|
|
נושא המאמר: בניית אתרים ליצירת מקסימום לידים מאת: my-web שמור מאמר למועדפיםבניית אתרים ליצירת מקסימום לידים בניית אתרים שחושבת על לידים, לידים, לידים... ליד הוא קשר, הוא קצה חוט, הוא המגע הראשון שמקיים לקוח פוטנציאלי עם האתר שלכם, והוא הבעת העניין הראשונה שאומרת: "וואלה, יש פה משהו מעניין בשבילי". כבעלים הגאים של אתר אינטרנט אתם בוודאי מעוניינים בתנועת גולשים רבה ככל האפשר, אבל יותר מזה – אתם רוצים לידים, ואתם רוצים שבהמשך אותם לידים יהפכו ללקוחות של ממש, שיצדיקו את תהליך בניית אתרים שהשקעתם בו כסף רב כל כך. לידים ? מהם לידים ואיך הם קשורים לעבודת בניית אתרים שאני רוצה לאתר שלי ? מבחינת מומחי בניית אתרים ובעיני בעלי האתר, איסוף לידים הוא כלי שיווקי משמעותי, המאפשר את זיהוי האנשים שמוכנים לפעולה. אלה הם האנשים שרוצים להיות מקושרים לאתר, שרוצים לקבל מידע אודותיו, שרוצים לקחת חלק בפעילות שאתם מציעים. לשם כך בדיוק בוצעה בניית אתרים , לשם כך בדיוק אותה בניית אתרים יצרה את האתר המושלם, ולשם כך בדיוק נדרשת עכשיו מערכת לאיסוף אותם לידים ולהגברת התנועה של לידים חדשים (כמו ילדים עם ממתקים – אף פעם אין להם מספיק). בניית אתרים לאיסוף לידים מייעדת אותם לשימוש בעלי האתר. איזה שימוש? למשל, להודיע ללידים על מוצרים חדשים, להפיץ אליהם סקרים, ולהציע להם הנחות אם רק יהפכו ללקוחות מן המניין (אלה שכיוונתם אליהם בשלבי בניית אתרים הראשונים). אז איך מביאים לידים לאתר וכיצד בניית אתרים יכולה לסייע ? בניית אתרים לשם השגת לידים מתחלקת לשני חלקים: 1. בניית אתרים שנועדה להביא את הגולשים לאתר ו-2. בניית אתרים שתגרום לגולשים לרצות להירשם לאתר (וליצור ליד). לשם כך ישנן מספר פעולות שתוכלו לבצע : 1. לפשט, לפשט, לפשט. בעת בניית אתרים תכננו את טפסי איסוף הלידים של האתר, כך שיהיו פשוטים, קלים, ומורכבים ממספר צעדים מועט ככל האפשר, אחרת הגולשים שלכם יתעייפו בדרך ... וינשרו. 2. בעת בניית אתרים , חלקו את טופס איסוף הלידים לשניים – בחלק העליון (וההכרחי) בקשו מהלקוח להכניס את פרטיו, בחלק השני תוכלו לכלול סקר שרק גולשים המעוניינים יוכלו למלאו. בכל מקרה, מומחי בניית אתרים נדרשים לשים לב שלא להתנות את הרישום ללידים במילוי הסקר. במקרה כזה, רשימת הלידים שלכם תישאר ריקה מאוד. 3. מבצעים בניית אתרים ? השאירו אפשרות למילוי הליד במספר מקומות באתר, כך שהלקוח לא יצטרך להתאמץ ולחפש את הטופס הרלוונטי במידה ויחליט להשאיר את פרטיו. 4. אחת הדרכים הטובות ביותר לאיסוף לידים היא באמצעות בניית אתרים ויצירת דפי נחיתה עבורם. בקשו ממומחי בניית אתרים לבנות מספר דפי נחיתה, ולהתאים אותם לקהלים שונים שיגיעו ממקורות שונים אל האתר. 5. היזהרו מ'להפציץ' את הלקוח בבקשות ללידים. בניית אתרים כאלה מעצבנת את הגולשים מאוד. 6. וחכו עם הלידים עד שהלקוח יבין מהו המוצר או השירות שאתם מוכרים. הקפידו על בניית אתרים ברורה, והדגישו את התועלות של הלקוח מהאתר בטרם תבקשו ממנו להשאיר את הפרטים שנוצרו במסגרת אותו תהליך בניית אתרים . 7. התייחסו להשגת ליד כאל השגת מכירה – בכל מקרה בו לקוח עזב את האתר מבלי שמילא ליד, חקרו ובדקו מדוע (באמצעות כלי סטטיסטיקה שקיבלתם מחברת בניית אתרים – שם תוכלו לעקוב אחר המסלול שלו באתר ולראות באילו דפים ביקר לפני שעזב). 8. ואל תשכחו לבקש מחברת בניית אתרים גם מערכת לניהול לידים - כמעט כל חברות בניית אתרים מציעות כיום מערכות לניהול לידים, המאפשרת את שמירת כל פרטי הלקוחות והפיכתם לרשומות לקוח בבוא הזמן, המתממשקות ישירות לאתר. בעת השלמת תהליך בניית אתרים בקשו מערכת כזו, בקשו ללמוד את אופן התפעול שלה, ולמדו להשתמש בה באופן שוטף. תגיות: בניית אתרים, בניית אתר, לידים www.my-web.co.il/
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י my-web שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.
|
|
|
להשכיר רכב
הזמנת מלון בחו"ל
הזמנת מלון בישראל
אתר איי יוון
מדריך איטליה
מלונות בניו יורק
מדריך לאס וגאס
המלצות על נופש
המלצות על פריז
נדל"ן ביוון
|