חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לימודי עיצוב פנים - תנאי קבלה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בית תוכנה Web 2.0 בניית אתרים עיצווב אתרים

נושא המאמר: שילוב טכנולוגיות סלולריות בעולם האינטרנט
מאת: גיא לביא   שמור מאמר למועדפים

האחרונות, הטלפון הסלולרי הפך לחלק מחיינו וקשה לדמיין את החיים בלעדיו.

העולם הסלולר באינטרנט מתחלק לשני חלקים עיקריים, ממשקי Wap וממשקי SMS.

טכנולוגיות Wap באתרי אינטרנט
Wap ( ראשי תיבות של Wireless Application Protocol ) היא טכנולוגיה מתקדמת אשר מאפשרת לכל אחד לגלוש באתרי אינטרנט מתוך הטלפון הסלולרי האישי. טכנולוגיית Wap הוצגה לראשונה בסוף שנות ה - 90 ועד היום היא מתפתחת בתדירות גבוהה עם התפתחות הסלולריים והעולם הוירטואלי.

באמצעות טכנולוגיות Wap ניתן להציג אתרים שלמים אשר מותאמים לצפייה בצג הקטן יחסית של הסלולר. כמובן, שכל זה נעשה ללא התפשרות על זמני ההורדה, האבטחה וחווית המשתמש הסלולרי.

חברת Guru4Rent מציעה לך פתרונות Wap מותאמים אישית אשר מפותחות על גבי הפלטפורמות הסטנדרטיות Wap, Wap2 ו - I-Mode אשר פותח על ידי חברת DoCoMo היפנית לשם אספקת שירותי תוכן, אפליקציות ויישומים על גבי טלפונים סלולריים.

שירותי SMS לעסקים באינטרנט
חברת Guru4Rent מציעה לך מגוון פתרונות SMS אשר יכולים לעזור לך לספק לגולשים שלך תוכן מקורי, לשפר את אמצעי הגבייה דרך האתר ולהעביר את המסרים שלך בצורה מיידית.


חיוב הפוך - חיוב הפוך הוא שירות אשר ניתן על ידי חברות הסלולר ובאמצעותו ניתן לאפשר למשתמשים באתר להרשם לשירות בעלות קבועה. למשל, אתר בנושאי מזג האוויר יכול לעדכן את הגולשים שלו בכל יום בתחזית היומית - על שירות זה, המשתמש משלם סכום קבוע אשר נקבע על ידי בעל האתר.

באנר מבוסס SMS - שירות זה מאפשר לבעלי אתרים להציג באנר מבוסס הודעות SMS בעמודי האתר שלהם.

לוח הודעות SMS - שירות זה מאפשר לבעלי אתרים להציג לוח מודעות באתר האינטרנט שלהם. מודעות אשר מתקבלות ממשתמשים מזכים אותך בסכום קבוע על ידי שימוש בחיוב SMS הפוך.

סקרים, משאלים והצבעות באמצעות SMS - ניתן באמצעות שירותי ה - SMS שלנו לבצע סקרים, משאלים והצבעות בזמן אמת על ידי שימוש בטכנולוגיות SMS מתקדמות. שיטה זו פועלת בצורה דומה לשיטת ההצבעות בתוכניות הטלוויזיה המובילות בישראל ( כוכב נולד, האח הגדול וכדומה ).

ניהול רשימות תפוצה באמצעות SMS - הודות לזמינות הרבה של אמצעי הדיוור, הטלפון הסלולרי, ניתן להגיע לאחוזי פתיחה גבוהים בשיווק סלולרי. כיום ניתן לנהל רשימות תפוצה מלאות, לבצע חיתוכים ולייבא מספרים בצורה קלה, מהירה ופשוטה מאוד. כמו כן, ניתן להגדיר מראש הודעות מתוזמנות אשר ישלחו לחלק או כל רשימת התפוצה שלך


חברת Guru4rent בניית אתרים, היא בית תוכנה אשר מציע לך פתרון מקצועי, כולל ומקיף אשר מותאם לצרכים שלך. חברת Guru4Rent מציעה לך ממשק ייחודי, מקצועי ואפקטיבי אשר מאפשר לך לנהל את כל התהליך בצורה העצמאית, המהירה והקלה ביותר.

צור עימנו קשר לקבלת פרטים נוספים על פתרונות ה - SMS שאנחנו מספקים לעסקים, פורטלים ואתרי Web 2.0 אשר פועלים ברשת האינטרנט.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גיא לביא שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]