חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שירות למשפחות העוסקות בנושא גמילה מחיתולים והקניית הרגלי ניקיון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תקשור הורות

נושא המאמר: הדרך שלי לאמהות
מאת: יעל עיני- להיפתח לחיים, הורות מודעת בתקשור, בעלת BA בפסיכולוגיה וניהול, הילרית ומתקשרת ואמא ל- 3.    שמור מאמר למועדפים


הדרך שלי לאמהות הייתה ארוכה, והיא עדיין נמשכת.
היא התחילה אי שם בילדות, כשהסתכלתי על הורי והבטחתי לעצמי- "אני לא אהיה אמא כמו אמא שלי". בכלל, לא להיות כמו הורי, הוביל אותי להיות אדם מאוד מודע כבר בגיל מאוד צעיר. יחד עם זאת, הפחד מלהיות אמא כמו אמא שלי לא השתנה.
גדלתי, סיימתי צבא, התחתנתי ועדיין פחדתי.
היום, כאמא אני לא יודעת להגיד מתי הפסקתי לפחד, ואני גם לא ממש בטוחה שהפסקתי.
ההחלטה להיכנס להריון, הייתה החלטה מאוד מודעת, שהלכה איתי מספר שנים: "קודם תואר- אח"כ ילד". ההחלטה הזאת, גם היא נבעה, בבסיסה, מפחד (הפחד שכל חיי אאשים את הילד ש"בגללו" לא הגשמתי את הפוטנציאל שלי וכו`).
כשנה לפני שנכנסתי להריון, נחשפתי לתחום הרוח והאלטרנטיבה.
דברים שידעתי בתוך ליבי קיבלו תוקף בתוך ספרים שקראתי. התחלתי לחזור הביתה- להיות הרבה יותר "אני". בדצמבר 2002, כפי שתיכננתי וכפי שידעתי שיקרה- נכנסתי להריון.
במהלך ההריון המשכתי לקבל טיפולי הילינג, כדי לנקות ולהשתחרר מכמה שיותר פחדים. אנשים רבים, שמכירים אותי, יעידו שהייתי שלווה באופן יוצא דופן, בזמן ההריון שלי. גם הילד שנולד לי היה כזה כשהוא נולד. אחד הדברים המדהימים שקרו לי, בזמן טיפולי ההילינג היה ההתחברות הנשמתית שלי לתינוק שלי. ראיתי חזיון שלי ושל הילד שלי, כשהוא בן שלוש לערך והוא אומר לי, מכל הלב: "את האמא הכי טובה בעולם. אני אוהב אותך".
באותו הרגע ידעתי שהכל בסדר. וכל חששותי נעלמו. אז הנה אני, הילרית ואמא או אמא והילרית. עדיין יש בי חששות ופחדים, אבל אני יודעת שכשאני שלמה עם עצמי, הילד שלי מקבל אותי כמו שאני וככזאת הוא אוהב אותי, וככזה אני אוהבת אותו.




www.opentolife.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעל עיני- להיפתח לחיים, הורות מודעת בתקשור, בעלת BA בפסיכולוגיה וניהול, הילרית ומתקשרת ואמא ל- 3. שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]