חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רקע על שעוני רולקס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קידום אתרים במנועי חיפוש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בניית אתרים דונט

נושא המאמר: בניית אתרים
מאת: דונט בניית אתרים   שמור מאמר למועדפים

בניית אתרים ברשת האינטרנט היא עיסוק הכפוף לאילוצים שונים, להם נדרש בעל האתר להכפיף את בחירותיו. במאמר זה נסקור את האילוצים השונים בהם יש להתחשב בבניית אתרים, וכן אפשרויות שונות העומדות בפני בונה האתר.
- בניית אתרים נעשית על פי בהתאם למוסכמות עולמיות שונות, הנקבעות על ידי הארגון הנקרא W3C. הארגון הוא ארגון בינלאומי, אשר יוצר תקינה והאחדה של אמות המידה המשמשות לבניית אתרים לרשת האינטרנט. מטרת הארגון היא לבנות שפה משותפת, על מנת שאתרי האינטרנט יפעלו על כל סוגי הדפדפנים ושיהיו בעלי נגישות מקסימלית. חשיבות בניית אתרים על פי הנחיות הארגון היא קריטית, שכן היא המאפשרת נגישות מהירה לאתר שלכם ודפדוף נוח. כמו כן, הדפדפנים משתנים ומתעדכנים במשך הזמן, ואתר שאינו תקני עלול לגרום לבעיות רבות בעתיד באופן תפעול והעלאת האתר.
- חלק לא מבוטל מן הגולשים סובלים ממגבלות בגלישה, בשל בעיות חומרה ותוכנה שונות, החל מבעיות בקריאת האתרים בדפדפנים שונים ועד מגבלות תוכנה המצויות במחשבים רבים. בנייה לא נכונה מצמצמת את מספר הגולשים הפוטנציאלים באתר, ואת יכולתם להשתמש בתכנים ובשירותים השונים שמציע אתר האינטרנט דונט .
- פן נוסף של בניית אתרים הוא קידום במנועי החיפוש. אתר שאינו תקני ואינו נבנה על פי הכללים של הארגון ושל גוגל, עלול לא להיות נגיש לגולשים או להופיע במקומות נמוכים בתוצאות מנועי החיפוש.

לסיכום, בניית אתרים באינטרנט יכולה להיעשות בצורה תקנית או בצורה לא תקנית, אך אדם שרוצה שהאתר שלו יקודם במנועי החיפוש ושיהיה נגיש לכל הגולשים, חייב לעמוד בתנאים הדרושים על פי הארגון W3C ועל פי דרישות גוגל.
בניית אתרים על פי אתרי תבנית

אתרי טמפלט ואתרי תבנית הפכו לנפוצים מאוד בשנים האחרונות והם מאפשרים לכל אחד להקים אתר אינטרנט בצורה פשוטה ומהירה יחסית. בניית אתרים עלולה להיות תהליך לא פשוט, הכולל נדבכים רבים, החל משלב התכנון ואפיון האתר ועד שלב בניית האתר והבקרה עליו. אנשים רבים פונים לחברות לקידום ובניית אתרים, ואלו מעצבות ובונות אתר על פי הצרכים המדויקים של לקוח. שיטה זו עדיפה עבור עסקים רבים, אך עולה גם הרבה כסף. אפשרות נוספת העומדת בפני בעלי עסקים הרוצים לבנות אתר, היא שימוש באתר תבנית.

מהם אתרי תבנית? אתרי תבנית הם אתרים הבנויים על פי פרמטרים מסוימים, החוזרים על עצמם באתרי אינטרנט רבים. אתרי התבנית יוצרים מעין שלד או בסיס, שעליו ניתן להתחיל לעבוד. אתרי התבנית באים עם פרמטרים קבועים ותוספות הניתנות לשינוי. התוספות הניתנות לשינוי מעניקות את המגע האישי בנושא עיצוב האתר ונוחיותו למשתמש.

בניית אתרים באמצעות אתרי תבנית, משמשת לרוב בעלי עסקים וגולשים המתחזקים את האתר בעצמם. בעלי העסקים בוחרים פלטפורמה שעליה הם רוצים לבנות את אתר האינטרנט, ומעצבים את מבנה ותוכן האתר כרצונם.

היתרונות הגדולים באתרי תבנית הם צריכת המשאבים הנמוכה והעלויות הנמוכות. גולש או בעל עסק יכול לבנות אתר אינטרנט במהירות ולהתאימו לקהל הלקוחות היעודי. בניית אתרים באמצעות אתרי תבנית היא פשוטה וקלה, ובדרך כלל אתרי התבנית הם פשוטים, נוחים מאוד לשימוש ומאפשרים פנייה לקהל יעד רחב יותר.

אתרי תבנית הם בעלי יתרונות רבים אך אינם מתאימים לכל אחד. אתרי התבנית חסרים ייחודיות ועומק ולכן בעל עסק הרוצה לבנות אתר ייחודי ומורכב יותר, אינו יכול להשתמש בפלטפורמה מוכנה של אתר תבנית. בניית אתרים מורכבים יותר דורשת עבודה רבה, אך היא נתונה לרצונם הבלעדי של בונה האתר ובעל האתר, מבלי צורך להתחשב בתנאים מגבילים של אתרי תבנית. בניית אתרים הנעשת על פי אתרי התבנית עלולה ליצור דמיון רב בין אתרים שונים, ולרוב אין בידול ייחודי בין האתרים. אתרי התבנית מתאימים יותר לבעלי עסקים קטנים, שאינם רוצים להשקיע זמן וכסף רב בתכנון ובנייה של אתר, אך עדיין רוצים להנות מיתרונות השיווק הרבים באינטרנט.


www.donet.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דונט בניית אתרים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]