציפייה למשגל, מגלים שהזקפה חוזרת בצורה טבעית לאחר שהמתח והלחץ מתפוגגים. כמו כן, מומלץ להוריד את המינון של התרופות הגורמות לאין אונות בהתייעצות עם הרופא.

בהצלחה רבה!

rafaclinic.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רפאל רוזנסקי מטפל בדיקור סיני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]