נושא המאמר: תוכניות שותפים לעומת שווק רשתי כמנוף ליצירת הכנסה פסיבית
מאת: אומגה 3 הדור החדש שמור מאמר למועדפים
תוכניות שותפים
אלו למעשה סוג של "מיקור חוץ" לפעולות שווק ומכירות של מוצרים.
מהן תוכניות שותפים והאם הן יכולות להניב הכנסה פסיבית ?
שווק
חברות המייצרות מוצרים\שירותים בוחרות באחת משתי דרכים בבואן לשווק את מוצריהן:
א. שווק קונבנציונלי - שווק מוכר ונפוץ בארץ
ב. שווק לא קונבנציונלי - מוכר, מקובל נפוץ באסיה וארה"ב
אין טעם להרחיב על השווק המוכר, כולנו מכירים מושג שנקרא "חנות".
שווק לא קונבנציונלי
גם שווק לא קונבנציונלי נחלק לשני חלקים עיקריים:
א. שווק ישיר
ב. שווק עקיץ
שווק ישיר
שווק ישיר הוא מכירה "ישירה" של מוצר, שוק רשתי או תוכנית שותפים היא דוגמא טובה לשיטת שווק זו.
שווק רשתי הוא למעשה "שווק עקיף" אך יש בו ערוץ לאנשי מכירות.
MLM כשווק עקיף
MLM או שווק רשתי הן דוגמאות לשווק הנעשה ע"י משווקי משנה ומוכרני משנה, ולכן הוא מאפשר
תגמול עבור מכירותיהם של אחרים.
הכנסה פסיבית
"הכנסה פסיבית" - הכנסה עבור פעולה שנעשתה בעבר ומתגמלת בהווה.
באופן תיאורטי, שווק רשתי(MLM), תוכניות שותפים ודרכי השתכרות אחרות עשויות להניב הכנסה פסיבית, אך בפועל, הכנסה פסיבית שמורה לסוג מסויים מאוד של שיטות אשר יבטיחו קנייה חוזרת של מוצרים.
MLM
שווק רשתי קרוב מאוד להגדרת של הכנסה פסיבית כאשר המשווק הוא יזם בחברה בשווק רשתי בעלת אופי שכזה.
קשה לתאר משווק של מוצר נפוץ, מוכר וממותג אשר "דווקא עכשיו" יצור ארגון המבוסס על יזמים, עקרון התזמון חשוב בהחלט!
במידה ויזם בשיטת שווק רשתי אכן יצר רשת הפצה שכזו, אזי הכנסה פסיבית תהייה אחוזים מפעילותה של הרשת.
תוכניות שותפים
תוכנית שותפים אשר מבוססת על מכירת מוצר\שירות באמצעות פרסום אקטיבי, תדרוש מהיזם לשמור תמיד על עירנות, בכל מה שקשור למסעי הפרסום שהוא עורך.
פעולה זו עשוייה להיות גוזלת זמן, וגם בשימוש בכלים אוטומטים למינהם, קשה להכדירה "הכנסה פסיבית".
תוכניות שותפים כמו שווק רשתי בשיטת MLM עשויים להניב הכנסה פסיבית.
הכנסה פסיבית שכזו תוגדר באמצעות הפעולות שצריכות להיעשות באופן שוטף כדי להבטיח הכנסה שכזו.
אם יש רמה מינימלית של פעולות בין אם מדובר במכירה ישירה ע"י MLM או תוכנית שותפים, ההכנסה תהייה "אוטומטית" בהתאמה
www.omega3-ala.com/page123.asp
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אומגה 3 הדור החדש שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.