נושא המאמר: מה היתרונות של תוכנה לניהול לקוחות לעסקים Sugar CRM?
מאת: גל סהר שמור מאמר למועדפים
ידוע שבשביל לקיים עסק חייבים לקוחות. הלקוחות, הם אלו שמחזיקים את העסק ע"י רכישות של המוצרים אותם הוא מציע. זה שיש לקוחות זה באמת טוב ויפה, אבל לא תמיד מספיק. כל בעל עסק חייב תמיד לשאוף להרחיב את העסק שלו וזה אומר להגדיל את מחזור המכירות. אבל איך בעצם יגדיל את מס' המכירות? או שימכור יותר ללקוחות שלו, או שידאג להביא לקוחות חדשים.
אז בואו נגיד שהחלטנו להשקיע זמן וכסף בלהביא לקוחות חדשים, אם זה בהוספת סוכני מכירות בשטח, טלמרקטינג, פרסום או כל דרך אחרת שנראית לנו כמתאימה לתחום בו אנו עוסקים. אנחנו מכירים את העסק שלנו וגם מבינים אותו ובהתאם להשקעה ככה גם נראה תוצאות - שלא יאחרו לבוא.
בכל יום הפנקסים שלנו ושל אנשי השיווק שלנו מתמלאים בפרטים על לקוחות חדשים שהצלחנו לגייס. בנוסף, מצטרפות רשומות על לקוחות פוטנציאלים, שהסיכויים להצטרפותם משתנים מאחד לאחד.
אז בהתחלה אנו מאוד שמחים על כך שמצטרפים לקוחות חדשים ויש גם "לידים" על לקוחות שחושבים להצטרף. אבל מה קורה בהמשך?
בהמשך, מן הסתם נגיע למצבים של חוסר שליטה. למרות שהעסק ממשיך למכור ואפילו יגדל, אנו נגיע למצב שבו לא תמיד נוכל לעקוב אחר ההתנהלות מול לקוחות. ריבוי הלקוחות והטיפול בהם יגזול זמן יקר שקודם לכן הופנה להגדלת העסק. ומה עם הלקוחות הפוטנציאלים? אליהם עדיין לא הגענו.
המעקב אחר הלקוחות הפוטנציאלים הינו בעייתי יותר מכיוון והטיפול בהם אינו שוטף. יצרנו קשר, ביקרנו אותם, הפעלנו את קסמינו בנסיון לגייס אותם והמשכנו ללקוח הפוטנציאלי הבא. לאחר זמן מה, לא ממש נזכור מה אמרנו, מתי נפגשנו, מתי אנו אמורים להיפגש שוב, האם הבטחנו תנאים מסויימים ולמי ועוד ועוד. אז מה עשינו בזה?
השקענו זמן, כסף ועבודה קשה שאחוז גדול ממנה יורד לטמיון. איבוד השליטה יגרום לנו למכור פחות ממה שאנו אמורים וזאת במידה והעסק שלנו מנוהל הכי טוב שאפשר מבחינתנו. לא רק שגיוס הלקוחות העתידיים שלנו יפגע – כך יקרה גם ללקוחות הקיימים, שאל לנו לזלזל בקיומם. מעקב וטיפול לקוי פוגע גם בלקוחות קיימים וגם בעתידיים.
בנקודה זו באה לידי ביטוי חשיבותה של התוכנה לניהול עסק שידועה גם כ Sugar CRM. התוכנה לניהול לקוחות היא מסוג הדברים שיגרמו לכם לשאול את עצמכם – איך הסתדרתי בלי זה בעבר? ובצדק, כי משלב מסויים בהתפתחות העסק שלכם לא תוכלו בלעדיה. על חשיבותה של מערכת זו תוכלו לקרוא במאמר הבא שמומלץ מאוד לכל מי שחשוב לו להצליח ולנהל את העסקים שלו בצורה מסודרת ועקבית.
המערכת לניהול לקוחות - Sugar CRM עברית, אידיאלית לעסקים בינוניים וגדולים, מחמישה עובדים ומעלה.
www.sinapistech.com/crm/
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גל סהר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.