חיפוש מאמרים

12383 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חלומות ופשרם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כוחה של כותרת מסר לגולש כותרת באתר הנעת גולש באתר

נושא המאמר: על חשיבות הכותרת בדף אינטרנט
מאת: רמי בן עמי   שמור מאמר למועדפים

ברגע שהגולש הגיע לאתר שלנו, הצלחנו לצוד את תשומת ליבו לשניות ספורות בלבד. כעת, על מנת שהגולש ישאר באתר וימשיך את המסלול שייעדנו לו, אנו צריכים להבין מה הוא צריך ומה יגרום לו להמשיך לנוע באתר. כיצד גורמים לגולש להישאר באתר ולגלוש בנתיב שהכנו עבורו ואשר דרכו נוכל להעביר לו את המסר הרצוי וכן נניע אותו לפעולה? איך נדע על מה הגולש חושב? מה הוא צריך באותם רגעים? איזה פיתרון הוא מחפש או אולי יש משהו המפריע לו באתר...

האם הגעתי למקום הנכון?
שאלה שתעסיק כל גולש שיכנס לאתר שלכם זכרו, הגולש מחפש פיתרון ואנו רוצים להיות הכתובת שתספק לו את הפיתרון. אם לא ימצא פיתרון, ימשיך הגולש לאתרי המתחרים. לכן יהא עלינו לספק לו פיתרון פשוט, מהיר וברור שהוא אכן במקום הנכון. את המסר הזה אנו צריכים להעביר באופן חזק ומיידי. למעשה, זהו האלמנט החשוב ביותר בדף אשר בלעדיו, הגולש לא ישאר כדי לצפות בשאר

כוחה של הכותרת
הכותרת היא אחד מהאלמנטים הבולטים והמושכים את תשומת ליבו של הגולש שנכנס זה עתה לאתר. הכותרת היא זו שתקבע באם הגולש ינטוש את האתר או ישאר וימשיך במסלול. את הכותרת כדאי לעצב בתג הנקרא H1 . הכותרת מורכבת ממלל ומוטב ממלל קצר, חזק, ברור ופשוט להבנה על מנת להשיג את המטרה שלנו להשאיר את הגולש בדף וכמובן להניע אותו להמשיך לגלוש באתר. לפיכך כדאי להשקיע זמן, יצירתיות ומחשבה כדי ליצור כותרת חזקה שתגרום לסקרנות אצל הגולש ותניע אותו להישאר בדף ואף לעבור לדפים אחרים באתר.

אלמנטים שכותרת צריכה להכיל
גודל גופן (פונט) גדול, לפחות פי שניים, משאר המלל באתר

נעצב את הגופן על ידי אלמנטים עיצוביים כמו על ידי הדגשה, אייקונים או עיצוב אחר שיתפוס את העין

בבחירת צבע הכותרת, נדאג לתת קונטרסטיות לרקע האתר ונבחר צבע ניגודי ובולט

על הכותרת ליצור אצל הגולש את המסר החזק והברור - הגעת למקום שחיפשת

אלמנטים ודגשים שיש לתת בכתיבת כותרת
צריך לזכור שהגולש הגיע לאתר כי הוא מחפש פתרון לבעיה שיש לו ואנחנו צריכים להעביר לו את המסר שהוא הגיע למקום הנכון ושבאתר שלנו הוא ימצא את הפתרון לבעיה שלו. לפניכם כמה דגשים ואלמנטים בהם ניתן להשתמש להשגת מטרה זו בכתיבת כותרת מתאימה: פשטות, עוצמה, שאלה, ייחודיות, הבטחה, הזדהות, רלוונטיות, סקרנות, דחיפות, תקווה. הקפידו. אל תכתבו הבטחה שלא תוכלו לעמוד בה ואל תלחיצו אם זה לא רלוונטי. הקפידו לא להיסחף ולהיות ספאמריסטיים. אל תנסו להיות מתוחכמים מידי. הישארו פשוטים, ברורים וחזקים וזהו כל הסיפור.

מילות הקסם
ניתן להשתמש במילים או ביטויים חזקים שמפעילים את הרגש, הסקרנות, ההזדהות וכו. חשוב להימנע מביטויים שליליים ולהשתדל להשתמש בביטויים חיוביים ומעוררי תקווה והשראה. נעשו מחקרים לגבי הנושא הזה וניתן לומר ששימוש בסוג ביטויים שצויין לעיל פשוט עובד. ניתן למצוא ביטויים אלו על ידי חיפוש מחקרים בנושא בגוגל. לפניכם מספר דוגמאות: מדהים, הצלחה, טוב יותר, פשוט, קל, חייב, צריך, סודות, מיידי, חינם, מובטח, מוכח, קסם, מדהים, לגלות, ללא תשלום, תוצאות ועוד...

ישנם עוד אלמנטים ודרכים שיכולים לספק מטרה זו. לדוגמא תמונה שיכולה להעביר את המסר, אלמנט עיצובי, סרטון וידאו קצר... אבל הכותרת מורכבת ממלל חזק, בולט וברור בעל עוצמה רבה שיעביר את המסר הראשוני בצורה הטובה ביותר.

www.bombasite.co.il/hebrew-catalogimageslist-showimage-site+images+catalog+-website_blog:::website_title.jpg-website_blog.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רמי בן עמי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]