|
|
נושא המאמר: תהליך בניית חנות וירטואלית מקצועית מאת: מיזם גרופ שמור מאמר למועדפיםכיצד נבחר את האנשים שיבנו עבורנו חנות וירטואלית? כשניגשים לתהליך של בניית אתר אינטרנט ובפרט בנייה של חנות וירטואלית לעסק, ברור לכל שמדובר בהשקעה כספית לא קטנה בעלת משמעויות ארוכות טווח. כל אתר וכל חנות, הם כלי המיועד לפרסום ושיווק, מיועד ליצירת קהל לקוחות גדול וכמובן לצורך מכירות של מוצרים ושירותים שונים. לכן כל התהליך חייב להתבצע בצורה מסודרת, בצורה אחראית ונכונה. בעל עסק או בעל מקצוע שבוחרים בתהליך זה, צריך לייצר תוכנית בה יהיו מצויינים כל הפרטים כיצד היא תתבצע ותצא לפועל. למשל, מה גובה התקציב המיועד לצורך תוכנית שכזו, מה המטרות והיעדים, כיצד רוצים שזה יתבצע, מי אמור ללוות את התהליך ולנהל אותו מתוך העסק ומול מי הוא עובד, קרי, מי הם אנשי המקצוע שאמורים לבצע את התהליך ולדאוג שהכל יצא לפועל כמו שמתוכנן. במאמר זה אנחנו נסביר כיצד בוחרים אנשי מקצוע לצורך בניית חנות וירטואלית לעסק. חשוב להדגיש, הבחירה בגורם כזה או אחר, היא פונקציה של מספר משתנים. סביר להניח שכל בעל עסק או בעל מקצוע, יקבע לעצמו סדר עדיפויות מצד אחד, ומצד שני, הוא יבחן מה בדיוק עומד לרשותו, מה בדיוק הוא יכול לבצע ומה לא. עוד נקודה שחשוב להזכיר, חנות וירטואלית היא כלי עסקי לכל דבר. כלי המיועד למכירות וכן לשיווק ופרסום. לכן כשמחליטים על בניית חנות וירטואלית צריך לזכור כל הזמן, אם התהליך יתבצע בצורה נכונה, הן בשלבי התכנון והבנייה והן בשלבים מתקדמים יותר כשהחנות תעבוד, קרי שלב התפעול והתחזוקה, הרי שהחנות גם תחזיר את ההשקעה בה וגם תאפשר לעסק ליהנות ממסלול נוסף ליצירת רווחים. לכן חשוב מאוד להשקיע בחוכמה ולייצר תוכנית עבודה נכונה. כיצד בוחרים אנשי מקצוע לבניית חנות וירטואלית? כמו בלא מעט תחומים אחרים בחיים, גם במקרה של בניית חנות באינטרנט, כשבוחרים איש מקצוע צריך קודם כל להתייחס לניסיון שעומד לרשותו. כמה שנים הוא בתחום, עם מי הוא עבד, אילו חנויות הוא בנה בעבר והאם הן מתאימות לסגנון שאנחנו מחפשים לעסק שלנו. במקרה של בחירת אנשי מקצוע לצורך בניית חנות באינטרנט, עלינו להתייחס גם לשתי נקודות מאוד חשובות. ראשית, יש לבדוק עם אילו עסקים ובעלי מקצוע הוא עבד, באיזה סדר גודל, מה היה התקציב שהוא קיבל לצורך בניית חנות ועד כמה הם היו מרוצים מהשירות והתוצאה הסופית שהוא סיפק. שנית, חשוב לראות תיק עבודות.לא להסתפק רק במידע שהוא מוסר לנו או שלקוחות עבר שלו מספקים לנו. צריך להיכנס לחנויות שהוא בנה, לראות איך הן עובדות ועד כמה הן דומות למה שמחפשים. מלבד שאלת הניסיון, יש להתייחס גם להיבט המקצועי. להבין באילו אמצעים וכלים הוא משתמש ועד כמה הם רלוונטיים לצרכים של העסק. באופן טבעי, בעלי עסקים ומקצוע לא בהכרח מכירים ומבינים את כל האמצעים והכלים בהם נהוג להשתמש לצורך בניית חנות וירטואלית, לכן רצוי לקרוא מעט על הנושא לפני כן, להבין אותו, לדעת מה צריך לחפש, מה נחשב עדכני ומה נחשב מיושן. ככל שיהיה יותר ידע על האמצעים והכלים, כך יהיה קל יותר לשאול את המועמדים השונים שלאות ולהבין מי יכול להתאים יותר לתפקיד. אחרי שאלת הניסיון והמקצועיות, יש לבחון את שיטת העבודה של המועמדים לתפקיד. איך כל אחד עובד מול הלקוח, מה צורת העבודה לצורך בניית האתר, איך מתנהלת התקשורת מול בית העסק, איך התהליך מתבצע בפועל, מתוך כוונה לעמוד בלוח הזמנים וכמובן בגבולות התקציב שנקבע עבור הפרויקט. כאן אנחנו נכנסים לשתי נקודות נוספות, הראשונה היא הזמינות של בעל המקצוע להתחיל את הפרויקט כמה שיותר מהר ולסיים אותו בהקדם. באופן טבעי כל בעל עסק או בעל מקצוע, ירצו שהפרויקט יסתיים במהרה על מנת שיהיה ניתן להתחיל ולהשתמש בחנות. הנקודה השנייה קשורה לעלויות. כמה המועמד גובה, מה צריך להיות התקציב של הפרויקט כולו. חשוב לברר האם הוא (או מי מטעמו) אחראי על הכל או שמא הוא מוציא עבודות מסוימת החוצה ועליהן צריך לשלם בנפרד. אחרי כל זה, יש לברר מה קורה אחרי שמסיימים את הפרויקט. איזו אחריות הוא מספק על המוצר, האם ניתן שירות טכני עבורו, איזו הדרכה מקבלים על מערכת הניהול ועוד.
www.mgweb.co.il
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיזם גרופ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.
|
|
|
להשכיר רכב
הזמנת מלון בחו"ל
הזמנת מלון בישראל
אתר איי יוון
מדריך איטליה
מלונות בניו יורק
מדריך לאס וגאס
המלצות על נופש
המלצות על פריז
נדל"ן ביוון
|