|
|
נושא המאמר: מהי עלות טובה להמרה בפייסבוק? מאת: kiryatech שמור מאמר למועדפיםכשפייסבוק הייתה פלטפורמת המודעות החדשה של חברות קטנות ובינוניות, פרסמנו את מדדי המודעות הראשונים שלנו בפייסבוק באמצעות נתוני הלקוחות שלנו באותה תקופה. זו הייתה תקופה מרגשת, אבל למרבה המזל דברים השתנו בשנתיים האחרונות – מאז 2017, יותר ממיליון מפרסמים חדשים הצטרפו לפייסבוק, פרסמנו את דרגת המודעות החינמית שלנו בפייסבוק, וצפינו בביצועי המודעות ברשת משתנים ומתפתחים בדרכים רבות.
לכן הנחנו שאנחנו אמורים לעדכן את הנתונים הסטטיסטיים האלה עם נתונים חדשים לשנת 2019! בפוסט זה, חפרנו בנתונים חדשים ואספנו את הביצועים באלפי חשבונות המפרסמים בפייסבוק כדי להביא את מדדי המודעות שלך בפייסבוק לשנת 2019, כולל:
שיעור קליקים ממוצע (CTR) בפייסבוק לפי ענף כלכלי העלות הממוצעת לקליק (CPC) בפייסבוק לפי ענף כלכלי שיעור ההמרות הממוצע (CVR) בפייסבוק לפי ענף כלכלי העלות הממוצעת לפעולה (רו"ח) בפייסבוק לפי ענף כלכלי תוכלו למצוא ממוצעים במדדי פייסבוק אלה עבור 13 תעשיות: יופי וכושר, עסקים ותעשייה, מימון, מזון ושתייה, תחביבים ופנאי, בית וגן, אינטרנט וטלקום, משרות וחינוך, חדשות, אנשים וחברה, חיות מחמד & בעלי חיים, נדל"ן ומדע.
אם אתה מפרסם על חיפוש או חברתי (או יותר טוב, שניהם!), אתה עשוי גם להיות מעוניין לראות אמות מידה דומות עבור:
מדדי בנצ'מרק למודעות גוגל לתעשייה שלכם מדדי מודעות קניות של גוגל לתעשייה שלכם מדדי הביצועים הניידים של מודעות גוגל לתעשייה שלכם תחזיות הקניות של גוגל לתעשייה שלכם מדדי ביצועים למודעות Bing לתעשייה שלך עדכון 2021! אתה עשוי אפילו להיות מעוניין יותר להיות מעוניין כדלקמן:
מדדי פרסום לחיפוש לשנת 2021 מדדי פרסום של שירותי הבית לשנת 2021 מדדי פרסום נדל"ן לשנת 2021 מדדי פרסום בתחום הבריאות לשנת 2021 שיעור הקליקים הממוצע בפייסבוק לפי ענף כלכלי שיעור הקליקים הממוצע (CTR) במודעות פייסבוק הוא 0.89% בכל התעשיות.
שיעור הקליקים הממוצע עבור פייסבוק 2019 תמונות חתול חמודות הן מרכיב עיקרי של האינטרנט, כך שזה לא מפתיע שאנחנו רואים חיות מחמד & בעלי חיים להרוויח את CTR הגבוה ביותר על המודעות שלהם עם ממוצע 1.68% CTR, כמעט כפול מהממוצע! פייסבוק ואינסטגרם אינן זרות למשפיעני מזון ושתייה, או משפיעני יופי וכושר, ולכן אין זה מפתיע שהמודעות שלהן משיגות שיעורי קליקים גבוהים באופן דומה (1.2% ו-1.02%, בהתאמה). מודעות שראויות לחדשות באופן דומה מושכות מאוד את הקהלים שלהן בפייסבוק, עם ממוצע של 1.05% CTR.
מודעות של משרות וחינוך מתקשות למצוא מעורבות בפייסבוק, עם כמחצית מהמעורבות של מודעות אחרות (0.55% CTR). מפרסמי מדע מבצעים את הביצועים הגרועים ביותר בהזנות החברתיות שלהם – עם CTR של 0.45%. קהלים מקצועיים אלה עשויים לבצע ביצועים טובים בהרבה ברשת כמו מודעות Linkedin.
שיעור הקליקים הממוצע בפייסבוק בכל הענפים הוא 0.89%.
תעשייה CTR ממוצע יופי וכושר 1.02% עסקים ותעשייה 0.89% מימון 0.58% מזון ושתייה 1.20% תחביבים ופנאי 0.93% בית וגן 0.71% אינטרנט וטלקום 0.68% משרות וחינוך 0.55% חדשות 1.05% אנשים וחברה 0.85% חיות מחמד ובעלי חיים 1.68% נדל"ן 0.98% מדע 0.45% העלות הממוצעת לקליק בפייסבוק לפי ענף כלכלי העלות הממוצעת לקליק (CPC) במודעות פייסבוק היא $1.68 בכל התעשיות.
העלות הממוצעת לקליק בפייסבוק 2019 בדיוק כמו בגוגל, למפרסמים פיננסיים יש את ה-CPC הגבוה ביותר במודעות פייסבוק עם עלות ממוצעת לקליק של $3.89. גם בעלויות הגבוהות יחסית האלה בפייסבוק, זו בהחלט הקלה בהשוואה לעלויות שלהם בגוגל, שם מונחים פיננסיים רבים מהווים כמה ממילות המפתח היקרות ביותר בגוגל, שכל אחת מהן עולה כ-50 דולר לקליק. לתעשיות יקרות אחרות בפייסבוק, כגון אינטרנט וטלקום ועסקים ותעשייה, יש עלויות גבוהות גם בגוגל.
הקליקים הזולים ביותר בפייסבוק הם מהתעשיות עם ה- CTRs הגבוהים ביותר - למזון ושתייה יש CPC ממוצע של $0.42, וחיות מחמד ובעלי חיים ב- $0.61 לקליק. זה ממחיש בבירור את הערך של התמקדות ביצירת מודעות CTR גבוהות ואת ההשפעות שלהם על הפחתת העלויות שלך.
העלות הממוצעת לקליק (CPC) במודעות פייסבוק היא $1.68 בכל התעשיות.
תעשייה CPC ממוצע יופי וכושר $1.85 עסקים ותעשייה $2.48 מימון $3.89 מזון ושתייה $0.42 תחביבים ופנאי $0.68 בית וגן $2.78 אינטרנט וטלקום $3.07 משרות וחינוך $2.11 חדשות $1.11 אנשים וחברה $2.01 חיות מחמד ובעלי חיים $0.61 נדל"ן $1.81 מדע $1.33
שיעורי ההמרה הממוצעים בפייסבוק לפי ענף כלכלי שיעור ההמרות הממוצע (CVR) במודעות פייסבוק הוא 9.11% בכל הענפים.
שיעורי ההמרה הממוצעים בפייסבוק 2019 למרות שקשה להסיח את דעתם של מחפשי עבודה פוטנציאליים מההזנות החברתיות שלהם, אנו רואים שכאשר זה נעשה נכון זו יכולה להיות אסטרטגיה יעילה מאוד ולהניב שיעורי המרה גבוהים מאוד - המרת אחד מתוך שמונה אנשים שמגיעים לאתר שלך. תעשיות רבות אחרות ממירות יותר מ-10% מכלל המשתמשים שלוחצים על המודעות שלהם!
חריג בולט למגמה זו הוא עם מודעות ממומנות למאמרי חדשות, המתהדרים בשיעורי המרה גבוהים יותר של CTR אך נמוכים מאוד (2.15%). ייתכן מאוד שרבים מהמפרסמים האלה לא מחפשים לגרום למשתמשים להמיר באופן מיידי אלא לשנות את דרכם להמרה או לגרום להם לבצע פעולה לא מקוונת לאחר קריאת מאמר רלוונטי.
שיעור ההמרות הממוצע (CVR) במודעות פייסבוק הוא 9.11% בכל הענפים.
תעשייה CVR ממוצע יופי וכושר 11.65% עסקים ותעשייה 10.65% מימון 8.98% מזון ושתייה 3.98% תחביבים ופנאי 2.91% בית וגן 7.02% אינטרנט וטלקום 10.03% משרות וחינוך 12.82% חדשות 2.15% אנשים וחברה 5.62% חיות מחמד ובעלי חיים 3.27% נדל"ן 10.67% מדע 11.04%
העלות הממוצעת לפעולה בפייסבוק לפי ענף כלכלי העלות הממוצעת לרכישה (CPA) במודעות פייסבוק היא $19.68 בכל הענפים.
העלות הממוצעת לפעולה בפייסבוק 2019 יש סיבה לכך שיותר ויותר חברות קטנות ובינוניות פונות למודעות פייסבוק – הן עובדות! מפרסמי Food & Drink מוצאים את הארוחות הבאות שלהם בפייסבוק בעלות נמוכה במיוחד של $12.91. רו"ח זה נמוך במיוחד כאשר אתה מחשיב את הערך הגבוה לכל החיים של פטרון רגיל חדש!
עם זאת, מפרסמים מסוימים עם מחזורי רכישה ארוכים יותר - כמו Home & Garden או Finance עשויים להיות בעלי רו"ח גבוה יותר מאשר עמיתיהם ב- FMCG, עם ממוצע של $44.23 ו- $41.28 בהתאמה. בהתחשב כמה זמן זה עלול לקחת לאנשים לערוך קניות סביב לפני שבסופו של דבר לבצע רכישה גדולה כמו זה, חשוב במיוחד לפרסם ברשתות מרובות כדי לשמור על המותג שלך בראש!
רו"ח הממוצע בפייסבוק בכל הענפים הוא $19.68.
תעשייה CVR ממוצע יופי וכושר $38.33 עסקים ותעשייה $23.8 מימון $41.28 מזון ושתייה $12.91 תחביבים ופנאי $21.99 בית וגן $44.23 אינטרנט וטלקום $29.95 משרות וחינוך $18.36 חדשות $56.89 אנשים וחברה $33.21 חיות מחמד ובעלי חיים $15.29 נדל"ן $16.52 מדע $12.67
מה המשמעות של כל זה?
כשיותר מ-7 מיליון מפרסמים נוהרים לפייסבוק, חשוב להבין איך להצליח ברשת. אם אתה מעוניין ללמוד עוד על האופן שבו מודעות פייסבוק שלך משתוות לתחרות שלך, קח את דרג הביצועים של מודעות פייסבוק כדי לראות איך המודעות שלך נערמות מול אחרים בדיוק כמוך - ואיך לשפר אותן!
kiryatech.com/blog/what-is-a-facebook-pixel/
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י kiryatech שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.
|
|
|
להשכיר רכב
הזמנת מלון בחו"ל
הזמנת מלון בישראל
אתר איי יוון
מדריך איטליה
מלונות בניו יורק
מדריך לאס וגאס
המלצות על נופש
המלצות על פריז
נדל"ן ביוון
|