חיפוש מאמרים

12383 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תושב חוץ לעניין אמנה אינו בהכרח תושב חוץ בדין הפנימי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מקדם אתרים פרילנסר בונה אתרים קורס קידום אתרים קידום אורגני

נושא המאמר: קידום אתרים
מאת: עדי אלון   שמור מאמר למועדפים

כשאתה טוב ב- SEO האתר שלך מופיע בעמוד הראשון של גוגל.
זה בדרך כלל מקבל "אה, זה כל כך מגניב. אני רוצה ש!"
זה פשוט כפי שזה נשמע, וזה מגניב!
כשהתחלתי ללמוד SEO, כמעט נבהלתי ממונחים כמו סורקים, קישורים אחוריים, טקסט עוגן, nofollow לעומת "dofollow" , כובע לבן לעומת כובע שחור... הרשימה עוד ארוכה.
נראה כי הענף סובל מעגה טכנית ומושגים מורכבים, עד כדי כך שאנשים נאבקים להבין מה צריך לעשות.
נשמע כמוך? אם כן, אתה במקום הנכון.
אני אכין אותך לצעדים הראשונים שלך ב- SEO, והכל עם הסברים ושפה שקל להבין אותם.
בואו לקבל דירוג! אבל ראשית, פריימר מהיר ...
מה הם בעצם מנועי חיפוש?
מה הקטע הגדול עם גוגל? מה עושה את זה שונה מ יאהו ובינג? כמו כן, איזה אופן היצורים הם Naver, Baidu ו- Yandex?
כולם מנועי חיפוש.
בעיקרון, מה שמנועי חיפוש עושים זה לאסוף מידע ותוכן מכל רחבי האינטרנט ולאחסן אותו במסד נתונים.
על פי דוח בנובמבר 2018 של netmarketshare, 73% מכל החיפושים מופעלים על ידי גוגל. במקום השני נמצאת בינג עם 7.91%.
הבדל עצום כמעט מזעזע, כן.
אז ... מה בדיוק הופך מנוע חיפוש אחד כל כך שונה ממנוע אחר?
התשובה:
גודל בסיס הנתונים שלהם;
כיצד הם קובעים אילו דפים רלוונטיים;
התמחות בשוק / סוג התוכן.
גוגל שולטת בשוק בגלל הגודל העצום של המדד שלה, כמו גם האופן בו היא מחשבת את הרלוונטיות של העמודים: כלומר, האלגוריתם שלה (עוד קצת על זה.)
בקיצור, היא הוכיחה את עצמה כמרחוק והכי רחוק הכי טוב בתשובה לשאלות של אנשים עם תוכן מתאים. זה עכשיו פחות או יותר כמו כולם בעולם - חוץ מסין - מוצאים דברים ברשת.
כמובן, קיימים גם מנועי חיפוש מתמחים יותר. Naver, Baidu ו- Yandex הם דוגמאות למנועי חיפוש המתמקדים בשווקים ספציפיים - קוריאה, סין ורוסיה בהתאמה.
עובדה מהנה: YouTube הוא גם מנוע חיפוש!
איך גוגל עובדת?
אז אנחנו יודעים מי השחקן הגדול ביותר במשחק; עכשיו עלינו לדעת איך זה עובד.
להלן גרסה מפושטת של כל תהליך החיפוש, המחולק לשלושה חלקים: סריקה, אינדקס והחזרת שאילתות.
או, באנגלית רגילה: למצוא דפים, לאחסן אותם ואז להציג אותם למחפשים.
זחילה
דמיין שאתה צריך לחקור מדינה לא ידועה. אתה מתחיל בעיירה קטנה ונוסע בדרך המחברת אותך לעיירה הבאה. אתה לוקח את הדרך הבאה לעיירה הבאה, ואת הכביש הבא אחרי זה. אם תיסע לאורך כל דרך אפשרית מנקודת ההתחלה שלך, בסופו של דבר תגלה את כל העיירה.
כך עובדת גוגל - פרט לעיירות שהן דפי אינטרנט והדרכים המחברות ביניהן קישורים נכנסים.
אז: גוגל מתחילה לראשונה בדף אינטרנט אחד. הוא מוצא את הקישורים בדפי אינטרנט אלה ועוקב אחריהם כדי לגלות דפי אינטרנט אחרים. לאחר מכן הוא מוצא את כל הקישורים בדפים האלה, ואת הדפים הבאים, ואת הדפים הבאים. בסופו של דבר הם מסוגלים לגלות כמעט כל דבר באינטרנט.
ואיך גוגל עושה זאת?
היא משתמשת בתוכנת מחשב המכונה בדרך כלל סורק כדי "לסרוק" או לגלות דפים וקישורים.
הערת שוליים. הסורקים נקראים לעיתים גם "עכבישים" - מכיוון שגם הם זוחלים ברשת.
ב- SEO אנו רוצים לעשות הכל כדי להקל על עבודת העכביש. זה, בתורו, מקל על סריקות של דפי האינטרנט שלנו.
אינדקס
לאחר מציאת דפים ברשת, העכבישים מחלצים מהם נתונים ואוחסן או "מדד", אמרו נתונים במאגר הנתונים של גוגל - כך שיוצגו בתוצאות החיפוש.
הנה החלק המהנה: עכבישים לא ממש מציגים דפי אינטרנט כמו בני אדם.
זה סוג של עכבישים הנתונים שאוספים ומאחסנים: התאריך בו נוצר דף, הכותרת שלו ותיאור המטה, מילות מפתח עיקריות, קישורים אליו וממנה ופרטים אחרים הספציפיים לאלגוריתם של מנוע החיפוש.
נסה זאת בעצמך - חשוב על האתר המועדף עליך, ואז הכנס אותו לדף זה כדי לראות איך הוא נראה לעכביש. די שונה, הא?
ב- SEO אנו רוצים להבטיח כי הנתונים שגוגל מייצר באינדקס לאחר סריקת הדפים שלנו יהיו מדויקים ככל האפשר. זה הופך את זה הרבה יותר סביר שהם יופיעו בתוצאות חיפוש לאן אנחנו רוצים.
החזרת שאילתות
כשאתה מזין שאילתת חיפוש ב- Google, היא מחפשת בבסיס הנתונים שלה את דפי האינטרנט הרלוונטיים ביותר לשאילתה שלך ומציגה אותם כתוצאות חיפוש. הרלוונטיות הזו נקבעת על ידי האלגוריתם שלה.
לרוע המזל, אף אחד לא יודע בדיוק מה העדיפות של האלגוריתם של גוגל… למעט גורם אחד המוסכם באופן אוניברסלי:
מספר הקישורים האיכותיים לדף היעד.
גוגל שמה דגש חזק על קישורים נכנסים כסוג של סמכות ורלוונטיות.
אפילו כמתחיל, יש למרבה המזל דרכים בהן תוכלו להקדים את עצמכם לקראת המשחק בכל הקשור לקישורים נכנסים. נעסוק בזה מעט בהמשך.
כיצד ניתן לבצע אופטימיזציה של האתר שלי לגוגל?
כעת אנו יודעים שצריך לסרוק ולאינדקס דפי אינטרנט.
מה שמביא אותנו לשאלה הגדולה: מה אנחנו עושים כדי לעזור לתהליך הזה? וכשזה נוגע לזה ... מה אנו מבצעים אופטימיזציה ב"כלי אופטימיזציה למנועי חיפוש "?
בדרך כלל ניתן לחלק את התשובה לשתי קטגוריות, כלומר מאמצים בעמוד ובאמצעות העמוד.
קידום אתרים בדף עוסק בהתאמת אלמנטים בדף אינטרנט כך שגוגל מבינה במה מדובר, תזהה כמה זה מדהים ומחליטה שהיא ראויה להיות מספר 1 בתוצאות החיפוש.
(זה לא קורה כל הזמן, אבל אפשר לחלום.)
מצד שני, SEO מחוץ לדף הוא דרך מפוארת לומר "בנה המון קישורים נכנסים מעולים, כך שגוגל תחשוב שהדף שלך יהיה אמין."
באופן כללי, ככל שיש לך קישורים נכנסים איכותיים יותר וטובים יותר, כך הדפים שלך עדיפים בתוצאות חיפוש. יש לנו את האלגוריתם של גוגל להודות על כך.

adirom-tech.space/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עדי אלון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]