חיפוש מאמרים

12383 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כלי נגינה ישן - למכור או לשמור?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מכירות אימון אישי ועסקי אימון אישי אימון עסקי

נושא המאמר: המכירה הטבעית
מאת: אמיר הלמר   שמור מאמר למועדפים

המכירה הטבעית

מכירה טבעית ? מה זה ? יש דבר כזה? איך מתחילים?

רגע ,רגע ...., אני יודע שזה נשמע חלום, למכור באופן טבעי ללא מאמץ.
זה אמיתי, זה קל והכי חשוב זו הצורה הנכונה למכור ולשמר לקוח.

בואו נתחיל -

מכירה טבעית היא מכירה המתנהלת בצורת שיחה נינוחה, בה אנו מבררים את צורכי הלקוח על ידי שאלות ומספקים לו את הצורך האמיתי שלו.
אנו פותרים ללקוח בעיה, נותנים לו מענה לדילמה.

השלבים הם :

הצגה עצמית
איתור צרכים על ידי שאילת שאלות
סגירה

הצגה עצמית -

קצרה ותמציתית. איש המכירות יציג את עצמו ואת המוצר באופן כללי.
מומלץ להשמיע משפט פתיחה שידגיש את יתרון השירות או המוצר, כגון : " אני בטוח שהשירות הנ"ל יגדיל את התפוקה שלכם ב 10% .....".

מדוע אנו לא מפרטים יותר על המוצר בשלב זה ?
ראשית, אנו צריכים לברר מה הלקוח באמת צריך לכן, רק לאחר שנשאל אותו שאלות המבררות צרכים, נדע לרכז את פירוט תועלות המוצר בצורה כזו שינתן מענה לצרכיו.

איתור צרכים -

• המיומנות החשובה ביותר מכל מיומנויות המכירה.

• נעשית תוך-כדי הצגת שאלות

• שאילת שאלות נועדה:
לקדם את תהליך המכירה
לעמוד על ה"מצוי" וה"רצוי" והפער ביניהם, עליו באה המכירה לענות.
השואל שאלות שולט בתשומת לבו של הלקוח, כי מחייב אותו לענות.
שאלות נכונות יעזרו ללקוח לשכנע את עצמו.

מבחינים בין צרכים סמויים לצרכים גלויים:
צרכים סמויים
הלקוח מבטא קושי, מבטא אי-שביעות רצון מהמצב הקיים.
צרכים גלויים
הלקוח מצהיר בצורה מפורשת על רצונו במוצר אותו מספק המוכר.

מטרת השאלות – חשיפת הצרכים הסמויים (שהם בעלי החשיבות לקידום תהליך המכירה),
ופיתוחם לצרכים גלויים ומפורשים.


טכניקת שאילת שאלות

השאלות תהיינה תמיד שאלות פתוחות. נבחין בסוגי שאלות כדלקמן:

1.שאלות חושפות צרכים סמויים, חושפות את הבעיה/הקושי של הלקוח:

• במה אתה משתמש כיום?
• באיזה סוג של אנשים אתה זקוק כדי לתפעל את המערכת?
• לו יכולת, מה היית משפר במוצר?
• אם תקבל את השירות/המוצר, בהתראה מוקדמת, מה תפיק מכך?
• מה הן ההשלכות של בעייתך לגבי (התרחבות העסק, עלויות, תפוקה)?

2. שאלות הגורמות ללקוח להעלות את הפתרון לצורך שהביע-
ממוקדות בתועלת הצפויה:

• מדוע חשוב שתהיה לך מצלמה?
• איך היא תעזור לך בלימודיך?
• מה היא תאפשר לך לעשות, שאינך מסוגל לעשות כיום?

לא נשאל שאלות סגורות , אשר התשובה עליהן היא כן או לא.

לאחר שהבנו את הצרכים האמיתיים של הלקוח, נציג את המוצר ונשים דגש על היתרונות החשובים ללקוח.

במהלך שיח זה, על איש המכירות להיות קשוב ל"איתותי קניה" של הלקוח, כגון:
המוצר נהדר.
השרות נהדר.
אני מסכים איתך בהחלט.
האם אתה ממליץ על הטלוויזיה הגדולה או הקטנה?
הטלוויזיה תתאים לי לחדר השינה....
מה זמן אספקה?
מהן אפשרויות התשלום?

סגירה
בכל הזדמנות ובכל שלב, יש לנסות ולסגור את העיסקה.

שלכם ,
אמיר הלמר
מאמן אישי ועסקי
www.migdalor.biz

www.migdalor.biz


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אמיר הלמר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]