נושא המאמר: קופירייטר עד הדלת
מאת: גלעד ורשבסקי שמור מאמר למועדפים
דלת הבית שלנו הפכה כבר מזמן למדיה פרסומית לכל דבר. רק משום מה, הקריאייטיב שמלווה את כל ערוצי המדיה האחרים שכח להגיע אלינו לדלת.
אם הייתם יושבים מול הטלוויזיה ורואים בכל הפסקת פרסום את אותן הפרסומות בדיוק אחת אחרי השניה רק בצבעים אחרים, כבר לא הייתם מתייחסים אליהן, זה ברור לכל אחד שעל מנת שערוץ המדיה הזה יהיה רלוונטי ומוכר יושבים טובי הקופירייטרים וחושבים על רעיונות קריאטיביים לפרסומת הטלוויזיה הבאה.
אבל למה שאותו הדבר לא יקרה גם בפרסום על דלתות הבתים?
אז נכון ההשקעה הכספית נמוכה יותר, אבל דווקא בגלל הסיבה הזאת, רעיון טוב יכול להפוך את ההשקעה במדיה של הדלת למשתלמת יותר ויעילה יותר מעוד מגנט של אינסטלטור או תלי דלת של פרוייקט מגורים חדש.
דוגמא לשימוש חכם במדיה של הדלת הוא קמפיין פרסום שנעשה בישראל ע"י משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי לעמותת חיבוק ראשון, העמותה לטיפול בתינוקות נטושים.
הקמפיין הקריאטיבי שיזם המשרד השתמש דווקא בשטיח הכניסה לדירה, שעליו הונח צילום של תינוק בתוך סלסלה, כך שכל דייר שפתח את הדלת מצא בעצם תינוק שמחכה לו על מפתן הבית.
כך, דרך קריאייטיב חכם, יצרו קמפיין דלתות בולט, ייחודי וזכיר.
דוגמא נוספת מגיעה מאוסטריה, שם חברת Schl?ssel & Schloss שמתמחה בייעוץ לביטחון הבית נגד פריצות, עשתה קמפיין קריאטיבי במיוחד. הקופירייטר של חברת מרינאס, הביא רעיון חכם, תחת הקונספט "הפוך את הבית לבטוח יותר" - במקום לשים עוד פלייר רגיל על הדלת, לשים פלייר בצורת מוט פריצה, כך, שמי שחוזר הביתה יחשוב ברגע הראשון שניסו לפרוץ לו לבית ורק אז יגלה שמדובר בפלייר שיווקי. דרך אגב, עשרות בעלי בתים, פנו אל החברה בעקבות הקמפיין כדי שיבואו לבדוק את ביתם.
המסקנה היא שלא משנה באיזו מדיה משתמשים, תמיד אפשר לחדש, להפתיע ולבוא עם רעיונות שיווקיים חכמים, או במילים אחרות, כל דלת היא פתח לקריאייטיב.
www.giladv.com
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גלעד ורשבסקי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.