חיפוש מאמרים

12383 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קייטנות ספורט





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גני ילדים- גישות חינוכיות בגני ילדים גישות לחינוך בגני ילדים seos

נושא המאמר: גני ילדים- גישות חינוכיות בגני ילדים
מאת: promo   שמור מאמר למועדפים

גני ילדים- גישות חינוכיות בגני ילדים פיליפ ארירס, היסטוריון של התרבות, גרס כי מושג הילדות התפתח בתרבות המערב החל מן המאה ה- 17. אריאס יצא מתוך הנחה כי הילד אינו מוגדר כ"ילד" בגלל תכונות הקיימות בטבעו, אלא שהילד הנו תוצר של תפיסות תרבותיות וחברתיות המשתנות מתקופה לתקופה ומתרבות לתרבות בימינו נוטים להקדיש לילד ולתקופת הילדות תשומת לב רבה. אנו יוצאים מתוך הנחה ברורה שהילדות מהווה שלב חשוב, מיוחד ושונה מתקופת הבגרות - זוהי התקופה המעצבת את המבוגר לעתיד, על כל המשתמע מכך… מצב זה היה שונה בתכלית עד לפני כמאה וחמישים שנה. אז נחשבו ילדים למעין נספח לעולם המבוגרים. בעבר הלא רחוק כל כך, מוצרים ושירותים כמו גני שעשועים, צעצועים, הצגות ותכניות רדיו וטלוויזיה לילדים, כמו גם מזון וריהוט לקטנטנים היו בגדר חלום בלבד כיום ישנם גישות חינוכיות רבות לגיל הרך, להלן מידע קצר אודות הגישות החינוכיות הנהוגות ב גני ילדים . לחלק מהגישות צירפנו קישור למידע מפורט ומעמיק יותר גישת מונטסורי: שיטה זו שמה דגש מיוחד על "תקופות רגישות" בהן לילד קל לקלוט רעיון או מיומנות מסוימת בצורה חושית וללא מאמץ, אין סדר יום מובנה אלא חופש בחירה בין גירויים שונים בתוך המסגרת. גני ילדים הפועלים בגישת מונטסורי, מאובזרים בפריטים אשר עונים על כל תחומי ההתעניינות הספונטנית של הילד. גן אנטרופוסופי: גישה זו שמה דגש מיוחד על חשיבותו של הלימוד בגיל צעיר מאוד ומייחסת משקל רב להתפתחות האינדיווידואלית של כישוריו הגופניים, האינטלקטואלים והפסיכולוגיים של הילד גן משולב:מטרת גישת "הגן המשולב" להפגיש בין ילדים בעלי צרכים ייחודיים לבין ילדים בעלי התפתחות תקינה. גן זה הוא גן רגיל ובו שני שליש ילדים רגילים ושליש ילדים שנתגלו אצלם ליקויים קלים בתחומים שונים וזה יעזור להם בלימודים. אנשי החינוך בגן מסייעים לילדים בעלי הליקויים על מנת שיוכלו להשתלב בהמשך במסגרות חינוך רגיל. הגן המשולב מיועד בעיקר לילדים חרשים, ולילדים עם אוטיזם קל גן מ.ט.ל: זוהי גישה של כיתת גן העוסקת במחקרים בחינוך מדעי טכנולוגי. הילדים רוכשים ידע טכנולוגי הקשור בפתרון בעיות. אופן הלימוד מועבר לילדים בצורה חווייתית תוך התנסות פעילה ולא באופן מילולי בלבד גן רפורמי: גן תל"ם- "תנועה ליהדות מוקדמת".גישה זו שמה דגש על שוויון בין המינים. בגן זה יתחנכו ילדים ממשפחות חילונית מרחבי הארץ, צוות העובדים יהיה מתוך המסלולים ללימודי יהדות בסמינרי ההכשרה לגננות. התוכנית החינוכית של הגן מתקדמת במיוחד בנושאים העוסקים בשוויון בין המינים גן זורם: גישת "הגן הזורם" שמה דגש על מערכת לימודים חופשית, המוכתבת על פי בחירתו של הילד/ה. הילדים מגיעים לגן ומתפקדים בו כפי שהם רוצים ומבינים, כמעט ללא מעורבות צוות הגננות. אין סדר יום אחד שנקבע מראש לכל הילדים, כל ילד יוצר עצמו את סדר היום שלו כיתת גן: גישה זו שמה דגש על שיתוף פעולה בין הילדים שבכיתה א' לבין ילדי גן-חובה, שבשנה הבאה שלהם יהיו בבית הספר. מטרת הגן היא לחשוף בפני ילדי הגן את הנעשה בבית הספר ולהכינם למסגרת החדשה גן רגיל: מסגרת חינוך לילדים בגיל שלפני בית הספר. גן ילדים זה מתייחס אל הילד כמכלול ומציב כיעד את קידום התפתחותו בתחומים הפיסי מוטורי, הרגשי חברתי והאינטלקטואלי. התכנים בהם עוסקים הילדים בגן לקוחים מן הסביבה הפיסית והאנושית הקרובה לילדים כגון: מדעי הטבע, מדעי החברה, מתמטיקה, ספרות, אומנות ועוד גנים נוספים:גנים המתמקדים בנושא אחד שעל פיו מתוכננות הפעילויות בגן. לדוגמא: גן מוסיקה, תוכנית הגן מורכבת כך שכל תחומי הגן סובבים סביב המוסיקה. גן טבע, גן מחשב, גן אומנות, גן אנגלית, גן ספורט ועוד גנים בחינוך מיוחד: גן מיוחד הכולל בתוכו ילדים עם פיגור קל, פיגור בינוני, פיגור קשה, הפרעות התנהגותיות/רגשיות, אוטיזם, הפרעות נפשיות קשות, ליקויי למידה רב בעיתים, שיתוק מוחין ונכויות פיזיות קשות, חירשים וכבדי שמיעה, עיוורים וליקויי ראיה, מעוכבי התפתחות ומעוכבי שפה . מצאנו לנכון לציין כי הגישות החינוכיות השונות יכולות להראות מאוד יפה על הנייר, מלאות בתובנות ואידיאולוגיה, אבל חשוב לשים לב ליישום בפועל של אותה גישה. להבין מי הצוות המוביל בגן ואיך הם מצאו לנכון ליישם, הלכה למעשה, את הגישה החינוכית אותה בחרו.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י promo שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]