חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפולים בהקפאה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קנדידה דלקת בנרתיק פטריה פטריה בלשון

נושא המאמר: קנדידה - אבחון וטיפול
מאת: דניאלה שפי   שמור מאמר למועדפים

איך ניתן לרפא קנדידה? קנדידה - הריפוי

כיום מוכרים מעל למאה סוגים שונים של קנדידה (שמהם 20 יכולים לגרום למחלות שונות) ומגוון רחב של תסמינים ותופעות המשתנות מאדם לאדם. טיפול סימפטומטי בלבד אינו פתרון לטווח הארוך
הזיהום הפטרייתי, פוגע בבריאותינו ע"י הצטברות של רעלנים מזיקים בגוף, חוסר איזון בפלורת המעיים, תזונה לקויה, ריכוז גבוה של פטריות ופסולת במעיים, עלייה בחומציות ברקמות, ירידה ברמת הויטמינים והמינרלים, חוסר איזון אפשרי במערכת העצבים ובמערכת ההורמונלית, אלרגיות ותופעות רגשיות ונפשיות.
כאמור, הסימפטומים הקשורים לקנדידה הינם רבים ומגוונים, ולפיכך יש חשוב לדייק באבחון כדי לאפשר טיפול מתאים
למשל, כמעט בלתי אפשרי לרפא גוף שנמצא במתח תמידי, גם התרופה הכי יעילה לא תשפיע על מצב הקנדידה אם המעיים והכבד עמוסים בפסולת ורעלנים.

חלק מהדרכים לטיפול בקנדידה כוללות:

אבחון במכשיר הביקום - רפואת תדרים

אין ספק שהטיפול עומד ונופל על האבחון הנכון.
האבחון בביקום (תרפיית ביורזוננס) הוא המפתח לכל השלבים הבאים. הביקום הוא מכשיר תדרים משוכלל מתחום הרפואה הביו אנרגטית, אשר רואה בגוף ובנפש מערכות מורכבות השלובות זו בזו. בעזרת רפואת תדריםניתן לאבחן מחלות שונות בהתבסס על הידע בתדרים (מידע) השונים בגוף, הניתנים למדידה.
מקור המכשיר הוא בגרמניה ועושים בו שימוש גם לרפואה עיקרון האבחון במכשיר הביקום מבוסס על מדידת התדרים של כל האיברים והמערכות בגוף.
כאשר התאים בגוף ו/או האברים מופרעים או מותקפים ע"י גורמי מחלות כמו: אלרגנים, רעלנים, חיידקים, פטריות, קרינות ועוד, מופיעים בגוף תדרים נוספים של הגורמים האלה שמפריעים לפעולתם התקינה של התאים ו/או האברים וגורמים לנזקים בריאותיים ולחוסר איזון. תדרים אלא נקראים תדרים פתולוגיים – דיס-הרמוניים.

באמצעות קריאת התדרים מגופו של הנבדק, הביקום מגלה היכן מסתמן חוסר האיזון בגוף ומהו מקורו : דלקת, אלרגיה, וירוס, חיידק, טפיל, נזק מחיסונים, הצטברות של מתכות כבדות, אבנים, גידולים ועוד.
לאחר אבחון המטופל באמצעות הביקום, הוא מקבל טיפול מותאם אישית למצבו.
.מהלך האבחון במכשיר הביקום הינו פשוטה ואינו כולל פעולה פולשנית, ללא כאב או תופעות לוואי. כמובן שמפנים לבדיקות יותר מעמיקות ברגע שמתעורר חשד בעקבות הבדיקה עם הביקום.

טיפול בהידרותרפיה – להשאיר כמו שהיה

בדומה לכל פטרייה אחרת, גם הקנדידה היא פטרייה בעלת כושר עמידות גבוהה שנצמדת לדפנות המעיים, תכונה המקשה על סילוקה. הטיפול בהידרותרפיה הינו הטיפול היעיל ביותר לריפוי קנדידה. שיטת ההידרותרפיה מזרזת את תהליך שחרור פטריית הקנדידה מדפנות המעי , ומאפשרת ספיגה יעילה יותר של כל התרופות ותוספי המזון שנדרשים במשך הטיפול וע"י כך מגבירה את השפעתם. ההידרותרפיה היא כמו מקלחת פנימית: היא משחררת את הגודש במעיים ומטהרת את המעי הגס כך שאחרי הטיפול יש תחושת הקלה מיידית הנובעת מירידת הנפיחות בבטן בטן שטוחה. הקנדידה גורמת להצטברות פסולת במעי (גם אצל אנשים עם יציאות סדירות) ויכולה להגיע עד ל-10 ק"ג. פסולת הנמצאת במעיים למשך זמן רב, עלולה לתסוס ולהירקב ואף להיספג חזרה לתוך הגוףשכבת הפסולת הזאת משמשת מצע מזון עבור פטריית הקנדידה שניזונה ממנה ומהווה קרקע פוריה לשגשוגה. טיפול בהידרותרפיה מאפשר פינוי מיידי של פסולת רעילה שהצטברה בגוף במשך חודשים רבים (ואף שנים!). במקרים מסוימים, הטיפול בהידרותרפיה גורם להשתחררות קן הקנדידה מתוך דפנות המעיים

נקודות נוספות לגבי טיפול בהידרותרפיה לריפוי קנדידה:

*ההידרותרפיה עוזרת להחזיר את שיווי המשקל בין החומצה לבסיס במעי ובכך מסייעת לחיידקים "הטובים" שבפלורת המעי להתפתח שוב על חשבון החיידקים מחוללי המחלות.
*הידרותרפיה היא שיטה בטוחה ויעילה לסילוק פסולת מהגוף ללא שימוש בתרופות: תחילה מכניסים למעי הגס מים מסוננים בטמפרטורה מבוקרת וכעבור מספר דקות, לאחר ריכוך הפסולת במעי, שואבים אותם החוצה על ידי המכשיר. חוזרים על הטיפול בחוקן מספר פעמים.
*מכשיר הקולוניק הידרותרפיה מאופיין בטכנולוגיה חדשנית וברמות ביטחון והיגיינה גבוהות, תוך שימוש בציוד היגייני חד-פעמי וסטרילי
*טיפול חוקן נמשך בין 30 ל-45 דקות, בפרטיות מוחלטת. אין צורך להסיר את כל הבגדים וניתן להתכסות בחלוק לשמירת הצניעות. כבוד המטופל נשמר בקפדנות.
*השימוש במכשיר מאושר בחסות מינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA).





www.candidacenter.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דניאלה שפי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]