חיפוש מאמרים

12383 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך בוחרים מייצג?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שם למוצר שם למותג קופירייטינג קופירייטר

נושא המאמר: שם למוצר
מאת: אהוי   שמור מאמר למועדפים

שם למוצר מכל עבודות הקופירייטינג מציאת שם למוצר היא הקשה ביותר עוד לפני הכתיבה השיווקית של העלון ו- האתר או מציאת הסלוגן הנכון והסיבה לכך פשוטה - אנחנו צריכים להכיל המון מידע במילה או בצירוף מילים אחד.
השם של המוצר הוא כרטיס הביקור שלו, בדיוק כמו שם של אדם, על פי השם אנחנו מזהים את המוצר, מבינים למי הוא פונה ומה בעצם הוא מציע לנו.
לכן, השם הנבחר חייב להגיע מתוך עולם התכן של המוצר עצמו ולדבר לקהל הצרכנים הספציפי שלו. המשמעות של השם והסיפור מאחוריו הם אלו שהופכים אותו מצד אחד למעניין עבור אותו קהל שאליו פנית ומצד שני לרלוונטי לסוג השירות שהעסק מעניק.
אבל, זה לא מספיק, כי השם של המוצר יכול להיות קשור מאוד לעולם התכן שלו רק שהוא לא יהיה שווה כלום אם הוא לא קליט וזכיר. שם למוצר שיהיה מסורבל מדי או קשה להגיה פשוט לא יצליח לגרום לקהל שלך לזכור את הדבר החשוב לך ביותר - איך קוראים לדבר הזה שרצית למכור לו?
אז מכאן, חשוב לשים דגש על המצלול של השם ולא פחות חשוב על הגיה קלה וחלקה שמתנגנת על השפתיים, כי שמות שקל להגיד קל גם יותר לזכור.
חשוב לזכור ששם הוא לפני הכל אופי. שם יכול להיות חצוף ומתגרה או ישיר וכבד הוא יכול להיות צעיר או מבוגר, שובב או רציני הכל בהתאם לאופי הייחודי של המוצר שלך.
מקוריות אם היית סופר את כל שמות המוצרים שבהם נתקלת בכל יום, שבוע, חודש, שנה היית מגיע לעשרות אלפים. אז למה שיזכרו דווקא את שם המוצר שלך? התשובה לשאלה היא מקוריות. כשנחשפים לכל כך הרבה שמות זוכרים דווקא את החריגים והבולטים שבהם, את המפתיעים ואת היוצאים מהכלל ולא את השמות הטריוויאלים והמתבקשים.
שם מוצלח למוצר משלב בתוכו את כל העולמות, הוא יוצא מתוך התחום שבו "חי" המוצר, מביא איתו סיפור מעניין ומפתיע, נושא את האופי הייחודי של המוצר ויחד עם כל אלה הוא קליט מאוד ומקורי.

www.aralle.com/product-name/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אהוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]