חיפוש מאמרים

12383 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הדפסת צ'קים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סרט תדמית סרט תדמית עסקי סרטי תדמית סרט תדמית לעסק

נושא המאמר: לא להתבלבל- סרט תדמית הוא האמצעי ולא המטרה
מאת: עוזי יהב, מנהל יהב הפקות וידאו   שמור מאמר למועדפים

כללי
אני כבר הרבה שנים בעסקי הפקות הוידאו, אבל כל פעם מופתע מחדש. מידי פעם פונים אלי בעלי עסקים, במטרה שאפיק עבורם סרט תדמית. כשאני מנסה לדבר עם אותם בעלי העסקים על: מסרים שיווקיים, מטרות שיווקיות, יתרון תחרותי, קהל היעד וכד', באותם מקרים אני מקבל תגובה של "באיזה שפה אתה מדבר"?
לכן, על מנת שנדבר בשפה אחת, חשוב להדגיש: סרט תדמית הוא אמצעי להעברת מסרים שיווקיים. אמנם, אחד האמצעים היותר יעילים להעברת המסרים השיווקיים, אבל- רק בתנאי שהוקדשה מחשבה רבה למטרות שעבורן מעוניינים להפיק סרט תדמית.

מטרות שיווקיות
לפני שמחליטים להפיק סרט תדמית, קודם כל צריך בעל העסק להגדיר לעצמו את המטרות השיווקיות שברצונו להשיג. מטרות שיווקיות יכולות להיות:
- הגדלת מכירות של מוצר קיים
- הצגה/חשיפה של מוצר חדש ייחודי
- גיוס כספים ממשקיעים לפיתוח העסק
- שמירת יתרון תחרותי ומיצוב כמוביל שוק
- סרטון להצגה בתערוכה/ברחוב על מנת למשוך תשומת לב של עוברים ושבים
- סרטון להצגה בכנס מקצועי או כנס לקוחות

מגוון המטרות של סרטי תדמית הוא רב, וציינתי כאן רק מעט מהמטרות. ברור שלכל מטרה נדרש סרט אחר לחלוטין, עם מאפיינים אחרים. לכל המעוניין, פרסמתי לפני כחודש מאמר בנושא: סרט תדמית לקידום מכירות, סרט תדמית עסקי, סרט תדמית למשקיעים- שמות שונים לאותו מוצר?. במאמר זה סקרתי את המאפיינים השונים המתבקשים בכל סוג סרט תדמית, ומה נדרש על מנת להפיק את סרט התדמית שיענה בצורה מיטבית על הצורך.

מה נדרש להגדיר לפני החלטה על הפקת סרט תדמית?
לכן, לפני שפונים לחברת הפקת סרטי תדמית, לבקש הצעות מחיר, מאוד מומלץ לעשות "שיעורי בית". ברור שרק אתה כבעל העסק, מכיר הכי טוב את העסק שלך, ומה אתה רוצה להשיג. תרומה זו לא תגיע מחברת הפקת הוידאו (להיפך, החברה עלולה בטעות לקחת אותך למקומות נוחים לחברת ההפקות, ולאו דווקא לצרכים שלך).
השאלות שאתה כבעל העסק צריך לשאול את עצמך הם:
- מה אני רוצה להשיג באמצעות הסרט (קידום מכירות, חשיפת מוצר, מיצוב/נוכחות וכו)?
- מי קהל היעד של הסרט (בפני מי אני רוצה להציג אותו)?
- איפה הסרט יוצג (באינטרנט, בכנס, בחלון ראווה וכו)?
- איזה מוצר או שירות אני מעוניין להציג (כאשר לעסק יש מספר קווי מוצרים, חשוב להתמקד)?
- האם יתלוו לסרטון אמצעי שיווק נוספים (באנרים פרסומיים, מודעות, פרסומות וכו')?

עם ההחלטות האלה, ניתן לפנות לחברת הפקת סרטי תדמית, לדיון על התכנים.

הכי חשוב- היתרון התחרותי
למרות המגוון הרחב של המטרות שעבורן מפיקים סרטי תדמית, קיימים מספר נושאים שיופיעו בכל סרט, כגון: תיאור המוצר/השרות, תיאור העסק. בנוסף, יהיו נושאים נוספים שיותאמו למטרות הסרט, כגון: קצב, מולטימדיה, כותרות.
אולם, הנושא החשוב ביותר, שאמור להופיע בכל סרט תדמית, הוא היתרון התחרותי. כיום, כמעט לכל מוצר שנחשוב עליו, קיימים ספקים רבים, אפילו למוצרים שנחשבים חדשניים. על אחת כמה וכמה, כאשר המוצר/שירות שאתם מציעים, מתחרה בשוק רווי, עתיר מתחרים.
חשוב ביותר, לבדוק את התחרות, ולבחון ביסודיות מה היתרון היחסי של המוצר שלנו ביחס לתחרות. חשוב לחשוב במושגים של תרומה או ערך נוסף ללקוח. לא להיתפש ליתרונות טכנולוגיים, כי ללקוח לא אכפת מטכנולוגיה- אלא רק מה הערך הנוסף שהמוצר מספק לו.

תמיכה שיווקית בהגדרת היתרון התחרותי
בהרבה מקרים, בעלי העסק כל כך "מאוהבים" במוצר שלהם, שקשה להם לראות את היתרונות או החסרונות האמיתיים של המוצר שלהם. במקרים אלו, מומלץ לבעל העסק לפנות למומחה שיווקי, שיבדוק את המוצר, ואת המוצרים והיצרנים המתחרים בשוק, ויסייע בהגדרת היתרון התחרותי. ברוב חברות ההפקה שאני מכיר, הרקע של המובילים בחברות הוא של קולנוענים, לכן- במידה ונדרש מומחה שיווקי, רצוי לפנות לחברות ייעוץ שיווקי, ולא להתבסס על חברות הפקת הוידאו. במידה והיכולת קיימת בחברת ההפקות, יש לכך יתרון משמעותי, שאז הן ההיבטים השיווקיים, והן ההיבטים הקולנועיים משולבים, ומאפשרים הפקת סרט תדמית שיענה בצורה מיטבית על הצורך שלך כבעל העסק. אחת החברות, אשר בלטו בשנים האחרונות בכך ששילבו יכולות שיווקיות עם יכולות קולנועיות, היא יהב הפקות וידאו, שהמייסד שלה- עוזי יהב- הוא בעל ניסיון של כעשרים שנה בהייטק, בתפקידים בכירים כגון: סמנכ"ל שיווק או סמנכ"ל פיתוח עסקי, אותם שילב עם לימודי קולנוע וניסיון בהפקות בטלביזיה.

סרטי תדמית שונים לצרכים שונים
מטרות וצרכים שונים, כמו שפרטתי למעלה, מולידים סרטים שנראים אחרת לחלוטין. להלן מספר דוגמאות של סרטי תדמית (כולם בקישור יהב הפקות וידאו- סרטי תדמית לעסקים), אשר הופקו למטרות שונות:

- רמי מאירי- המימד הנוסף- סרט תדמית זה הופק לצורך מיצובו של הצייר רמי מאירי כגדול ציירי הקיר הישראלי. הדגש בסרט הוא על הכרת הבן אדם המקסים שמאחורי העבודות הכל כך מוכרות של רמי מאירי.
- השולחן העגול של שרון ואביעד- סרט תדמית שהופק לצורך חשיפת פעילות יזמות חדשה, של צמד יזמים ישראלי. הדגש בסרט הוא על החדשנות, המשולבת עם גישה אישית צמודה של היזמים, דרך פתיחות ושיתוף מיידע של כל המשתתפים.
- סלון יופי- Unique Home- סרט תדמית שהופק להקרנה בחלון הראווה של סלון היופי, על מנת ללכוד את תשומת ליבם של עוברים ושבים. הדגש הוא על מראה "מליון דולר", עם אנשים יפים בזמן טיפול, ללא כל מלל, ובתנועות רכות ואיטיות של המצלמה.

סיכום
סרט התדמית הוא רק אמצעי להעברת מסרים. רק אחרי שאתם כבעלי העסק, עברתם את כל התהליך הנ"ל, סביר שיהיו בידכם כל ההגדרות המקדימות הנדרשות לצורך הפקת סרט התדמית. רק בשלב הזה, מומלץ לבקש הצעות מחיר מכמה חברות הפקת וידאו, ואז להשוות בין ההצעות ולבחור את המקצועית ביותר. באופן כזה מובטח לך שהסרט יענה על הציפיות שלך, וישמש אמצעי מיטבי לקידום המטרות שהגדרת לעצמך.


www.yahav-video.co.il/133467/%d7%a1%d7%a8%d7%98%d7%99-%d7%aa%d7%93%d7%9e%d7%99%d7%aa


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עוזי יהב, מנהל יהב הפקות וידאו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]