נושא המאמר: פרסום בגוגל אדוורדס - סקירה
מאת: ירון יוגב שמור מאמר למועדפים
פרסום בגוגל, תשלום לפי לקליק,גוגל אדוורדס, PPC, קידום ממומן בגוגל - כל אלה מילים מושגים חשובים בעולם הפרסום באינטרנט לעסקים המנהלים את העסקים שלהם באינטרנט. הבעייה היא שרוב המפרסמים לא מבינים מה המהות בעצם. מאמר זה בא לתת לכם מספר עקרונות חשובים ומושגים בתחום הקסום של פרסום בגוגל אדוורדס.
קחו בחשבון שללא עיצוב האתר או דף הנחיתה והעברת המסר הנכון לגולש הכשלון הוא בהחלט גדול.
למה צריך פרסום בגוגל ? ישנן מספר סיבות מרכזיות:
85% מתנועת הגולשים עוברת דרך מנוע החיפוש גוגל המשמש כמונפול ותחנת ביינים לגולשים המחפשים מוצראו שירות מסוים.
היתרון הכי גדול בגוגל זה שהגולש ממוקד ונמצא בחיפוש ובמצב של לקנות או לפנות!יש לדוגמה: אם הגולש הקליד " ליצן ליום הולדת " ישנה בהחלט סבירות גבוהה שהגולש יזמין ליצן ליום הולדת.
גוגל מאפשר לך להשקיע בפרסום אדוורדס בעלויות יחסי לא גבוהות- תלוי בתחום של הקמפיין. מערכת אדוורדס מאפשרת ךך לשנות את התקציב בכל רגע נתון. המפרסם יכול להתחיל עם תקציב בקטן ולהגדול לאחר מכן את תקציב הפרסום ביחד עם הגידול ברווחיים.
ניתן למדוד את ביצועיהקמפיין של מסע הפרסום בגוגל בצורה חד ערכית על בכל רגע נתון, אם המפרסם לא מרוצה מתוצאות קמפיין הפרסום גוגל ניתן לעצור את הקמפיין בכל רגע.
למעשה המודל ברור, אתה משלם אך ורק כאשר הקליקו על המודעה שלך ונכנסו לאתר שלך.
Pay Per Click ?
PPC מבוסס על כך שאתה מחויב אך ורק כאשר הגולש מקליק על המודעה. זוהי גישה הכלכלית ביותר כיום לפרסום אתרים.
גוגל אדוורדס ?
לגוגל אדוורדס ישנה מערכת לניהול הקמפיין עבור המודעות טקסט הנמצאות בדרך כלל מצד שמאל.
גולשים המחפשים מידע מקליקים מושגים וכתוצאה מכך הם מקבלים בדף הראשון של גוגל שני סוגי תוצאות : תוצאות אורגניות - רשימת אתרים שהגיעו לדף הראשון ללא תשלום לגוגל.
רשימה של קישורים ממומנים :מודעות טקסט עם לינק לאתר עצמו.
לסיכום:
בעל הקמפיין קובע בעצמו את המחירהמקסימלי לכל מילת מפתח והוא בעצם מתחרה כנגד אחרים בשיטת המכרז. מי שמשלם גבוה יותר ומקבל ציון גבוה יותר מגוגל עבור מילת מפתח מסוימת מדורג גבוה יותר.
כמה זה עולה לי ?
תקציב הפרסום הוא מה שאתה מוכן לשלם. אתה יכול לקבוע תקציב של 10 ש"ח ליום או 200 ש"ח.
הרישום למערכת אדוורדס קל ומהיר, תוך חצי שעה אפשר להעלות מודעה ולפתוח קמפיין.
ניהול קמפיין ע"י מקצוען גוגל יניב מספר יתרונות:
א. השגת מיקום גבוה בדף הראשון.
ב. שימוש נכון בתקציב הפרסום - השקעת יותר הקלקות באותו תקציב.
ג.בניית מודעות טקסט עם אחוז הקלקות גבוה- CTR, שיש להן סיכוי למשוך הקלקות.
ירון יוגב מומחה פרסום בגוגל AdWords.
www.xn--5dbcajc7bc4a0a4b.com/
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ירון יוגב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.