נושא המאמר: טיפים לעיצוב פלייר
מאת: שירה שמור מאמר למועדפים
האם הפליירים שלך מושכים את קהל היעד שלך? אנו רוצים ללמד אותך כיצד להכין פלייר שמוכר,באמצעות השקעה של מעט מזמנך ב עיצוב ומיומנויות שיווק. יש לבצע זאת לפני הפניה ל בתי דפוס.לאחר מכן-יש להגיש להם את העיצוב שלך. אילו טכניקות אתה יכול ליישם? קח 3 טיפים אילו לעיצוב פלייר. שימוש בהם בעקביות יחסוך לך זמן רב בלהפעיל ולמשוך לקוחות נוספים. 1. צילום דיגיטלי -השתמש באיורים כדי לתפוס את תשומת ליבו של הלקוח ולספר באמצעותו את הסיפור שלך . כך תקים מוקד ויזואלי דרך הפלייר המעוצב שיתפוס את תשומת הלב. בחר מספריות צילום של מלאי באינטרנט או תשכור מאיירת לעשות המחשה אישית. להלן כמה טיפים מהירים: מקם את התמונה החזקה ביותר שלך בראש העליון של הדף שבו היא תקבל את החשיפה הטובה ביותר. באמצעות תמונה אחת גדולה תעשה רושם חזק יותר, יותר מאשר כמה קטנות. יש לשים בסמוך תמונה קטנה על מנת ליצור ניגוד. התוצאות? צילומים ואיורים יעזרו לכם לתפוס את העין של הלקוח. 2. שיכנוע-יש לקלוע ללקוח עם כתיבה משכנעת תעשה את שני הדברים: השתמש במלים משכנעות, כי זה האינטרס שלך, והגדרות בפלייר יגרמו ללקוח לפעול. מה ניתן לעשות כדי להפוך את הפלייר שלך יעיל יותר? החלת עקרונות בסיסיים אלה: צור את הכותרת קליטה ופרובוקטיבית שים את ההודעה שלך במונחים של "לך" במקום "אני" או "אנחנו". אנשים לא אכפת לי על מה "אנחנו" מציעים; שיראו שאכפת לך כיצד המוצר או השירות שלך יכול לשפר את חייהם. להבהיר מה הקוראים שלך צריך לעשות, חושבים, או מאמינים כתוצאה מקריאה של המידע הנוכחי. מדיניות ההכוונה שלך צריכה להיות כמו פקודה, הידוע בשם "קריאה לפעולה." זה יכול להיות פשוט כמו " מכנים היום "או" מסדר את זה עכשיו. " התוצאות? כל העניין של עיצוב הפלייר שלך היא לעודד את הלקוחות הפוטנציאליים שלך לנקוט בפעולה! בין אם זה לשלוח דוא"ל או להרים את הטלפון ולהתקשר אליך, באמצעות דיוק משכנע במילים הסיכויים שלך לנקוט בפעולה. . . עכשיו! 3. הגבל את עצמך עם 2 סוגי גופנים על מנת שהעלון שלך יהיה מקצועי ובעל מראה אחיד, אני ממליץ לך להגביל את מספר הגופנים בהם אתה משתמש. עדיף להשתמש בגופן אחד (רצוי אחד מודגש) עבור הכותרות שלך ואחר הגופנים עבור גוף הפלייר. אתה יכול להשתמש בנטוי או מודגש ווריאציות בתוך המשפחה של אותו סוג גופן. התוצאות? פלייר מעוצב ובעל מראה אחיד ומקצועי, יביא לשלמות החברה שלך בשוק. אם אתה מעוניין בעיצוב של פלייר מיוחד ב בית דפוס חדשני,פנה לאתרנו. לפרטים נוספים: http://www.d-online.co.il http://dfus.rabanim.net http://dfus.orlanoar.com
www.d-online.co.il
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שירה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.