נושא המאמר: היתרונות של פייסבוק על גוגל בפרסום העסק
מאת: אופיר בן צור שמור מאמר למועדפים
היתרונות של פייסבוק על גוגל בפרסום העסק
ידוע שהרי פייסבוק הינה הרשת החברתית הגדולה העולם, ובשל כך הפכה אופטימלית קידום העסק על ידי שיווק בפייסבוק. לא רק אלא שפייסבוק כתוצאה מהמאפיינים שלה הפכה ליעילה יותר לפרסום מגוגל משום האפשרות לפילוח של הגולשים באופן מדוייק יותר ובכך להגיע לקהל היעד הנכון. כמו כן קיימות בפייסבוק מספר אפשרויות לבעל העסק לקידום בפייסבוק.
היתרונות בפרסום של פייסבוק על גוגל
* פייסבוק מציעה אפשרות לבצע פילוחי גולש ממוקדים יותר מגוגל על ידי מספר קריטריונים כגון: גיל, מין זכר\נקבה, השכלה, מערכת יחסים רווק, נשוי, מאורס, במערכת יחסים. כתוצאה מכך מתאפשרת הגעה ללקוחות
* פייסבוק זוהי מערכת השיווק היחידה אשר גדולה יותר ממערכת הפרסום גוגל, ובשל כך הפכה אתרקטיבית לפרסום בפייסבוק.
* האפשרות לשיווק בפייסבוק למעשה פשוטה בצורה משמעותית מאשר הפרסום בגוגל. ומשום כך מאפשרת לכם בעלי העסק לנהל את הפרסום בפייסבוק בצורה עצמאית לפחות בתחילת הקמפיין.
* חשוב לדעת כי קמפיין הקידום בפייסבוק זול בצורה משמעותית מאשר קמפיין אשר מנהלים בגוגל.
* פרט אשר לא קיים בגוגל באמצעות פרסום בגוגל מתאפשר לבעלי עסקים ליצור קרבה לגולשים אשר ברוב המקרים מועילה להם מבחינה תדמיתית ופרסומית ואף לחשיפה.
כיצד לבנות פרופיל מוצלח בקמפיין השיווק בפייסבוק
קיים צורך ביצירת דף פייסבוק עם נראות טובה כאשר דף זה יהיה חדשני ומעוצב ובעל ממשק קל ונוח בכדי ששלגולש יהיה קל להתמצא בו. המטרה היא כמובן "ללכוד" את הגולש באמצעות אלמנטים שונים כגון:
* תמונת פרופיל ארוכה עם תוכן מעניין.
* חשוב מאוד לבצע עדכונים שוטפים בעמוד.
* מומלץ על תמונה פנורמית.
* וכמובן מגוון אפליקציות אשר יופיעו בלשונית ועוד תכנים מגניבים.
טיפים!
מומלץ להעזר בבעל מקצוע בתחום קידום אתרים אשר מתמצה בנושא קידום בפייסבוק.
חשוב כאשר בוחרים בעל מקצוע להתעניין ברזומה ובהישגיו בתחום על מנת לוודא כי באפשרותו לנהל לכם את הקמפיין של הפרסום בפייסבוק בצורה אופטימלית אשר תספק את דרישותכם וציפיותכם.
כמו כן, חשוב מאוד לבדוק אם ובעל במקצוע מתמחה בבניית אתרים משום שכך יוכל לתת מענה אם יהיה צורך בהוספת תכנים לאתרכם.
extra.org.il/
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אופיר בן צור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.